gece modu

Gıcık Sözler | Sayfa 1

Bulunduğunuz sayfadaki sözler, Gıcık Sözler ve İnsanı Gıcık Eden Mesajlar bölümünün Sayfa 1 kısmıdır. Sayfamız mümkün olduğunca her gün düzenli olarak güncellenmektedir. Gıcık Sözler bölmüne eklenecek yeni sözleri kaçırmamak için bu sayfayı düzenli olarak ziyaret edebilirsiniz.

resimli güzel sözler
Sevdiğin insanı gıcık etmek kadar hoş bir şey yok. Paylaş
Erkekler ağlamazmış, anasından doğarken uzun hava mı çekiyor bunlar! Paylaş
Herkese iyi geceler sana good night, çünkü sen benim için artık bir yabancısın. Paylaş
Benimsediğim en güzel hayat felsefesi; boşver öleceğiz zaten. Paylaş
İlk görüşte aşık olmayı bilmem de, ilk görüşte gıcık olmaya inanırım. Paylaş
İlk görüşte aşık olmaya inanmam da, ilk görüşte gıcık olmaya inanırım. Paylaş
Her şeyin bir sonu var doğrudur, ama en mutlu son hafta sonudur :) Paylaş
İnsanları anlamakta sıkıntım yok, tek sıkıntım kendimi anlamakta. Ne yapsam yapayım kendimi anlamıyorum, yok olmuyor yani. Paylaş
İlk başta sana çok gıcık oluyordum. Hala da gıcığım değişen bi şey yok yani. Paylaş
Ayıbını yüzüne vurmadığımız insanların, kendini kusursuz sanmasına da ayrı tav oluyorum. Paylaş
Toplam 8 sayfa bulunmakta.
1
2 3 4 5 6 7 8

Gıcık Sözler İçin Son Yorumlar

zaycik zaycik
Kim yazmiw wu Giciq sozleri lap yerine duwmuw.
sinir bozucu sinir bozucu
Bizim insanlara saygımız sonsuz ama sabrımız sınırlı
Tamam mı GARDAŞ
BU SÖZÜ SÖYLEDİKTEN;
ÖNCE😀😀
SONRA😈😈
p**** p****
adam gibi sözler
mehey mehey
Dünya yalan siz neyin derdindesiniz
ercü ercü
Yoksa iman yoksun inan
hayat hayat
Esmer sever beni seven çocukta çakma sarışınım diyor ama ben kumralım :-(
hayat hayat
Evet arda şeker sana atılıyorum ama gülmekten çok komik :)
esmersever esmersever
Çakma sarışınları göre göre orjinalinin nasıl bişey olduğunu unuttum
sıla sıla
Ben kimseyi koyamazken senin yerine, sana iyi koymuşlar benim yerime
smsunlu smsunlu
Yakışıklı erkekleri geçtim benden yakışıklı kızlar var...
rümeysa rümeysa
sevmek mi hic tatmadım cünki yemek tfuzluydu
alsu alsu
+Yeni yapılmış resme ne denir?
-Nevresim
abdullah yılmaz abdullah yılmaz
şahane ya çok güldümm :)
yasin yasin
Kadın hakkı diye bir şey yoktur çünkü hakkı erkek ismidir
fnda fnda
-Kalemi yere attım ama düşmedi
+Neden
-Çünkü pilot kalem
harunxd harunxd
+ kanka şurdaki uzun saçlı kel adama bak
- hani nerde ?
+ kanka malmısın
arda şeker arda şeker
İlişki Süreci :
-Seni tanımak istiyorum.
-Seni çok iyi tanıyorum.
-Seni artık tanıyamıyorum.
-Seni tanıdığım güne lanet olsun :)
mehmet tom mehmet tom
Bazen ceketimi aIip bu sehirden çekip gitmek
istiyorum sonra bu sicakta ceketi napican diyip
vazgeçiyorum
kerimhan kerimhan
Ya biIiyorum daha iyiIerine Iayığım ama şans eseri seni sevmişim.
Sende çaktırma işte, fırsat ayağına geIdi, sev beni pıçaa yeme yani. :)
abdulrezzak boğazlıkazak abdulrezzak boğazlıkazak
ne demek şakşree cayy yokk :))))
ismim gibi komiğim haa :))))
nazlıcan nazlıcan
bn bu kadar komik sözler görmemiştim tüm emeği geçenlere içten sevgilerimi gönderiyorum
damla damla
Kim yazmış lan bu gıcık sözleri hey allahım .d.d
ilyas yöndem ilyas yöndem
nefretmiymiş içini karartan kıskançlıkmıymıs gözünü karartan.. Bana karşı kininmiymiş ansızın seni benden alan..
Öğrenci Sözleri Espirili Sözler Platonik Aşk Sözleri Kadınlar İçin Sözler Çekici Sözler Uğurlu Sözler Laf Sokucu Sözler sizden gelenler Tüm sözler için buraya tıklayınız

Resimli Güzel Sözler

Seninle benim aramdaki ...
Seninle benim aramdaki en büyük fark, sen elini sallayınca ellisini, ben elimi sallayınca yüreklisini istedim. Paylaş
Mutluluk mu? Senin yanı...
Mutluluk mu? Senin yanındayken uğruyor yanıma. Paylaş
Yokluğuna hasret sonbah...
Yokluğuna hasret sonbahara başlıyorum, varlığını hissettiğim o sonbaharlara benzemeyen. Belki biraz yağarım bu aralar, ıslanma sakın! Paylaş
Madem ki ışığım değilsi...
Madem ki ışığım değilsin, bari karanlığım olma. Paylaş
Daha fazla resimli güzel söz yükle

Resimli Komik Sözler

Az önce otobüse bindim ...
Az önce otobüse bindim kartım yoktu otobüstekilere 'Kartı olan var mı?' dedim, herkes yok dedi. Döndüm şöföre 'Herkes kartsız binmiş sen kimi tokatlıyon?' dedim, şuan sadece gözlerimi oynatabiliyorum. Paylaş
Dün gece ters dönmüş bö...
Dün gece ters dönmüş böcek gördüm banyoda. Ayaklarını o kadar hızlı sallıyordu ki ben de gülüyor sandım sabaha kadar beraber güldük. Sonra o gülmekten öldü :( Paylaş
Derste gelen uykumun on...
Derste gelen uykumun onda biri geceleri gelse, ortada ne uyku problemi kalır ne de sabah geç kalkma. Paylaş
Ya siz toplu taşıma ara...
Ya siz toplu taşıma araçlarında nasıl birbirinizi kesiyosunuz? Ben tutunacak bi yer bulduğumda koala gibi yapışıp Allah'a emanet gidiyorum. Paylaş
Daha fazla resimli komik söz yükle