gece modu

Dilsiz değildir suskunl......

Resimli güzel sözler kategorisine ait olan Dilsiz değildir suskunl... sözü aşağıdadır.

resimli güzel sözler

Dilsiz değildir suskunluk, çok şey anlatır anlayana. Kelimelerin anlatamadıklarını haykırır aslında. Bir kaçış değildir suskunluk, bir bakıştan çok daha fazlasıdır. Sessiz çığlıkların bir adım ötesidir. Hayata olan öfken, insanlara olan kırgınlığın, ve daha nicesi saklıdır içinde sükunetin. Rest çekmenin asil halidir anlayana.

Dilsiz değildir suskunl...
Dilsiz değildir suskunluk, çok şey anlatır anlayana. Kelimelerin anlatamadıklarını haykırır aslında. Bir kaçış değildir suskunluk, bir bakıştan çok daha fazlasıdır. Sessiz çığlıkların bir adım ötesidir. Hayata
olan öfken, insanlara olan kırgınlığın, ve daha nicesi saklıdır içinde sükunetin. Rest çekmenin asil halidir anlayana.

Bu sözü beğendiyseniz, buna benzer sözler için lütfen Resimli Güzel Sözler sayfasını ziyaret edebilirsiniz. Sitemizin tüm sözlerini görmek için Tüm Sözler sayfasına ilerleyebilirsiniz.

Başkalarının şu an okuduğu sözler

Nasihat Sözleri Geçici mutluluklar yüzünden kalıcı acılar çekmeyin. Paylaş
Korkunç Sözler İnsanları silmenin, sevmekten daha olduğunu öğretiyor hayat bize. Paylaş
Duygulu Sözler Bu nasıl ceza, silmeye çalıştıkça kazınıyorsun aklıma! Paylaş
Sensizlik Sözleri Sensizlikten kaçış yok, kabul etmek ise çok zor. Yalnızlık haykırışım, nerdesin yürek sızım. Paylaş
Polonya Atasözleri Güzel bir kişi, her giysinin içinde güzeldir. Paylaş
Dini Sözler Ey Rabbim! Dokun kırık kalbime. Onar en güzel rahmet ve merhametinle. Beni hiç kimsenin yere atmasına ve kırmasına izin verme. Paylaş
Huzur Sözleri En büyük yanılgılardan bir tanesidir; kendi içinde bulamadığın huzuru, bir başkasının yanında bulacağını sanmak. Paylaş
Harbi Sözler Ben asla yalnız kalmam unutma; sen yoksan Allah var! Paylaş
Rap Sözleri ölüm yakın görüyorum izlerini haydi son defa tutayım ellerini Paylaş
Şirin Sözler gözlerin nekadar güzel bakıyor bana sen bana baktıkça sarılıyorum hayata okadar derin bakma bana sevgilim aşkınla eriyorum sensizken deliriyorum. Paylaş

Resimli Güzel Sözler

O kadar kırmıştık ki bi...
O kadar kırmıştık ki birbirimizi, ne sahip olabiliyorduk ne de ait. Paylaş
Haykırdım ama isyan Etm...
Haykırdım ama isyan Etmedim. AğLadım ama belli etmedim. Çaresizdim ama Pes etmedim. Sensizdim ama asLa senden vazgeçmedim. Paylaş
Çok kişiyle göz göze ge...
Çok kişiyle göz göze gelmiş olabilirim ama hiçbiri senin gibi nefesimi kesmedi. Paylaş
Gün gelir tıkanırsa nef...
Gün gelir tıkanırsa nefesin. Sevgin avuçlarında kala kalırsa, dağlara tepelere ulaşır da ona ulaşamazsan, kopar at o sevgiyi yüreğinden. Sevmek dilenmek değildir arkadaş! Paylaş
Daha fazla resimli güzel söz yükle

Resimli Komik Sözler

sınavlar da başladığına...
sınavlar da başladığına göre ben bi kendimi göstereyim. -sivilce Paylaş
Adamın kapı zili bozulm...
Adamın kapı zili bozulmuş, yerine mouse takmış. Sağ tıklayınca farklı, sol tıklayınca farklı çalıyor. Paylaş
Başka ülkede yaşayamam,...
Başka ülkede yaşayamam, çünkü başka dil bilmiyorum. Paylaş
Kimi sevsek gidiyo, kim...
Kimi sevsek gidiyo, kimi sevmesek o da gidiyo. Olum nereye gidiyonuz lan? Söyleyin bari biz de gelelim. Eğleniyo musunuz? Neyse gidin. Paylaş
Daha fazla resimli komik söz yükle
Sevgililer Günü Mesajları Rus Atasözleri Manalı Sözler Hint Atasözleri Zafer Bayramı Mesajları Sitem Sözleri Çerkez Atasözleri sizden gelenler Tüm sözler için buraya tıklayınız