Şuan Can Alıcı Sözler ve Can Alan Mesajlar bölümünün Sayfa 1 kısmındasınız.

Sayfamız her gün düzenli olarak güncellenmektedir.

Bu saatten sonra gözümü alsam, gönlümü alamam senden.
Eğer sevgi gerçekse ve iki insan beraber olmak istiyorsa, hiçbir şey onları ayıramaz.
Düştüğünde kaldıramasam da yanına uzanırım. Öyle bir sevda bizimkisi.
Siyah beyaz filmin, tek renkli sahnesi sensin.
Senden öncesi öyle uzak ki, anıları bile yok sanki.
Bir ev ancak ona sahip olan bir kadın olduğu zaman ev olur. Aynı bir erkeğin adam olması gibi.
Demiştim beni her yürek kaldıramaz, yüreğin kaldırmıyorsa sevmeyeceksin arkadaş!
Seninle geçirdiğim her saniye ömre bedel.
Hayat bir şeyler için gerçekten çaba sarf edip elde edebilmekle alakalı. Başkalarını etkilemek.
İnsanın kendine verebileceği en güzel hediye. Kendi kişisel gelişimidir. Önceden sen bana iyi davranırsan, ben sana iyi davranırım derdim. Şimdi ise kendime senin için iyi davranırım, eğer sen benim için kendine iyi davranırsan diyorum.
Toplam 15 sayfa bulunmakta.
1
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
1
Sponsorlu Bağlantılar
berktu:
tamda aradıyım sozler. can yakanın
senem:
Sõzler güzel 8 tane şiir kitabım var ama bazıları benimkindende güzel
buket:
Çokk guzll
aysin :
Guzel sozzler
lizoo:
bayım sen vaazgeçilmez değilsin sadece fobimsin
mihriban:
Sedece çocukluk aşkıma 7 yılıma üzülüyorum. Hiç bişey görmediğime. Akıp giden çocukluğuma gençliğime... ve geri kalan ömrüme üzülüyurum... ona hasret kalan bedenim nefesim gözlerim ellerim kalbime üzülüyurum
Tuğçe:
Çok güzel sözler
elbistanlı:
istanbul izmir farketmez burası 46 affetmez kesilir başlar azılır kaşlar en büyük aşklar elbistanda başlaR
bilal :
Sevmek suya benzer görünce susaman geçer görmeyince boğazın kurur
ibocan:
Gecenin sessiz karanligi uzerime cokerken yuregimi sarhos eden gozlerini ozledim!!!
elif:
Ateşe uzattım elimi yakarsa yaksn dedim hic acımadan yaktı sevnce insann cani nye bu kadar acır ki anlamıyorum...
hiva:
Bu guzel sozlere degmeyen insanlar var
Mustafa:
Lan acıtmayın canımızı sonra böyle sözlerde teselli arıyoryuz
Filiz gungor gungor:
Zamansiz tanıdım seni ben
açelya:
süper yaw
nil:
Neden unutmak bu kadar zor nden hala aklimda neden?
caresiz:
HEP DEGER VERIRSIN AMA KAYBEDEN SEN OLURSUN ...!CANIM DAN COK SEVDIGIM DOGAN BEN GUVENDIM SANA ALDATMAZ DEDIM YAPMAZ YOKYAPMAZ DEDIM AMA EN BUYUK DARBEYI BU HAYATTA YEDIM SENDEN NEDEN NE ARADIN DISARIDA ALIP KARSINA KONUSSAYDIN IKI GUZEL KELIME EVLENINCEM
HaYaL PrEsT:
çok güzel be abi
semiha:
çok güzel bunlar yaaa bayıldım
CESUR:
ALTINDAN KUPA OLSA SUSUZ CEŞMEDEN DE DOLSA YIGIT NE KADAR MERT OLSA DUSENIN DOSTU OLMAZ

GERCEKDEN SÖZLER GUZEL
mustafa:
o zalimi unutamıyorum :(((
ay yüzlü:
Yaaa bukadar güzel seyler yazmayın gıdıp özür dileyip kendimi rezil edicem sevdigime bıde beni terketmisken
GüneSh:
adam gibi sevmeseydim adam gibi seviyo oIurdum
fazIa sevdim diye fazIa değer verdim diye ve fazIa kıskandım fazIa umursadım diye adım çıkarcıya yaIancıya çıktı
böyIe birşey varmı yaa
selin:
hepsi güzel hele kskananla sözü daha güzel eğer biri sizi kıskanıyorsa bu lafı diyenilirsiniz yani eğlenceli site başka bişey dememe gerek yok zaten süper ve tek kelimele harika ya bayıldımmmmmmmmmmmmmmm
ozlem:
En guzeli umursama yacaksin ne verirse onu yasaylcaksin umusadigin zaman diledigin hayatinimi elin verecek sanki
umid:
güzel can alıcı sözler. teşekkürler
peri:
heqiqeten can alici sozler saq olun
peri:
cox gozel sozler tsekür
Daha Fazla Yorum Göster [Toplam 28 adet]
Sponsorlu Bağlantılar
(Cuma Mesajları) riza: tesekkurler hayirli cumalar (Laf Sokucu Sözler) Zuhal: İnceldigi yerden kopmasına gerek yokk..ipi kess ipi (Cep Mesajları) ERKAN KARABULUT: DeMiRdEn korksaydık trene binmezdik (Sizden Gelenler) çiçekk: Kabullendim artık bugün yoktu yarın da olmayacak (Laf Sokan Sözler) Eylül: Senin yaptığın atar benim gözüme batar.
Sözünüzü yazın, Sizden Gelenler bölümünde sözünüzü yayınlayalım.
şoför sözleri komik sözler kardeşlik sözleri duygulu sözler sevgiliye güzel sözler üzüntülü sözler gıcık sözler
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kisa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamizdaki En Güzel Sözler çesitli sayfalardan toparlanmistir, hatalar bulunabilir. Okudugunuz sözde hata oldugunu düsünüyorsaniz, kaldirilmasi için iletisime geçiniz.
Soru / sikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com
Sayfayi Begen