gece modu

Kalbimde sen varken her......

Resimli güzel sözler kategorisine ait olan Kalbimde sen varken her... sözü aşağıdadır.

resimli güzel sözler

Kalbimde sen varken her şeye katlanabilirim.

Kalbimde sen varken her...
Kalbimde sen varken her şeye katlanabilirim.

Bu sözü beğendiyseniz, buna benzer sözler için lütfen Resimli Güzel Sözler sayfasını ziyaret edebilirsiniz. Sitemizin tüm sözlerini görmek için Tüm Sözler sayfasına ilerleyebilirsiniz.

Başkalarının şu an okuduğu sözler

Anlamlı Sözler Ben sana mecburum bilemezsin, adını mıh gibi tutuyorum aklımda İçimi seninle ısıtıyorum bir yaşamak düşünsem ?sus? deyip adınla başlıyorum. Paylaş
Tatlı Sözler Sevdigini özgür birak , Geri gelirse o senindir ! Geri gelmezse , zaten hic senin olmamistir Paylaş
İltifat Sözleri Kalbimin hiç bitmek tükenmek bilmeyen şımarıkça isteğisin sen. Paylaş
Felsefi Sözler İçinde vicdan taşıyan bir insan, başka bir insanı ağlatmaya kıyamaz. Paylaş
Ünlü Sözler Akıllı bir kimse, hiçbir zaman özür dilemek zorunda kalmaz. EMERSON Paylaş
Dini Sözler Ne kadar bağırırsan bağır, feryatlarını Allah'tan başka kimse duyamaz. Paylaş
Sms Mesajları Nelere eyvallah dedi bu yürek, sana mı dur diyecek! Paylaş
Alman Atasözleri Sich auf die Beine machen: kalkıp yola çıkmak Paylaş
Sihirli Sözler Aşk günah olmayacak kadar masum, köle olmayacak kadar özgür, unutulamayacak kadar derin, umulmayacak kadar yakın ve tek başına yaşanamayacak kadar özeldir Paylaş
Güldüren Sözler Bir kadının 'peki' mesajına bile cevap yazmaya çalışıyorsan, geçmiş olsun kardeşim, fena âşık olmuşsun. Soğuk su ister misin? Paylaş

Resimli Güzel Sözler

Ne daha fazla anlatmaya...
Ne daha fazla anlatmaya gücüm kaldı bazılarına, ne de aklımda saklamaya mecalim. En iyisi, yeni bir ben bulsunlar kendilerine. Paylaş
Aşk; görmekten çok özle...
Aşk; görmekten çok özlemeyi sever, dokunmaktan çok düşlemeyi.. Ve aşk öyle haindir ki; Nerde imkansız varsa gider onu sever. Paylaş
Güzel olanı beğen, iyi ...
Güzel olanı beğen, iyi olanı sev, doğru olanla yürü, kıymetli olanın yanında kal, sana değer vermeyeni koyver gitsin. Çünkü hayat onlarla uğraşmak için çok kısa! Paylaş
Umutla baktığım yarınla...
Umutla baktığım yarınlarımı elimden almayı en iyi sen bilirsin. Paylaş
Daha fazla resimli güzel söz yükle

Resimli Komik Sözler

Telefonumun şarjı %1 ol...
Telefonumun şarjı %1 olduğunda, prize koşarken kendimi hastayı acile yetiştirmeye çalışan doktor gibi hissediyorum. Paylaş
Markete girip bir şey a...
Markete girip bir şey almadan çıkınca, ben bile bir şey çaldığımdan şüpheleniyorum. Acaba çaldım mı lan? Umarım çalmamışımdır. Paylaş
Otobüslerde ayakta durm...
Otobüslerde ayakta durmakta zorlanan amcalar ve teyzeler evlenme programlarına çıkınca kolbastı oynayabiliyor. Hayat çok garip ! Paylaş
Gözlük kızın suratının ...
Gözlük kızın suratının yarısını kaplamış, güzel çıkmış mıyım diyor. Valla canım, gözlük güzel çıkmışta seni bilemicem. Paylaş
Daha fazla resimli komik söz yükle
Kapak Laflar Cep Mesajları İlginç Sözler Berat Kandili Mesajları Koyan Sözler Etkileyici Sözler Sevgi Sözleri sizden gelenler Tüm sözler için buraya tıklayınız