Cezaevi Sözleri | Sayfa 1

Bulunduğunuz sayfadaki sözler, Cezaevi Sözleri ve Hapishane İle İlgili Mesajlar bölümünün Sayfa 1 kısmıdır. Sayfamız mümkün olduğunca her gün düzenli olarak güncellenmektedir. Cezaevi Sözleri bölmüne eklenecek yeni sözleri kaçırmamak için bu sayfayı düzenli olarak ziyaret edebilirsiniz.

resimli güzel sözler
Nihayet anladım ki darağacının dallarına bahar uğramazmış. Müebbet yemiş mahkuma bir aşka vuslat sorulmazmış. Paylaş
Dudaklarım cezaevi, dilim gardiyan. İçimde müebbet yemiş hayallerim var. Paylaş
Görüş gününü bekleyen bir mahkum gibi sevdim seni. Gözleri kör pencerede, kulağı demir sürgüde. Paylaş
Hayatın gökkuşağı gibi olmasını istiyorsan, biraz yağmuru göze almalısın. Paylaş
Biz rengarenk hayatların renkli çocukları değil, karanlık bir hayatın kader mahkumlarıyız. Paylaş
Fotoğraflara bakmak hasret giderseydi, cezaevindekiler tahliye beklemezdi. Paylaş
Cezaevinden aneme: Pencereme ay düşmüyor artık, kirpklerime yağmur yağmıyor. Güneşi özledim anne, yıldızlar kaymıyor. Çocuklarım çocukluğumdur gençliğim sürekli koşan bir at, kanadımı kırdılar anne hayallerim şimdi hayal oldu. Paylaş
Gardiyan 'Süre bitti' dediğinde, anlarsın o zaman vedasızca gidişleri. Paylaş
Bir dost ve kardeş eliyle işlenmiş boncuktan bir tesbih armağan geldi bana. Göz nuru dökülmüş, özenilmiş, içten bir selam gibi insandan insana. Değerini arttıran bu armağanın bir hapishaneden bir başka hapishaneye gelmesiydi. Paylaş
Bulutlardan haber saldım sen gelecektin. Yağmur yağdı gözlerime sen silecektin ama taş duvarlar sıkar beni gönlüm dağlarda. Resmin çizdim hasret kokan duvarlarıma, güller diktim penceremin ön tarafına. Paylaş
Toplam 3 sayfa bulunmakta.
1
2 3

Cezaevi Sözleri İçin Son Yorumlar

batman batman: İstanbul silivri cezaevide yatan başımın taci olan abem elbet birgün tahliye olursun ama o günü gormrsekte bir umutur yaşamak Beklenen gün gelecekse çekilen çile kutaldır canım abem
samet zaza samet zaza: cok deyil di 2 ay önce elbet bir gun herşey güzel olacak
dilda dilda: Allah en kisa zamanda sizi aramızda gormeyi nasip eder inşallah sinan ve sercan
kılıç kılıç: Kayseride Yatan sevgili Dayım Bk Ye sevgi ve saygı İle
harun harun: Elbet birgün Doğu genci R.karaçalı
tuba tuba: af çıksın artık
oğuzhan oğuzhan: Cezaevinde yatan eniştem Davut unutulmadın eniştem elbet bir gün bu cezaevinden çıkıp bize gelirsin buda geçer be arkadaş
umut başkan umut başkan: MALTEPE ÇOCUK CEZA EVİNDE YATAN KARDESLERİM BİRGUN GUNES SİZE DE DOGACAK
dj beyaz melek dj beyaz melek: YAşamak bir umutsa benim umudum kalmadı ama ALLAH BÜYÜKTÜR ELBET BİR GÜN ÇIKACAKLAR
yunus yunus: Ceza evinde yatan dayılarim serhat bekir izet ibrahim yim unutulmadiniz
elbet birgün kahin elbet birgün kahin: biter arkadaslar biter 20 senem gectı yillarim gıtti ömrum bitti ama ciktım bir umuttur yasamak
baran baran: Diyarbakırdakı Tüm YAtan mahkumlaraq el bet bir gün (:
volkan sık volkan sık: VAN F TİPİ CEZA EVİNDE YATAN SAYIN . BURAK ABİMM ELBET BİRGÜN REİS
oğuzhan oğuzhan: Ordu kapalı cezaevinde yatmakta olan enişteme seni seviyorum çocuğun seni özlemiş gel artik
ali ali: Yenikent f tipi ceza evinde yatan gardaşım burak Bir umutsa yaşamak işte umudumuz tukenmediii
mert mert: bitlis te yatan amca oğlum gökhana allah yardımcın olsun amcamın oğlu sabret
müso müso: ELBET BİRGÜN BORANIM SENDE ÇIKICAKSIN ORDAN :(
büşra altintaş büşra altintaş: Bayburtta yatan esim gökhanim çok. yakinda kavusacaqiz Allah tüm kader mahkumlarina yardim etsin Allah YARDIMCINIZ olsun Canim Kocaçim seni çok seviyorum
sıla sıla: Dedem canım Allah seni bize kavustursun
erhann erhann: Elbet birgun boranim o gunes bizede dogacak bizi bizden alan yillar utansin
tugce turan tugce turan: Elaziqda yatan esim turanim rabbim seni cocuklrimza bana kavustursun allah butun mahkumlari ailesine kavstur rabbim.
hakan ö hakan ö: Elazığ ceza einde mahkum olan Müslüm abeme Illaki birr gün bizimlesin abee
cengìz gűműş cengìz gűműş: Sanmasısınlar kırıldım sanmasınlar soldum sadece son bahar için yaprak döktüm
basir  evren basir evren: batman M Tipi Kapalı Ceza Evi Umut Abem Seni Çok Özledim ALLahım Sna Yardımcın Olsunn Elbet Birgün cnmı Cigerim Abimm
melike c melike c: Seni cok ozledik ELBET BİRGUN CANİM SEVGİLİM CİHAN SENİ UNUTMADİK BUNU BOYLE BİR SENİ COK SEİYORUM İSALLH CİKARSİN :( seniseven sevgilin MELİKE
çakırrr çakırrr: Yakup amcamm canimsin amcamm 7yıldan beri göremedim seni daha 36yılın var amaa arkandayim amcamm alayınaa fark etmiyoo elbetbirgun amcam ve mahkümlere....
melek melek: Umutsuzluk yok,dua var, acele etmek yok,sabretmek var. imkansiz diye birşey yok,çünkü Allah var.
nurhayat nurhayat: Tokat cezaevinde olan kardeşim.. güneş bir gün sanada doğacak..sabrın sonu selamettir
sevim çırak sevim çırak: ELBET BİRGÜN #MÜSLÜMATEŞ
baran atar baran atar: O özgür gün gelecekse yatılan cezalar baş tacıdır canım babam canım amcalarım Erzurum oldu T tipi kapalı ceza evi yakup sinan Osman elbet bir gün
musa musa: elbete 1 gün güneş sanada doğacak abemmmm
ishak oylan ishak oylan: izmir şakran 1 Nolu T tipi Cezaevinde Yatan Amcam Mustafa kime Kalmiş ki Amça DÖRTDUVAR Sana Kalsın Elbet Bir GÜN Sende Özgür Olacan :((
fatma fatma: Belki bir gün deyil ama ELBET BİRGÜN cnm abimmm
ayşegül ayşegül: Abimin Varlığı Benim Servetimdir...
yunus batir yunus batir: elbet birgün canım abim inşallah aramızda olursun
cebeci cebeci: furkan : dört duvar kime kalmışda sana kalıcak kardeş sabrın sonu selamet güneş elbet bizim içimde doğacak sabır.
berat berat: ELBET BİRGÜN ABİM BENİM SENİ ÇOK SEVEN KARDEŞİN BERAT DİYARBAKIR CEZA EVİ
berat berat: Cnm abim hasretin barıma Ataş gibi düşmüş seni çok özledim hele sen çık bir yine eski zaman gibi geleceyiz alemlere akacağız seni çok seveni kardeşin Berat ha bu arada ceza evindeki dayımada alah sabır versin merak etme dayı seninki az kalmış 17 ay alah h
adem adem: ELAZIĞ CEZA EVİNDE YATMAKTA OLAN RAMAZAN KARDEŞİM ALLAH KURTARSIN :(
mehmet mehmet: Adanada Kürkçüler Ceza Evinde Olan Babam Elbet Birgün Kader Bizede Gülecek
ali ali: Sabret kardeşim birgün mutlaka özgür olucaksin
kübra kübra: Elbet Bir Gün Babam
cennet. cennet.: Şırnak kapalı cezaevi infaz kurumu kurban olduğum abim allah sana ve bütün mahkumlara sabır versin allah kurtarsın sizi rabbim size o kapıları açsın inşallah seni çok seviyorum.
ılayda ılayda: Canimm abim ELBET BİRGUN... YA SABIR...
muhammet kırmacı afat muhammet kırmacı afat: istanbul metriste yatan abim bülent ve erzurum cezaevinde yatan abim we qardaşlarım sabredin qüneşin sözi var elbet sizin içinde doqacak.
türkan sultan türkan sultan: Allahım Metinime dayanma gücü ver onu tez vakitte bana kavuştur sevgim karanlık zındanlarda ona ay ışığı olsun Allahım onu bana çok görme.
mehmet gamze mehmet gamze: Gamze Bir umutla BekLedigim En GuzeL Yarinimsin (mehmet)
tayfun çelik tayfun çelik: Hakaret Zavallı İnsanların, Söz Bulamadığında Kullandıkları Tek Çaredir.. Bugun girdi kardeşim Vedat allah yar ve Yardımcnn olsunn Aslan Abimm
bekir eves bekir eves: Sincan kapalı ceza evi infaz kurumunda yatan abime ve tüm kader mahkümlarına allah yardım etsin amin...
fevzi fidan fevzi fidan: Ceza evi dört duvar mahkumlar nöbet tutar ağlar analar babalar merak etme ana bir gün oğlunda çıkar
ahmet ahmet: Allah düşmanoçımı bile düşürmesin diyen hermahkumu kurtarır inşallah sabrın sonu selamettir Asabetin sonu mapıshanedir.
fatih fatih: Canım babam ve canım amcalarım sabredin allah buyuktur elbet birgun güneş bizim icin dogacak allhım Sen yardim et.. Allah tum kader mahkumlarinin yardimcisi olsun
azadi yaşam azadi yaşam: Allah tum. Mahkmlara yrdim etsin. allh yrdimcimiz olsun.
esra aytiş esra aytiş: Allah tüm mahkumların yardımcısı olsun elbet birgün CANIM ABİM
ibrahim ibrahim: Elbet duvarlar bider perdeler acilir güneş dogar
hassan hassan: çok güzel ceza evi sözleri. Allah kimseyi düşürmesin
elif elif: Canım Dayım 1 hafta oldu sabret Dayicim Allah yardimcin olsun canım Dayım Sabrın sonu selamettir Elbet bir gün Güneş senin için doğacaktır... ALLAHA EMANET OLLL SENI ÇOK VE ÇOK SEVIYORUMMM
burhan burhan: Burdan Yunanistanda ki Ayhan kademir kardeşim selam allaha kurtarsin
kader kader: Dualarim hep seninle seni çok özledim kendine çok dikkat et...
abdullah abdullah: Canım dayım 7 yıl oldu az kaldı belki yarin değil ama elbet birgün
berat berat: Hakaret Zavallı İnsanların, Söz Bulamadığında Kullandıkları Tek Çaredir.. Bugun girdi kardeşim Vedat allah yar ve Yardımcnn olsunn canm kardeşim Sarı vedo
resul güneş resul güneş: Tüm Ceza Evi Makumlarına SesLeniyorum Elbet Birgün Ve Birgün Mutlaka Üzülmeyen kARDEŞLERİM Birgün Mutlaka <3
metibayrak metibayrak: Istanbul metris cezaevinde kardesim ahmet yatiyo 3 tembuzdan beri. ALLAH kurtarsin butun mahkumlari ALLAH yardimcilari olsunn...
mehmet mehmet: silivrı acık ceza evıne gırdım sonra tutanak yıyerek kapalı 4 kogusuna gırdım ve sonunda cıktım allah kımseyı dusurmesın dusurmesın dıyoruz ama nasıl olacak bu iş dunyada karısına bacısına laf atan sarkıntılık yapan cok ne yapacaksın gıdıp te sarılıp affe
filiz filiz: Canim olum 18 Yasinda dustu mapusa allah kurtansin canim oglum seni bekliyoruz sabret 20 yil 5 ay kaldi
medya medya: canım kocam allah kurtarsın seni yüce rabbim seni bu 5 ay sonra dogacak cocugumuzun hatrina versin seni cok ozledim cok seviyorum seni oglumun babası
nar cicek nar cicek: Danimarkadan yaziyom benimde sevdim ankara ceza evinde sadece kere tlf konusma sansim oldu ve simdi merak ediyom durumu nasil oldu kac sene verdiler allah kimseyi dusurmesin oraya duseninde sevdiklerine sabir versin allahim ya sevdimi bana kavustur yada
sunay sunay: CaNFeDaM sevdigim elbet çıkıcaksın ve o günü dört gözle bekliyorum kalbim ve dualarım hep seninle başıma gelen en huzur verici insan
ecem ecem: elbet bir gün allah yardımcın olsun.
muhammet muhammet: Allah tum. Mahkmlara yrdim etsin. allh yrdimcimiz olsun...
memet memet: Bende girdim.1 sene kaldim smdide pismanim 15 yasida girdim 16 da ciktim smdi 16 yasindayim cikali 3 ay oldu allah kimseyi dusurmesin
gökhan gökhan: Canım kardeşim seni bekliyom de hadi gel özledim seni bir an önce bütün kader makumlarina af istiyorum
ceren ceren: Sevgilim sevdigim kokum kmrum seni cok seviyorum bugun 38 gun oldu allah kimsenjn ozgurlunu elinden almasjn allab herkesi kurtarsin seni seviyorum ahmet hepte sevicem
gul gul: Alahim ne olur yardim et biran once ablam cikma dilegimle kurban olurum ben senii cook istiyorumm
yakup uzunay yakup uzunay: canim amcam 8 ay verdiler gireli 5 gun oldu sabret allah yardimcin olsun sabrin sonu selamettir elbet birgun gunes senin icinde dogacaktir allaha emanet. ol kendine iyi bakk
özge mahir özge mahir: Ömrüm Silivri cezaevinde yatıyor tam tamına 5 ay oldu seni çok seviyorum sabret mahkumum sabret bu zor günlerde geçicek tüm kader mahkumlarına en kısa zamanda af istiyoruz
ilker ilker: Bir an önce af çıksın
ümitcan02 ümitcan02: Cengiz silivri ceza infaz kurulumuda yatıyo elbet bir gün
ali ali: ben 3 yıl yattım bıçaklamadan ve şimdi çıktım allah kimseyi düşürmesin mapusa qirmeyen özqürlüqün tadını bilemez
serhat serhat: 11 yıl yattim allah kimseyi dusurmesin icerdekikeri de bir an Önce kurtarsn.
ebuşşşşş ebuşşşşş: Allahım bütün mahkumların yardimcisi olsun cok zor ve en önemliside bir an once af ciksin
esra esra: Sevdiğim Buca Kapalı Ceza evinde yatıyo Allahım Butun Mahkumlarin yar ve yardimcisi olsun . T.E
ercan ercan: Tekirdag t1 kapalı ceza infaz kurumundaki yatan kardesimin ve tum kader mahkumlarinin ALLAH yar ve yardimcilari olsun. AMİN
baran baran: Canım Abim Son 1 Ay Dayan Kuraban Olaym
azat tunc azat tunc: Canim abimm 15 yill yedi Minik Erhan elbett bir gunn Allah kurtarsin hepsini
fawaz el ali fawaz el ali: 8 elbet biter insallah araplarin seyhi
ugurcan ugurcan: canım abem 7sene 6 ay kaldı az sabır BRAKOO kader bütün kader mahkumlarını allah kurtarsın #GUNLER GEÇMEYE MAHKUMDURÇÇÇ
hamos hamos: 57 yil verdiler Işıkları yak gardiyan özgürlüğünü arayacak mahkumlar
yusuf yusuf: Elbet Birgünn Rıdvan Dayım
arzu arzu: Canim cigerime 4yil7ay verdiler bugun gittik cok zor bugün23 gun oldu allahim yardım et dilerim af vermeyenlerin cigerleride en kisa zamanda ayni aciyi ceker
doğukan doğukan: Yeni Maltepeden çıktım Allah kimseyi düşürmesin mütün kadar makumları inşallah çılar
umut umut: abim elbet birgün elbet allah tüm kader mahkumlarınıda sizide kurtarsın
baranayaz deligo baranayaz deligo: Abim Kıvanç Tam 1 Ay (30) Geride Bırakmış Olacan Şimdiden Çok Özlendin Hiç Alışamadık Sensizliğe 10 Yıl Gibi Geldi Bize Gel Artık Dayanamıyoruz :( 13 Ayı Kaldı Can Abim Sıkma Canını Seni Çook Seviyoruz
nejat nejat: Kardeşim maltepe ceza evinde yatiyor 16yasinda onun yasitlari yazi yazarken o ise ceza evin de aralik ta mahkemesi var dua edelim ciksin herkese
ramazan ramazan: cezaevi çekilmiyo ançak yaşayan biler ve çeken bilir anatalya kaş çeaevinde yatiyodum ALLAH BENİ SEVDİKLERİME KAVUŞTURDU ŞİMDİ ÖZGÜRLÜĞÜME KAVUŞTUM.
baranvan65 baranvan65: Can Abim Kıvanç Bugün Tam 27 Gündür İçerdesin.
medine medine: Adanada kardeşim yatiyor ve 12sene verdiler henüz 21yaşinda allah rizasi için dua edin yargitay cezayi düşürsün Rabbim darda kalanlari kurtarsin
baranayaz65 baranayaz65: Abim kıvanç yine yazıyorum taki o hapisten çıkana kadar yazmaya devam edecem şuan aldırma gönül müziğini dinliyorum edip babanın dediği gibi mapus yata yata geçer Abim seni cook seviyorum can abimmm can abimmm nolur gel artık dönemde artık özledik tam 20
baranayaz baranayaz: Can abim Kıvanç Bugun telefon hakkın vardı ve bızı arıyarak ayrı bır mutluluk verdin seni çook seviyyorum. Can abim en kısa zamanda özgürlüğüne kavuşma dileğiyle
elif deniz elif deniz: merak etme baba sen çıkarsın naslı 13 sene geçtıse 1.buçuk senede geçler merk etme yanda bız varız
ozan-baran-saadet-işıl ozan-baran-saadet-işıl: Canım Abim Kıvanç Bugün açık görüşün Vardı ve biz geldik.seni çok iyi gördük allahıma emanet ol.Seni çok seviyorum abim.
baran-ozan baran-ozan: Canım Abim Kıvanç, Yarın Acık Görüşün Var Ben Gelicem. Çünkü Seni Çok Seviyorum .Ve Çok Özledim Canım Abimmmmm Tam 10 Gün Oldu :(
barış barış: Gòk yüzünde ip üstünde yürüyorum abi sensiz sağlm boşluk solum boşluk sen arkamda bir dağbiydiydin ya ben cakılında bir taş olmaya razym allahm tüm mahkumları özgürlüğüne sevenlerine kavuştursun amin
baran ayaz baran ayaz: Tam1 Hafta oldu şimdiden içim kanıyor Yüreğim Acıyor.Toplam 1 Yıl 4 Ay Yatacak Allahım Bir An Önce Özgürlüğüne Kavuştursun Abimi Ve Tüm Mahkumları
ali ali: ALLAH YARDIMCINIZ OLSUN ABİLERİM
baaran ayaz baaran ayaz: Abim Kıvan Ayaz Van M.Tipi Cezaevinde Yatmakta Allahım En Kısa Zamanda Özgürlüğüne Kavuştursun
hanım hanım: Canım abim 4ayi kaldı alahim kurtar onu
kerim kerim: şansıma hapis oluyorum
kara kara: Van m tipi kapali cezaevine slm olsun yasim 17 di düştüm içeri.
emrah emrah: canimin parcasi kardeşim 10 yila mahkum ettiler dilerim allhtan en kisa zaman da gelsin
selen selen: sewdigim ceza ewinde alh tüm mhkumların yar ve yardımcısı olsun :( miçemmm
samet samet: Bnm en yakın kardesn cezaevi de aliga sakran
alperen alperen: Görüş gününü bekleyen bir mahkum gibi sevdim seni. Gözleri kör pencerede, kulağı demir sürgüde.
alperen alperen: ankara sincan kapalı ceza evine selamlar Allah kurtarsın
huseyin satilmis huseyin satilmis: Kirikkale delice kapali cezaevi dayim ahmet kilic seni cook seviyoruz
adıyaman li yılmaz adıyaman li yılmaz: Alanyada abım var en kısa zamanda çıkarsın ve diğer mahkumlarda olmak üzere
şükran şükran: Eşim siirt kapalı ceza evinde yatıyo onu çook özledim
sinem sinem: Canım acıyor babamı çok özledim elimden geleni yapamadığım için tek şey dua etmem oluyor umutla bekliyorum canım babamı
açelya açelya: Benim eşimde mahkum acba nezaman cıkıcak inşallha en yakın zamanda telih olur
ing ing: SAYILI gün çabuk geçer Düzce T tipi cezaevinde yatan dayıma selam olsun Bekliyoruz dayım seni ing..
saffet ari saffet ari: Bende açık cezaevinden izine geldim yarın gidiyorum tüm kader mahkumların allah kurtarsın elbet birgun
elvin elvin: askım canm elbet bı gun kavusucaz senı sevıyorum kepsut cezaevii dua edelım tum mahkumlaraa
psiko psiko: Kadir abim sabret az kaldı çıkacaksın br daha bekle k.m.ç
veysel veysel: 5 Sene 4 Ay Cezaa`ya Bağlanan Kardesim Sezgin Akbulak En Kısa Zamanda İlk Fırsatta Ziyaretine Gelcez Kardesm Benim
erzincanli bedo erzincanli bedo: Bende yeni çıktım rabbim bütün kader mahkumlarinin yar ve yardımcısı olsun... (Bakma öyle üzgün göründüğüme yaşıyorum ışte ölüm icabı yüzümde bir tebessüm yaşıyorum ışte ölüm icabı)
tugay tugay: Bandırma Açık Ceza İnfaz Kurumu özcan genç evet bir gün
samet samet: Bilirmisin ne zor islak gozlerle uyanmak dokundukca kanayan bir kalp tasimak kan dolu gozlerle etrafa bakmak bilirmisin ne zor cezaevinde aileden uzakta yasamak (Allah dusmanimi bile dusurmesin cezaevi zor gardasimm)
ali ali: allh bir an önce sevdiklerini kavusdursun
rezan rezan: ADANA KÜRKÇÜLERDE ABİM YATIYOR
özlem özlem: 40 gün yattım 4 gün izne geldim ve salı günü yine oradayim orada dakika sayıyorum geçsin diye dışarda günler bitiyor dua edin tüm mahkumlara
sukran tas sukran tas: Dayan bitanem elbet bir gun
burçin durdu burçin durdu: Kayseri kapalı cezaevinde eşim yatıyor. Belki bilindik bi söz ama o hep şöyle derdi; kaybeden ben olmam. Kaybeden benden olur... ERDEM DURDU
sema sema: Herşey gibi buda geçecek elbet bir gün seni bekliyorum (C)
tosyali kemo tosyali kemo: Sevmek Güzeldir, Sevdiren ise Daha Güzeldir. Tosyali kemo
ahmet ulaş ahmet ulaş: Diyarbakır e Tipi Kapalı ceza infaz kurumu eK 10 koğuşu YusuF uLaş Yürümeyen canm kardesim seni cok seviyoruzz dayan guzel gunler yakinda
meryememe meryememe: SABIR KURBAN OLDUĞUM HERŞEY GEÇECEK (E)
ayatullah sarman ayatullah sarman: Bursa E tipi kapalı ceza evi Musa yalçın elbet birgün.
hayrı hayrı: Müebbet yazılsa bile kaderine gülümse hayata inadına gülümse
tuğran k tuğran k: k. maraş elbistan e tipi kapalı cezavindeki c/2 koğuşundakı arkadaşlara selamlar olsun ...
tuzlali deniz tuzlali deniz: Umuda kelepce vurulmaz Elbet bir gun optik kalbimizdesinnn Kandira t tipi kapali ceza evi c4 kogusu unal mukul ve kader arkadslari Allah hepinizin yardimcisi olsun. Asker kardesin
ebru ebru: Benim kocamda cezaevinde onu cok ama cok seviyorum hayatimin anlami bu sehirde sensiz nefes alamiyorum
bayram altay bayram altay: Serkan Dedeoğlu kardeşim elbet birgün güneş seni icin doğacak özledim lan seni
uğur can uğur can: KANDIRA T1 KEMAL ÖNCEL İNSALLAH hen yakında çıkarsınn abim benimm tüm kader makkümlerine sapır diliyoru allah kurtarsın
jerry jerry: Elbet birgün FIRAT SAKAL
berkan  kanuş berkan kanuş: adana cezevine selam olsun
m. ç  ksp m. ç ksp: Biliyorum çok acı bişey ama daima yüzünÜz gülsün bir umuttur yaşamak tez zamanda kavuşursun unz İNŞALLAH
nur demırtaş nur demırtaş: Burdan Ankara/sincan cezaevinde 1nolu L tipi F-16 koğusunda yatan Fanatik kardesıme selam söylüyorum en kısa zamanda cıkacaksın canımın ıcı senı cok sevıyorum kardesımm!
ümit ümit: Güzel Günler yakında abi Allah yardımcın olsun Eren Kaya
daşo daşo: Allah herkeze sabır versin
daşo daşo: Eren Kaya bekliyoruz abim seni
onur onur: Elbet bir gün . O-gün gelicek. (Maltepe 1nolu L tpi kapali ceza infaz kurumu selamlar olsun hepinize .ALLAH yar ve yardımcınız olsun .)
asi asi: Yegenimm canm kardesim seni cok seviyoruzz dayan guzel gunler yakinda :(
serhat aslan serhat aslan: ben serhat işitme ve konuşma engelliyim 2 sınıf üniversite ve seni çok seviyorum dost canım açık cezaevi 15 koğuşu Dinar / Afyonkarahisar
melek melek: Off
murat coşkun murat coşkun: üzülmeyin arkadaslar elbet bir gün cıkara sevdikleriniz tıpkı biz gibi.
samed samed: Bir Gün Geçti Diye Sevinen Biri Varsa , Oda Cezaevindeki Mahkumlardır . . - ALLAH Yardımcıları Olsun
fatma fatma: Bnm abim 7 aydr ceza evinde çok özledim dayanamiyorum içim yaniyor sensiz 5 yıl nasıl gecicek yalvaririm gel artık kurban olduğum gel gel
g.ece g.ece: Beklenen gun gelecekse cekilen aci kutsaldir.
salih salih: diyarbakır ceza evindeki kardaşım elbet bir gün özgürlügüne kavuşacaksın kemal baba o şimdi mahkum
semt çocugu semt çocugu: Yakup codell özgür günlere elbet birgün.
agır semtin hızlı çocu agır semtin hızlı çocu: Ebet bu acı dolu günler geçice "sarı "kardeşim
lebo lebo: HAYATLARIN DURDUGU UMUTLARIN TÜKENDİGİ GÖZ YAŞLARININ SADECE RANZALARDA DAMLADIGI SOGUK KAPILAR ARKASINDAN KİMSENİN DUYMADIGI GÜNEŞİN DOGMASINA RAGMEN KARANLIGIN HÜKÜM GİYDİGİ BU DÖRT DUVAR ARASINDAN SELAM OLSUN SİZLERE...
derdo ıbo amed 21 derdo ıbo amed 21: GÜN GELİR DEVRAN DÖNER ÇARK DÖNER SIRA BSIZEDE GELIR BANA GELDIGI GİBİ (ERANO) (DERDE GRAN) (ÇAPE) REHET OLIN HER GİRİŞİN BİR ÇIKIŞİ VAR OFF ULAN OFF GÜNLER GEÇMEYE İNSANLAR ÖLMEYE MAHKUMDIR ALAH YARDIMCINIZ OLSUN .....
çakır çakır: Az kaldı yakup codel özgür günlere kavusacağız inşallah trabzon kapalı cezaewi.
fatihh. fatihh.: Elbet birgun yakup codel trabzon kapali ceza ewi.
mehmet yıldırım mehmet yıldırım: Seni Sevmek Suçsa Cezam Müebbet Olsun Boşver Deli Gönlüm İp İnceldiyi Yerden Kopsun Son Bi İsteyim Var Ne Olursun Kabul Et Ömrüm Uzaklarda Deil Senin Kalbinde Son Bulsun..! (Saygılarımla) Suruçlu Memo Yıldırım
özlem yilmazer özlem yilmazer: canim seni cok seviyorum seni bekliyorum sekom
fatma uzun fatma uzun: Seni cok ozledim gel artik burdan Silivri kapali infaz kurumu 5 nolu l tipi infaz kurumu na sesleniyorum gel artik gl
burcu burcu: Tam 4 sene oldu cezaevinde hağlen sevgilim
senay senay: Canim kardesim eren kaya yigidin basina hersey gelir sen zindanda olsa bile asla basini yere eymiycek delikanli birisin canimin cani ablan yoluna kurban olsun belalim eroo
belalim belalim: Ceza evi dört duvar her kavusunda mahküm yatar benim dısarda sevdigim var yetmezmi yattıgım bu kadar bırak gidem mapushane.
doğukan bariş doğukan bariş: BUNUDA YAZ HAKİM AMCA UMUDA KELEPCE VURULMAZ . #OZAN #KALA #ELBET #BİRGÜN
emin abim emin abim: Elbet birgün güneş sanada doğacak Birgün sıra sana gelecek hakim bey
onur onur: #ELBET BİR GÜN EREN KAYA (kalbimdesin abim Allahin izniyle atlaticagiz bu günleri)
irem irem: Benim sevgilimde cezaevinde. Icimdeki aci bi turlu dinmiyo. Cok ozledim onu sabah aksm agliyorum. Onsuz 3 sene nasi hecicek bilmiyorum :( HÜSNÜ COK SEVIYORUM SEVGILIM SENI
furkan furkan: Bir Kavanoz Reçel Bu Günlerde Geçer..! VOLKAN YÜCEL
osman osman: elbet bır gun sızde o buyuk özgurluğunuze kavusacaksınız
deniz deniz: Benim nisanlim 3 haftadır ceza evinde bana 30 yıl gibi geldi ama sonunda olumde olsa herseye razıyım onu bekliyorum en son görüşüne gittiğimizde annesi benimi denizimi ozledin diyince denizi özledim onun değerini yeni anladım burda yattigima değil ona üz
miratanay miratanay: yarim. Ölene dek. Beklerim. Seni. Dosta. Belli. Oldu. Dusmanda. Senin. Yoklugunda. Ne. Anan. Varmis. Yanimda. Nede. Kardasin. Rabbim. Varmis. Birde. Ozlemin. Canim. Esim
biriciğin biriciğin: onun için çok çok üzülüyorum
rabia demir rabia demir: Yiğido her daim bekleyeceğim seni zindanlar her ne kadar karanlık olsada aydınlatacak kadar gücümüz var elbet bir gün ccikacaksin..♡♡
erdem aslan erdem aslan: GECEYİ YAŞARIM DOGMAZ GÜNEŞİM ,ZAMANSIZ KULLENDİ YANAN ATEŞİM , YARINA ÇIKARMI BİLMEM GİDİŞİM BİR MECHULE DÖNDÜ BENİM HAYATIM .......**--**İSYANKAR ERDEM**--** MALATYA E TİPİ KAPALI CEZAEVİ SAYGILAR SELAMLAR GARDASLARIM
tosyali kemo tosyali kemo: !!!!....TaBuTLa GiDéN GéRi GéLMéZ AMa KéLéPÇéYLé GiDéN ?LBéT BiR GüN GeLiR....!!!! Tosyali kemo.. Erzurum
yorgun serseri halime yorgun serseri halime: Aklımdasın Herzamanki Gibi Elimde Bir çiftli cikmiyorsun triplere giriyorum sensizlik triplerine yapamiyorum sensiz sevgilim cook ozledim gel artık sessiz haykırışlarım pert etti bu ciğerlerimi neredeysen gel artık kesmez oldu beni bu cigarada Gardaşım ya
evin. evin.: O SIMDI MAHKUM 😟😫❤ ALimmm.
gökhan arslan gökhan arslan: Zaza yıldırım gardaşın göko seni çok seviyorrt bizden hızli taşıyanlar şimdi mezarın dibinde
neriman solmaz neriman solmaz: Alah hepsine sabir versin
bayree: bayree:: Dışarıda mevsim baharmış Gezip dolaşanlar varmış Günler su gibi akarmış Geçmiyor günler geçmiyor
bayree bayree: kadermi yoksa kedermi allahım çektiklerimiz yetmedimi
halil halil: Karanlık aydınlıktan, yalan gerçekten kaçar. Güneş yalnız olsada etrafa ışık saçar, üzülme doğruların kaderidir yanlızlık, kargalar sürüyle, kartallar yanlız uçar.kardeşim elbet bir gün özgüllüe kavuşacaksın
pinar pinar: Sabret sevdigim; tipki papatyalarin bahari bekledigi gibi..
*-_h@y@let_-* *-_h@y@let_-*: !!!!....TaBuTLa GiDéN GéRi GéLMéZ AMa KéLéPÇéYLé GiDéN ?LBéT BiR GüN GeLiR....!!!!
tuba tuba: seni hep bekliyecegim erdalim birgün değil bir ömür boyu beklerim
efecan acar efecan acar: Sevmek Güzeldir , Ama Aşık Olmak deildir ..
eylem eylem: Gökyüzü Hala Bizim Sevgilim <3
mihriban mihriban: beklemek cok guzel ama yokluguyla savasmak cok zor. şükürki 10 ayımız kaldı bigün güneş bizim içınde dogacak
adanalı adanalı: seni cok özle dim kardesim cok
sedat sedat: allah hepimizi kavuş tursun
esmer kilic esmer kilic: abim bnm senii ckk sevyrm ozlemin var hasretn var ama elbet birgun ozgurlugune kavusacksn allah btn kader mahkumlarna yrdm etsn
tuba tuba: seni bekliyecem öbür boyu erdalim
melahat melahat: seni bekliyorum hep bekleyeceğim
gonca gonca: Sevdim bi kadini kahpe cikti ben ne yapim simdi
omru omru: Hepsi super
l tipi kepsutluu l tipi kepsutluu: hayar bir zulümse çek dumanı gülümse karakol gözünde klüpse sen fenaa patlyosuun
busra busra: benım sevgılımde cezaevınde 2 yıl kaldı onu olumune bekleyecegım
ıbrahım akdağ ıbrahım akdağ: HAYAT ÖLÜME SORMUŞ İNSANLAR BENİ ÇOK SEVERKEN NEDEN SENDEN NEFRET EDİYORLAR ÖLÜMDE HAYATA DEMİŞ SEN TATLI GÜZEL BİR YALANSIN BEN İSE ACI BİR GERCEGİM
iyi cocuk iyi cocuk: esrar tohumu toprağa karıştığında, gözyaşlarım hasretinle buluştuğunda, bu cigaradan her duman alışımda, hiç aklımdan çıkmıyorsun be güzelim
eren eren: çok beğendim ve duygulandım.
recai yusuf kör recai yusuf kör: BEKLENEN GÜN GELECEKSE ÇEKİLEN ÇİLE KUTSALDIR
begüm begüm: Benim sevdigim de cezaevinde onu hep bekleyecegim <3 İnsALLAH hayirlisiyla cikar Seni Cok Seviyorum Fatihim
habibe kas habibe kas: Kelepce wurulmaz umutlara hakim beyy !! Benimde sewdgm cezaevinde Bekliyecgm onu olumune
mardinli mardinli: sen cezaevine girdinde ne oldu mahkum etik kendımızı.
kopuk kopuk: çok beğendim ve duygulandım.
recep akkuş recep akkuş: Eğer ßirqün öLürsem Mezarımı Derin Kazın, Mezar Taşımın Üstüne öLüm Ayırdı Yazın, Eğer Birqün Sen öLürsen Mezarını Benim Yanıma KazsınLar Mezar Taşının Üstüne KavuştuLar YazsınLar.. Gözım..
burak karataş burak karataş: çook güzel ama buyuk kucuk yazmış
metin metin: valla guzel sozler ha çaldım :)
kötüü çocuk kötüü çocuk: ADANA cezaevi kapalı dört duvar Ezen gardiyanlar ezilen mahkumlar Ah ulan şu kahpe ispiyoncular Kapı altına geldim kesildi saçlar Gözlerden akmaya başladı yaşlar Dediler hasretlik burada başlar Üzülme anam dönerim birgün Her geçen günün ölüme yakla
Regaib Kandili Mesajları Anlamlı Sözler Fenerbahçe Sözleri İngiliz Atasözleri Cuma Sözleri Dokunaklı Sözler Endonezya Atasözleri Eski Sözler Tüm sözler için buraya tıklayınız

Resimli Güzel Sözler

Bir şeye ihtiyacın olur...
Bir şeye ihtiyacın olursa söyle demiştin ya hani... Sana ihtiyacım var, bil istedim. Paylaş
Bana çok güçlüsün diyor...
Bana çok güçlüsün diyorlar. Evet ben çok güçlüyüm... Sen de benim gibi elindekileri zamansız kaybetseydin, sen de en az benim kadar güçlü olurdun! Paylaş
Ne kadar kaçmak ve uzak...
Ne kadar kaçmak ve uzaklaşmak arzusu ile dolu isem, o kadar da bağlanmak, kalmak, bağdaş kurup oturmak istiyorum. Paylaş
Gemileri yakmakla ünlü ...
Gemileri yakmakla ünlü olan ben. Konu sen olunca, hep kendimi yaktım. Paylaş
Daha fazla resimli güzel söz yükle

Resimli Komik Sözler

Sarışın pizza ısmarlar....
Sarışın pizza ısmarlar. Pizzacı sorar: ' 6 parçaya mı böleyim, 8 parçaya mi? Sarışın '6'ya böl', der, 'sekiz parçayı bitiremem. Paylaş
Korku filmi izleyelim d...
Korku filmi izleyelim de kız korkunca bana sarılsın falan diyodum kız altına işedi. 1 buçuk saattir koltuğu temizliyorum kovdum kızı. Paylaş
Birini seviyorsan bırak...
Birini seviyorsan bırak gitsin mantığı çok saçma. Birini seviyorsan odaya kilitleyeceksin ve seni sevene kadar yemek vermeyeceksin. Paylaş
İki gündür mutfakta gez...
İki gündür mutfakta gezen bi sinek var, bi kere bile gelip orama burama konmadı veya vızıltısıyla rahatsız etmedi. Helal olsun, ekmeğinin peşinde koşan delikanlı sineklerdenmiş. Paylaş
Daha fazla resimli komik söz yükle