İnsan, bir gözlerine dolanı bir de yüreğine kör düğüm olanı anlatamaz.

ınsan, bir gözlerine dolanı bir de yüreğine kör düğüm olanı anlatamaz.
Resimli Güzel Sözler ok
İnsan, bir gözlerine dolanı bir de yüreğine kör düğüm olanı anlatamaz.
Okuduğun sözü beğendiysen daha fazlası için Resimli Güzel Sözler tıkla!
Bu sözü paylaş!
Sponsorlu Bağlantılar
rap sözleri elveda sözleri kurban bayramı mesajları makara sözler
Bu sözü okuyanlar, bunları da okudu
Sponsorlu Bağlantılar
(Özgürlük Sözleri) Nurullah: bizim şehrin dört bir yanı dağdır zemini kayalıktır iklimi sertir insanı mertir erkektir.. Adıyaman/Besni.! (Resimli Komik Sözler) elifnaz: sevdim sözleri çok komik (Kapak Laflar) napcan: Tekil kadar yanlizsin ama sende sen bile yok (Ağır Abi Sözleri) Cuma: HeRrr masaLLL muTLu soNnnLa biTmez PerDeLer iner oyuN biTer.. (Sizden Gelenler) /AYSALBULENT: KIZMA BE BABA, SENİN ANNEMİ SEVDİĞİN GİBİ SEVİM. KIZMA BE ANNE , SENİN BABAMI SEVDİĞİN GİBİ ODA BENİ SEVER SANDIM.....!
Sözünüzü yazın, Sizden Gelenler bölümünde sözünüzü yayınlayalım.
Azer bülbül hastası kız, İntihar Sözleri için yorum yaptı:
DuyguLarım sürükler beni intihara
Taner - destansı_ask, Sizden Gelenler için yorum yaptı:
giderken bari kalbimi de götür bana lazım değil artık
Kadir , İspanyolca Aşk Sözleri için yorum yaptı:
Çok güzel olmuş merci
seven hatun, Sizden Gelenler için yorum yaptı:
seni seviyorum ama sen sevmiyorsun bu canımı yakıyor çünkü diyorum o da seviyordu bi aralar beni ama bi aralar olduğunuu unutup özlüyorum seni
Selma, Nankörlük Sözleri için yorum yaptı:
Kedi nankorr tilki kurnaz yilan sinsi insann hepsiii
adim qadir, Sizden Gelenler için yorum yaptı:
ortulu bazar dostlugu pozar
Erkn, Resimli Güzel Sözler için yorum yaptı:
Yoksuluz, gecelerimiz cok kisa dörtnala sevişmek lazım.
sevda, Sizden Gelenler için yorum yaptı:
Ben Bana İnananı Hiç Yarı Yolda Bırakamadım Yarı Yolda Bırakanıda bir daha adam yerin koymadım
Sncktrsylu, Yürek Yakan Sözler için yorum yaptı:
Dümenine yandığım hayat! Rotayı sen cizdikten sonra, neye yarar benim kaptanlığım?
ELİF, Sizden Gelenler için yorum yaptı:
SAKAL BIRAKTIĞINIZ KADAR ADAM OLABİLSEYDİNİZ KEŞKE
zeliha, Oturtan Sözler için yorum yaptı:
Saçma salak şeyler yazmayın ya
İlayda, Sizden Gelenler için yorum yaptı:
Mermiye Zam Gelsede Ateş Etmesem Artık..!
elif şevval, Sizden Gelenler için yorum yaptı:
gittiğin yoldan eminsen attığın adımlardan korkma
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kisa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamizdaki En Güzel Sözler çesitli sayfalardan toparlanmistir, hatalar bulunabilir. Okudugunuz sözde hata oldugunu düsünüyorsaniz, kaldirilmasi için iletisime geçiniz.
Soru / sikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com
Sayfayi Begen