Şuan Günaydın Mesajları ve Hayırlı Sabahlar Sözleri bölümünün Sayfa 1 kısmındasınız.

Sayfamız her gün düzenli olarak güncellenmektedir.

Sabah olduğunda insanı sevdiğinden ayırmak günahtır deyip, yatağıma sarılırım. Umarım bir gün işe yarar. Günaydın.
Günaydın sabah uyandığında yüzünde yapmacık tebessüm yerine sinir ifadesi olan doğal insan. En çok sana günaydın, günün güzel geçsin.
Güneşin doğduğu her ufukta, umuda giden bir yol mutlaka vardır. Mutlu, sağlıklı, bereketli, hayırlı bir gün geçirmeniz dileğiyle günaydın.
İşimiz nazardan, yolumuz düşmandan, hayatımız dedikodudan uzak olsun inşallah! Günaydın.
Güneş ışığı kadar parlak kalplere ve kalbimi aydınlatan herkese günaydın.
Günaydın sol yanım, uykulu gözlerinden öperim.
Bugün uzaklarınız yakın, dualarınız kabul, kötülükler sizden uzak olsun. Neşeniz bol, işleriniz hayırlı, kazancınız bereketli olsun. Ama en önemlisi sağlık olsun hayırlı sabahlar. Günaydınlar.
Bu sabah mutluluğa aç pencereni, bir güzel arın dünkü kederinden. Pencerelerimiz her daim güzelliklere açılsın, çok mutlu güzel bir gün geçirmen dileğiyle. Günaydınlar.
Öyle güzel bir gün geçirin ki; Olmaz dediğiniz olsun, bitmez dediğiniz bitsin, sabrettiğinize değsin ve yüzünüz hiç gülmediği kadar gülsün. Günaydınlar.
Sabaha ulaşanlara selam ulaştırana şükürler olsun. Bütün güzelliklerde sizlerin olsun. Günaydınlar.
Toplam 11 sayfa bulunmakta.
1
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
1
Sponsorlu Bağlantılar
Eylül Başağı:
İyidir iyi iyi sabahlar:-)
bitlisli:
Herkese gunaydin
uykusuz böcü:
Sabah erkenden uyanan insana sorulacak en saçma bi soru varsa o da "Uykunu aldın mı?" sorusudur. Hee aldı stokladı bile, 1 hafta yeter.
hüseyin:
herkese günaydın hayırlı sabahlar.
her şey gönlünüzce olsun inşallah.
eda karagil:
Super bi sayfa
alı:
iyi gunle siz mesajlar beni cok heren etdir
ali:
Herkese günaydın hayırlı sabahlar :)
mevlüt taşkın:
Bi yanım "yan gel yat" diyor..
Diğer yanım "hay ağzını öpeyim, ne güzel söyledin" diyor:)
göknur beyaz:
Hayatı uyku yapmışım uyuyormuşum,
Alarmı duydukça yatıryormuşum,
Gececi diyorlarmış benim halime.
Söylesene söyle uyanayım mı?
-GÜNAYDIN
zihnet taşlı:
Cumlemıze gunaydın sevgı saygı huzur dolu bır gun dılıyorum.
Cemresu:
Günaydın herkese.
Günümüz güzel olsun dışarda yağmur yağıyor boş verin siz her zaman kendi hava durumunuza bakın. :))
cemre istanbullu:
Harika bir hafta sonu geçirmeniz dileğiyle
Günaydın arkadaşlar
Gününüz Aydın Olsun
şennur:
Dünyadaki en büyük cimrilik ALLAH'IN selamını almamaktır.
cümleten SELAMÜN ALEYKÜM. Hayırlı Sabahlar
pakize:
tüm bu masajımı okuyan herkese hayırlı sabahlar diliyorum. sizleri çok ama çok seviyorum.
Daha Fazla Yorum Göster [Toplam 14 adet]
Sponsorlu Bağlantılar
(Öğrenci Sözleri) isimsiz öğrenci: Öğrenci: hocam yazililari okurmusunuz? Hoca:unutmusum çocuklar Öğrenci:kendini de unutasaydin hoca!! (Orijinal Sözler) Onur: Cok guzel (Sizden Gelenler) shbdbd: bir arkadaşım var eski sevgilisi onu kullanıyor ama o kızı çok seviyor arkadaşımı kızdan kurtarmak için ne yapabilirim. ve kızın yanında beni umursamıyor ama beni (Kardeşlik Sözleri) Tiger: Ben yuvadan alindim ve 3 kardesim var 1 ablam 2 ben 3 kiz kardesim 1 ablam trabzonda 2 ben ankarada 2 mizin aileside izin vermiyor gorusmemizi biz ona ragmen gorustuk ama ablam bana 5 senedir kus sebebini bilmiyom kucuk kiz kardesim oldu benim oz annem ve babam onlara hesappini soracam anliyacsginiz kardeslerinizle guzel kavga etmeden kiymetini bilin sonra cok pisman olursunuz (Ezici Sözler) leyla: Seviyor galiba ...
Sözünüzü yazın, Sizden Gelenler bölümünde sözünüzü yayınlayalım.
giderli sözler espirili sözler acı sözler manyak sözler atarlı sözler gözyaşı sözleri aile ıçin sözler
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kisa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamizdaki En Güzel Sözler çesitli sayfalardan toparlanmistir, hatalar bulunabilir. Okudugunuz sözde hata oldugunu düsünüyorsaniz, kaldirilmasi için iletisime geçiniz.
Soru / sikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com
Sayfayi Begen