Bazen uzun uzun cümleler kurarsin, anlayan olmaz. Tutar bi nokta koyarsın, duymayan kalmaz.

resimli güzel sözler
Resimli Güzel Sözler Bazen uzun uzun cümleler kurarsin, anlayan olmaz. Tutar bi nokta koyarsın, duymayan kalmaz.
Okuduğun sözü beğendiysen daha fazlası için Resimli Güzel Sözler tıkla!
Bu sözü paylaş!
Çılgın Sözler Çin Atasözleri Ağır Abi Mesajları Kıskançlık Sözleri Ramazan Bayramı Sözleri Laf Sokucu Sözler Geçmiş Olsun Sözleri Orijinal Mesajlar
Bu Sözü Okuyanlar, Bunları da Okudu
Dışarıda yağmur, yüreğime hasr...Dışarıda yağmur, yüreğime hasret, fikrime sen. Nasıl yağıyorsunuz üçünüz birden bir bilsen.
Ah be dünya ! Sen dönüyorsun o...Ah be dünya ! Sen dönüyorsun onu anladık da bu insanlar senden daha hızlı dönüyor, hemde ortada hiçbir yörünge yokken..
Sana Verdiğim İlgiyi Sevgiyi Ş...Sana Verdiğim İlgiyi Sevgiyi Şefkati Ağaca Verseydim, Ağaç Kökleriyle Kalkar Dallarıyla Bana Sarılırdı.
Sponsorlu Bağlantılar
İyi olduğu için kaybeden, kötü...İyi olduğu için kaybeden, kötü olmayı da beceremeyen biriyim.
İnanmazsınız ama beni çok sevm...İnanmazsınız ama beni çok sevmişti. Siz inanmazsınız işte, ben inandım öyle olmadığını bile bile.
Anladık zaman durmuyorsun, dur...Anladık zaman durmuyorsun, durmuyorsun da neden hep geçerken O'na uğruyorsun...
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Yolculuk Tatil Sözleri Geyik Laflar Kadir Gecesi Sözleri Sevgililer Günü Mesajları
Sponsorlu Bağlantılar
(Neşeli Sözler) melisa kocaakça: bir isan aşkık olunca birdaha aşık olmaz (Umursamaz Sözler) Salla Gitsin: Ben de artık o zalimi umursamıyorum. Bence en iyi intikam umursamayarak alınan intikamdır. (Aşk Acısı Sözleri) aysenur: Çok seviyorum seni çok biliyorum hiç affetmeyeceksin gülünü ama ben seni hep beklicem hep :( (Ağlatan Sözler) elif: sahi neydi okural sevincemi kaybediyoduk kaybedincemi seviyoduk (Zehir Sözler) FİKRET ÖZBAY: Gel seninle oturup konuşalım. Başına neler geldi, Sana ne yaptılar uzun uzun anlat. - Şu karektersizliğine bir çözüm bulalım artık. (Atarlı Sözler) bahar: çok güzel atarlı laflar yaa. muhteşemsiniz. teşekkürler (Anneler Günü Mesajları) ogün başku: Mayısın ikinci haftası anneler günüdür. Hizmetçiler günü değil. Gidip annenize küçük ev aletleri falan almayın.. Onlara gerçek sevginizi gösterin.. Değer verin.. Sadece bir gün değil her gün (Kapak Laflar) emre: süper laflar (Babalar Günü Sözleri) Burhan: Keşke bizi hiç bırakıp gitmeseydin babacığım. Seni çok özlüyoruz. Arkandan hep dua ediyorum. :( (Manyak Sözler) TaneR: çok manyak sözler :D
Sponsorlu Bağlantılar
alper, Ağır Abi Sözleri için yorum yaptı:
Zor geliyorsa benle yaşamm kapı orsa 2 le paşam
kosorlum, İnce Mesajlar için yorum yaptı:
mûtihiş diyecek soz yok
büşra, Resimli Güzel Sözler için yorum yaptı:
olmus bunlar yenileri gelsin bayildimmmmmm
cansu, Resimli Güzel Sözler için yorum yaptı:
diyecek bise yok hepsi harika
sA......., Kardeşlik Sözleri için yorum yaptı:
kardes dedigin yanuna varmaya 5dk kala cekip gidiyorsa o zaman kardeslik sorgulayacksin arkadas Hye
Ozgur, Havalı Sözler için yorum yaptı:
Zafere giden yolda cekilen cile kutsaldir (ewlat)
Nur hayat, Karşılıksız Aşk Sözleri için yorum yaptı:
Bana bir kurşun verseler onu öldürürüm ben zaten ölüyüm onun aşkı beni öldürmüşken onun yaşamasına gerek yok
çirkin kral, Kaliteli Sözler için yorum yaptı:
Hiç bir zaman yüksekte görmedik kendimizi, sadece gereksiz insanlar için düşürmedik seviyemizi.
akli basina gelen kisi, Ezici Sözler için yorum yaptı:
Herkes degeri kadar diyolar ya o kadar dogru bir laf ki... belki size biraz bencilce gelicek ama kendini dusuneceksin bu hayatta
elif, Umursamaz Sözler için yorum yaptı:
adam olsaydIn eski olmazdIn... umrumda dqlsin
Amedly21, Ağır Abi Sözleri için yorum yaptı:
sokaklarda olmasada lüxs bir yaşam bizdeki qülüşler kimsede yoq paşam
bey baba, Laf Sokucu Sözler için yorum yaptı:
Valla sen insan degilsen sana bakan insanlarda insanlıktan çıkıyor
salla gitsin, Laf Sokucu Sözler için yorum yaptı:
Pok altın olsaydı allah bize göt vermedi
Yusuf , Havalı Sözler için yorum yaptı:
KızIarın; kesin bu çocuğun sevgiIisi vardır, demeIeri yüzünden yaInızım. :D
Duygulu Sözler Oturtan Sözler Anneler Günü Sözleri Mevlana Mesajları Komik Mesajlar Yalan Sözler Facebook Mesajları Duyulmamış Sözler
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com