Sponsorlu Bağlantılar

Hava bulutlu, yüreğim kapalı... Anlaşılan bu gece gözlerim yine sağnak yağışlı.

resimli güzel sözler
Resimli Güzel Sözler Hava bulutlu, yüreğim kapalı... Anlaşılan bu gece gözlerim yine sağnak yağışlı.
Okuduğun sözü beğendiysen daha fazlası için Resimli Güzel Sözler tıkla!
Bu sözü paylaş!
Bu Sözü Okuyanlar, Bunları da Okudu
Unutmadan söyleyeyim, unutmadı...Unutmadan söyleyeyim, unutmadım seni. Aşık olmak bizim seçeceğimiz bir şey değildir. Aşk herkese kendiliğinden gelir. Ve geriye hiç bir şey kalmaya dek peşini bırakmaz. Aşık olmak kendini yok etmek için en iyi seçenektir.
Sen yoksun, ben senden de yoks...Sen yoksun, ben senden de yoksun!
Ne şair olabilirim ne de yazar...Ne şair olabilirim ne de yazar. Sadece senin ismini yazabilirim yüreğime.
Gülümse, çünkü etrafın gülüşün...Gülümse, çünkü etrafın gülüşünden nefret eden insanlarla dolu.
Sponsorlu Bağlantılar
Prenses olmak için prens bulma...Prenses olmak için prens bulmama gerek yok. Ben zaten kralın kızıyımm. :)
Hayat bi müzikse, en güzel mel...Hayat bi müzikse, en güzel melodi sensin!
İnanmazsınız ama beni çok sevm...İnanmazsınız ama beni çok sevmişti. Siz inanmazsınız işte, ben inandım öyle olmadığını bile bile.
Aklındaki yanında değilse, yan...Aklındaki yanında değilse, yanındakinin kim olduğununda bi önemi kalmıyor.
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Sponsorlu Bağlantılar
(Platonik Sözler) fulya: Bazan hayat okadar zor gelirki herseyi geride birakip ölmek istersib ama kiyamadiklarin okuyo iste (Cezaevi Sözleri) emin abim: Elbet birgün güneş sanada doğacak Birgün sıra sana gelecek hakim bey (Laf Sokucu Sözler) simge alhan: ben sevgilimin bırakdını vark etmek için sokmama yani örenmeme yardımcı oldunuz ok (Laf Sokan Sözler) leyla: duyguları sinirlerine sıkışmış insanlar kibirli olur (Havalı Sözler) gazi: saclar sekil onumden cekil (Ağır Sözlü Sözler) Merve: Hani Vardırya Umutlanıp Umudunu kıranlarr.. İşte Onlar Yanlız Kaldılarr. (Laf Sokucu Sözler) ayşe: mal her zaman maldır (Laf Sokucu Sözler) kabtgbc: Ben ne guzeler gordum tarihi gecince doktum (Enteresan Sözler) hatice: bu sözleri okurken çok ilgimi çekti. gerçekten hepsi güzl ve enteresan... (Face Sözleri) Uğur Tosun: ÖIüm biIe bizi ayıramaz diyen sevgiIiIerin facebook şifresi yüzünden ayrıIdıgı gerçegi
NUR, Laf Sokan Sözler için yorum yaptı:
ARTİSLİĞİNE NAZAR BONCUĞU TAKTA ŞEREFSİZLİĞİNE NAZAR DEĞMESİN
ALARA KOREL, Kapak Sözler için yorum yaptı:
GERÇEKTEN GÜZEL SÖZLER VAR SAYFANIZDA ELİNİZE EMEĞİNİZE SAĞLIK ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM SİZLERE
buse, Kardeşlik Sözleri için yorum yaptı:
Zehram ömrüm her şeyim can yoldaşım. Güldüğümde beraber güldüğüm ağladığımda beraber ağladım sarışınım SENİ ÇOK SEVİYORUMMMM
asiye, Atarlı Sözler için yorum yaptı:
2dakika adam ol desek sana kaç daki kam kaldı diye sorar sın
abin, Oturtan Sözler için yorum yaptı:
Cok fene sozler saolun
Oguzhan, Koyan Sözler için yorum yaptı:
Siz gidin ben geliyom ;-)
azyeb, Ağır Abi Sözleri için yorum yaptı:
osrp kadina has degildir etrafiniza bakarsaniz cogu erkekte de vardir
erkek adam ana babaya saygılı kardeşlerine sevgili karısına yavuklu olur :p, Manalı Sözler için yorum yaptı:
O kadarrr
samul, İsyankar Sözler için yorum yaptı:
isyanım var dunyaya
Abdülhey, Racon Sözleri için yorum yaptı:
olursa ekime kadar olmadı hiç sıkıntı yok kasıma kadar yolu var ...
Duygu, Ağır Sözler için yorum yaptı:
Güzel sozler war :)
paşa, Mafya Sözleri için yorum yaptı:
Biri sana sen değistin diyorsa ya seninle işi bitmiştiŕ yada menfatii...
merve, Umursamaz Sözler için yorum yaptı:
Umrumda deģilsin :p :p
ömer karakuş, Resimli Komik Sözler için yorum yaptı:
çok hoş sözler ;-)
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com