Şuan Çılgın Sözler ve Çılgınlık Mesajları bölümünün Sayfa 8 kısmındasınız.

Sayfamız her gün düzenli olarak güncellenmektedir.

Senin adını bir ülkeye verecek olsalar, insan vatanından vazgeçer.
Bir şeye ihtiyacın olursa söylemen yeterli demiştin. Ya sana ihtiyacım varsa?
Sakar değil ki benim kalbim, yalnızca sana çarpıyor.
Öyle içimdesin ki, yanağımda dolaşan rüzgardan daha gerçek, dokunuşların.
Hiçbir kuşkuya yer vermeden, hiçbir kaygıya düşmeden açsaydın bana yüreğini, işte o zaman görürdün benim kişiliğimi.
Aslında ben umursamaz değilim. Sadece sen umrumda olmayı beceremiyorsun, o kadar.
Bazen rüzgarın saçımı dağıtmasına, yağmurun yüzümü ıslatmasına, birilerinin kalbimi kırmasına izin veririm. Sonra saçımı TOPLARIM, şemsiyemi AÇARIM, kalbimi KAPATIRIM.
Sensizlik bana güneşin doğacağını vaat etse de, ben gözlerinde ay ışığını görüyorum, güneşten bana ne!
Aranızda bir şey var mı diyorlar, var diyorum. Sevgilisi.
Kadının surat asması, erkek için sırat köprüsü gibidir! Ya gönlünü alır atlar geçersin, yada direk cehenneme düşersin.
Toplam 11 sayfa bulunmakta.
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11
8
Sponsorlu Bağlantılar
Varsa E30 yoksa aşkı:
Polisi görünce egsozu kapatmasını da bilirizz; Emniyetin önünde yanlamasını daa...
Ali Eren Kübra:
Buna çılgın mı diyorsunuz, daha güzel laflar olabilirdi. (Mesela AYAĞINI DENK AL, SANA BİR YOKLUĞUM KOYAR BİR VARLIĞIM.)
elifelif:
ne çılgını be bende bişe sandım
Serdar:
Hadi git; dön dersem ben Dönersen SEN ŞEREFSİZSİN
görkem bulut:
Kalıbının mevsimi değildir kış, - Kışlığını da puştluğunu da fakire gösterir
Kardelen:
Bir GünIük YokIuğun.. YIL OIur Bana. ..! SEN AnIamazsın Ona Yanarım.. Ben sende "TutukIu" kaIdim!
Gunes:
Bu söZLER Harbiden çılgınmış tabiiiii ben daha çılgınım
aşk mesajıcı:
güldüğünde yüzündeki gamzelerin çukurcukları varya ölünce beni oraya gömsünler
Daha Fazla Yorum Yükle
Sponsorlu Bağlantılar
(Kıl Sözler) Tahsin efe: + Baba burnumu deldirebilir miyim ? - İki delik neyine yetmiyo lan. nasıl ama :)) (Delikanlı Sözler) Emre: Çok süpermiş işime yaradı :D (Sizden Gelenler) damla :))): Aşk; hasta ve ilaç gibidir. o hasta olur sende onun ilacı... (Sitem Sözleri) yilmaz nart: Birine verecek sevginin yoksa ona o umutlu gözlerle bakma ne olur (Kapak Sözler) şirin: bende bir şey eklemek istiyorum aya baktım seni gördüm sana baktım ayı gördüm
Sözünüzü yazın, Sizden Gelenler bölümünde sözünüzü yayınlayalım.
baba sözler ünlü sözler bayram mesajları ölümsüz sözler harika sözler fransızca aşk sözleri dramatik sözler
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kisa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamizdaki En Güzel Sözler çesitli sayfalardan toparlanmistir, hatalar bulunabilir. Okudugunuz sözde hata oldugunu düsünüyorsaniz, kaldirilmasi için iletisime geçiniz.
Soru / sikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com
Sayfayi Begen