Sponsorlu Bağlantılar
(Ağır Abi Sözleri) SERSERİ: HER HAYAT BÖYLEYSE DÜNYADA BİZE KALDI KABA DAYILAR (Koyan Laflar) esra: Ayy bayıldım çok güzel sözler (Neşeli Sözler) Bad Boy Hakan: + Kanka bi gülüşü var - Eeee + Sanarsınki at kişniyo (Laf Sokan Sözler) ebru. s.: Saygida kusur ettiysem vardır bir bildigim .. :p (Geyik Laflar) BurCu17: - Ayda kaç kitap okursun. ? + Dünyada okumuyom ayda mı okuyacam (Koyan Laflar) esra: çok güzellllllllllll... (Kötü Laflar) ceren yalın: Konus gitsin herkez yerini haddini bilsin. Sustukca ezilirsin (Aile İçin Sözler) nuran: çok duygulu şiirler olmuş o anda okurken çok duygulandım (Cuma Mesajları) melek: çok teşekkürler herkesin cuması mübarek olsun bu siteyi açanlara ve bu sitede yardımı olanlardanda allah razı olsun (Sihirli Sözler) kibariye: sevme ama unutuma

Güzel sözler sayfasında, sizler için her duruma uygun kısa güzel sözler bulunmaktadır.

En son eklenen 100 güzel söz listesi aşağıya doğru gitmekte. En güzel sözler sürekli olarak siz değerli ziyaretçilerimiz için özenle seçilip her gün GÜNCELLENMEKTEDİR. Bu nedenle, sayfamızı sık sık ziyaret etmenizi öneriririz.

Evlilik Sözleri Eşler bir makasın iki tarafı gibi olmalı, aralarına giren tüm olumsuzlukları kesebilmelidirler.
Ayrılık Sözleri Çekip gidesim var buralardan bir sabah vakti nereye olursa olsun.
İsyankar Sözler En çok sevdiklerin acıtır yüreğini. Asıl uğruna ölürüm dediklerin öldürür seni yavaş yavaş ve gizli gizli.
Oturtan Sözler Sendeki bu ego, olmayan kişiliğinin yan etkisi mi?
İğneli Sözler Suskunluğum asaletimden filan değil, valla bıktım artık laf anlatmaktan!
Dokunaklı Sözler Beni anlamadıklarını fark ettiğimden beri kimseye doğruyu söylemek gelmedi içimden. Nasılsın? dediler 'iyiyim' dedim hep.
Ağır Sözler Değerini fark ettiğinde, toleransın azalır.
Hasret Sözleri Sen şimdi gelip bana sarılsan, unuturum sensiz geçen her günü.
Efkarlı Sözler Sevebiliyorum ama, doğru insanı denk getiremiyorum.
Hayat Sözleri Endişelenme ve inanmaya devam et. Sabrına değecek günlere az kaldı.
Yıkıcı Sözler Sana güvenini kaybetmiş birinin, seni kaybetmekten korkmasını bekleme. Çünkü seni kazanmaktan vazgeçmiştir.
Makara Sözler Ben senin kahveme tuz atabilme ihtimalini, seviyorum.
Can Yakan Sözler Onu çok iyi mutlu edersin, senden iyisini bulamaz, hep iyi ki dedirtirsin fakat o seni sevmez. Neden? Çünkü ona rahat batıyor.
İnce Sözler 'Ben böyleyim işine gelirse' diyen kim varsa daha sonradan 'Nasıl istersen öyle olurum' diye geri dönüyor. Valla çok keyifli bir şey.
Ağır Abi Sözleri Hiç tanımadığım insanlarla birden yapmacık davranarak birden samimi olacağıma, egolu davranarak doğal olmayı yeğlerim. Yapmacıklıktan iyidir.
Sponsorlu Bağlantılar
Ama ben seni kalbim'de öldürme...Ama ben seni kalbim'de öldürmeye kıyamadım sevgili.
İstediğim tek şey -Gece başını...İstediğim tek şey -Gece başını yastığına koyduğunda, Aklına gelebilmek.
İdam sehpasında hapşıran mahku...İdam sehpasında hapşıran mahkuma 'çok yaşa' demek gibiydi hayallerimiz.
Ne olacak ki sev gitsin dedile...Ne olacak ki sev gitsin dediler, sevdim gitti!
İlk öpücüğü vereceğin kişiyi b...İlk öpücüğü vereceğin kişiyi bulmak eşsiz bir şeydir. Sonunda dudaklarınız birbirine değdiğinde, onları her yerinde hissedersin.
Üzülen sen olduktan sonra hakl...Üzülen sen olduktan sonra haklı olmanın bir önemi kalmıyor canım.
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Bulamadığın sözleri belki aşağıda bulabilirsin...
Küçük kardeşime masal anlatıyo...Küçük kardeşime masal anlatıyordum uyuya kaldı. Döverek uyandırdım, şurada bir şey anlatıyoruz değil mi!
Üçlü prizden doğru fişi çekmey...Üçlü prizden doğru fişi çekmeye çalışırken kendimi bomba imha uzmanı gibi hissediyorum.
Yolda yürürken vitrinlere bakı...Yolda yürürken vitrinlere bakıyorum deyip, aslında 'saçım bozulmuş mu acaba' diye bakanlarda yok değil aramızda.
Kızlar ütü yapan erkeklere bay...Kızlar ütü yapan erkeklere bayılıyormuş... Şimdi işin yoksa dışarıda ütüyle, ütü masasıyla gez, bu imajı vermeye çalış. Çok zorlaştı bu işler.
Nöronlar uyanacak da, beyni uy...Nöronlar uyanacak da, beyni uyaracak da, selebral kortexin frontal lobundaki miyelin kaplı aksonlar kalbe ulaşacak da. Sevmek zor iş. Çay var mı? :)
Bakkala giderken yolda ne alac...Bakkala giderken yolda ne alacağını unutan birisiyim, bi seni unutamadım.
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Sponsorlu Bağlantılar
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com