Şuan Çılgın Sözler ve Çılgınlık Mesajları bölümünün Sayfa 11 kısmındasınız.

Sayfamız her gün düzenli olarak güncellenmektedir.

Yavaş Ol heycan yapma Çılgın Ol Dert yapma
Okadar çılgın Olki Seni gören Çılgınlar Bu nekadar Çılgın Desin
Selam Naber ? iyi Geldi Birdaha Ver
Hayatla Oyun Oynuyorum hep Düşeş Atıyorum Kendimi Seviyorum
Bana Şekilli ünLem işaretleri Koyma ünLemi Patlatırım Suratına
Mersi Girsin Sana Hepsi
Toplam 11 sayfa bulunmakta.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
11
11
Sponsorlu Bağlantılar
gizem:
Gittiğin gün unutma kapıyı kapatmaya
Varsa E30 yoksa aşkı:
Polisi görünce egsozu kapatmasını da bilirizz;
Emniyetin önünde yanlamasını daa...
Ali Eren Kübra:
Buna çılgın mı diyorsunuz, daha güzel laflar olabilirdi. (Mesela AYAĞINI DENK AL, SANA BİR YOKLUĞUM KOYAR BİR VARLIĞIM.)
elifelif:
ne çılgını be bende bişe sandım
Serdar:
Hadi git; dön dersem ben
Dönersen SEN ŞEREFSİZSİN
görkem bulut:
Kalıbının mevsimi değildir kış,
- Kışlığını da puştluğunu da fakire gösterir
Kardelen:
Bir GünIük YokIuğun..
YIL
OIur Bana. ..!
SEN AnIamazsın Ona Yanarım.. Ben sende "TutukIu" kaIdim!
Gunes:
Bu söZLER Harbiden çılgınmış tabiiiii ben daha çılgınım
aşk mesajıcı:
güldüğünde yüzündeki gamzelerin çukurcukları varya ölünce beni oraya gömsünler
Daha Fazla Yorum Göster [Toplam 9 adet]
Sponsorlu Bağlantılar
(Mevlid Kandili Mesajları) dilara karataş: bu gece peygamber efendimizin doğum günü bu gece duaların kabul edildiği gece bu gece en hayırlı gece sevapların geldiği gümahların silindiği gece herkesin mevlit kandilini kutlarım (Espirili Sözler) özlem: bazıları çok gıcık ya. insanı sinir etmeye yetiyo :) (Laf Sokucu Sözler) ask melegi: Sen kendini biliosan kendini bilmezlerin ne solediginin bi onemii yokk... (Sizden Gelenler) umut: Boş yere selektör yapma. Ben istediğime yol veriyorum zahten. (Atarlı Sözler) £mrah: Atarlı giderli yürüyüşünüze lafım yok. Amaa dikkat omuzun bana çarpmasın..
Sözünüzü yazın, Sizden Gelenler bölümünde sözünüzü yayınlayalım.
kapak laflar türkiye sözleri hint atasözleri oturtan sözler değerli sözler sms mesajları öğrenci sözleri
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kisa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamizdaki En Güzel Sözler çesitli sayfalardan toparlanmistir, hatalar bulunabilir. Okudugunuz sözde hata oldugunu düsünüyorsaniz, kaldirilmasi için iletisime geçiniz.
Soru / sikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com
Sayfayi Begen