Şuan Gurur Sözleri ve Gururlu Mesajlar bölümünün Sayfa 1 kısmındasınız.

Sayfamız her gün düzenli olarak güncellenmektedir.

Söylemek istiyorsan söyle. Hayat gururun kadar uzun değil.
Bazen her şeyi unutup sadece sımsıkı sarılmak istersin ama bir şey hep engel olur. Nedir o gurur.
Kimseden utanacak bir yüz taşımıyorum! Aşağı eğilecek bir baş taşımıyorum... İçi sevgiyle dolu yüreğim var. Kimseye verilecek bir hesabım yok. Sadece Allah'ın emaneti bir can taşıyorum.
Gururlu insanlar güçlüdür, mutlu değil.
Her kuyudan tırmanarak çıktım ben , ne bir İp sallayanım oldu, nede bir el uzatan, bu yüzdendir o herkesi kıskandıran gururum ve asi duruşum!
Şükreden ol sabreden ol ama hiç bir zaman onursuz gurursuz olma. İnsanlığını asla unutma, dönüp baktığında arkana, başının dik olduğunu görmen yetecek sana.
Düştüğüm kuyudan tırmanarak çıktım ben. Ne bir ip sallayan oldu, ne de bir el uzatan. Bu yüzdendir o herkesi kıskandıran gururum ve dik başlı asi durum!
Varsın hayat yalakalara şans tanısın. Ben onuruma fiyat biçmem. Yaşadığım kadar daha yaşasam, asla tüküreceğim eli öpmem!
Çocuklar önce kavga eder sonra tekrar beraber oynar, çünkü mutluluk onlar için gururdan daha değerlidir.
Gururuna sarıldığın kadar, bana sarılmadın.
Toplam 7 sayfa bulunmakta.
1
2 3 4 5 6 7
1
Sponsorlu Bağlantılar
seda:
Ehh!!!! Güzel yani
kamyoncu:
Gaz pedal şanzıman halimiz duman
Gizemli "HATUN":
Bir erkek her ne kadar odun olursa olsun tek bir kadın için yandığı sürece "Adamdır"
Ruslan:
sevgi duyğularına hisslerine bazen aklınla söz gecire bilmediyin bi şey.
Penezoğlu:
İnsan, yarısında kesilen filmin sonunu merak etmezmi? Etmiyorum !!!!!
rohiv :
Mutluluğa müebbet yesem kesin yarın af çıkar
MERVE:
Çok iyiydi isime yaradi tesekkurler...
rukiye şen:
güzelllllllllllll söz ama bir söz de ben söyliyim çok ağlama göz yaşların tükenir umutlara sarılırsın
caşkun:
Gurur :-)
Hatice:
Gurursuz olmaktansa sevdiğimi unutur gözyaşımla gömerim ama gururumu yerler altına sermem
dogan:
sen ise sayfalar dolusu yazdigim okuyupta bitiremedigim kitabim gurursa ise coktan bitirdigim
ayka:
salam gozel sozler. men qururlu insan cetin.
şevki:
Baba! Yok mu senden bir tane daha? Bakışları yorgun ama yüreği dimdik ayakta...
şeyma aziz:
korkakIarin isidir vurup kacmak biraz cesaret ister actigin yaraya uzun uzun bakmak
zahide uçan:
Allah bizi sivri dilli insanlardan uzak eylesin inslh
ayşen:
Bir kadın, sevdiği adamın başka bir kadın tarafından mutIu ediIdiğini görmektense, on can çekişirken görmeyi tercih eder.
Acur:
Gurur üzerine söylenmiş etkileyici sözler. hepsi çok hoş.
sevinc:
çok güzel sözler. beyendim
Daha Fazla Yorum Yükle
Sponsorlu Bağlantılar
(Öğrenci Sözleri) furki17: + Hocam bişi sorabilirmiyim? - Sor evladım + You can go out ne demek - Dışarı çıkabilirsin. + Eyvallah hocam adamsın (Cezaevi Sözleri) ali: allh bir an önce sevdiklerini kavusdursun (Azeri Sevgi Sözleri) keçmiwe bir xett cekdim: qeweydi saqolun hamniz (Oturtan Sözler) canan serenay: ya daha cok karsilikli verilen kapak sozleri yazarmsnz (Adam Gibi Sözler) osman aydoğdu: Ben kimseyi oyuncağım yapmak istemedim... Onlar oyun oynamamı istediler okadar......! (SON ÇAĞRE)
Sözünüzü yazın, Sizden Gelenler bölümünde sözünüzü yayınlayalım.
oturtan sözler felsefi sözler ıntihar sözleri sıradan sözler güldüren sözler özlü aşk sözleri ölüm sözleri
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kisa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamizdaki En Güzel Sözler çesitli sayfalardan toparlanmistir, hatalar bulunabilir. Okudugunuz sözde hata oldugunu düsünüyorsaniz, kaldirilmasi için iletisime geçiniz.
Soru / sikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com
Sayfayi Begen