Bazen uzun uzun cümleler kurarsin, anlayan olmaz. Tutar bi nokta koyarsın, duymayan kalmaz.

resimli güzel sözler
Resimli Güzel Sözler Bazen uzun uzun cümleler kurarsin, anlayan olmaz. Tutar bi nokta koyarsın, duymayan kalmaz.
Okuduğun sözü beğendiysen daha fazlası için Resimli Güzel Sözler tıkla!
Bu sözü paylaş!
Gözlerle İlgili Sözler Orijinal Mesajlar Kırgınlık Mesajları Unutulmaz Sözler Aşk Esprileri İspanyolca Aşk Sözleri Aşk Sözleri Avustralya Atasözleri
Bu Sözü Okuyanlar, Bunları da Okudu
Yine kanıyor yaram sevgili, su...Yine kanıyor yaram sevgili, susuyor dilim. Haykırıyor kalbim ve dalıyor gözlerim. Yüreğim yangın yeri, nereye gitsem çıkış yok.
Hayrola kaptan, ölüme kırdın r...Hayrola kaptan, ölüme kırdın rotayı? Oysa ben aşk'a doğru gidecektim. -Kaptan: Çok mu farklı ?
O değil de sabahlara kadar uyu...O değil de sabahlara kadar uyumuyorum ya, bu gözlerimin hiç bir suçu yoktu.
Sponsorlu Bağlantılar
Sana Verdiğim İlgiyi Sevgiyi Ş...Sana Verdiğim İlgiyi Sevgiyi Şefkati Ağaca Verseydim, Ağaç Kökleriyle Kalkar Dallarıyla Bana Sarılırdı.
Çok yorgunum be gönül. Çok kır...Çok yorgunum be gönül. Çok kırgın, belkide çok bıkkın. Ne seni teselli edecek söz kaldı kalemimde, ne yangınını söndürecek yaş kaldı gözümde. Çok yorgunum be gönül, çok yorgun...
Yüzümden düşen bin parçayı top...Yüzümden düşen bin parçayı toplayıpta, yerine kocaman bir tebessüm yerleştiren insanlar var ya, onlar iyi ki var!
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Doğru Sözler Bilinmeyen Mesajlar İyi Geceler Mesajları Geyik Laflar
Sponsorlu Bağlantılar
(Öğrenci Sözleri) apo başkan: vallahi güzelmiş (İntihar Sözleri) yaren: onu çok ama çok seviyordum oysa kıymetimi hiçbir zaman bilmedi :( h.s. (Laf Sokucu Sözler) kodumu: göz göre göre s**e kafa atıyo bebe (Karşılıksız Aşk Sözleri) ugurrr: Öldürmeyen acı güçlendirirmiş buda böyle zamanla dayanıyorsn (Umursamaz Sözler) mısra02: umursamaz tarafıma gelme incinirsin.. (Damar Sözler) yusuf: facede paylaştım damarlarım yandı abisi (Koyan Sözler) Berk: Madem şekerden tatlısın Gülde herkes patlasın (Huzur Sözleri) aslı kem.: Bu kadar huzursuzIuğun içinde mutIu oImak çok zor (Kısa Aşk Sözleri) özlem: aradığım ve bulduğum iyi sitelerden birisi burası. gerçekten sözlerini çok güzel teşekkür ederim <3 (Face Sözleri) Bir Yazar: Sapla kalbime hançeri kanlar fışkırsın ama fazla derine inme orada sen varsın.
Sponsorlu Bağlantılar
muhammed, Laf Sokan Sözler için yorum yaptı:
Bilirsin ben bela okumam allah selanı versin
sudenaz, Aşık Edici Sözler için yorum yaptı:
seni ölene kadar sevicem emreeeee hayatta en güzel şey sensin
Rrrrr, Ağır Sözler için yorum yaptı:
Yaw he
fevzi toprak kırşehiğr, Dertli Sözler için yorum yaptı:
hayat bu degil
Hasan , Umursamaz Sözler için yorum yaptı:
Bir şeyler için çabalamaktan korktunuz ve bunun adını gurur koydunuz..
MURAT, Adam Gibi Sözler için yorum yaptı:
Mesele çakal olmak değil asıl mesele çakallarla dans edebilmektir.
ayse, Karşılıksız Aşk Sözleri için yorum yaptı:
Birde sevdigin sana kardesimsin otesi olmaz derseee
sefa turan, Havalı Sözler için yorum yaptı:
Herkes Oyuncu Olabilir Ama Yönetmen Benim. İstediğime Rol Veririm, İstediğime Yol Veririm
Sa_Bo^TAq, Dertli Sözler için yorum yaptı:
Agladigim günde yanımda olmayan insanlar gularken gölge yapmasinlar
Tayfun Çelik, Cezaevi Sözleri için yorum yaptı:
Hakaret Zavallı İnsanların, Söz Bulamadığında Kullandıkları Tek Çaredir.. Bugun girdi kardeşim Vedat allah yar ve Yardımcnn olsunn Aslan Abimm
TheReis, Kurtlar Vadisi Sözleri için yorum yaptı:
Biz Racon Kesmeyiz Kafa Keseriz
cevatpaşa, Havalı Sözler için yorum yaptı:
Boş ver havalansın itler gülüşüm koymuş ki ondan bu tiripler
Futbolcuhatun sjs, Uyuz Sözler için yorum yaptı:
Hıı aynı ben shsjs
resul, Kötü Laflar için yorum yaptı:
çok güzel
Etkileyici Sözler Kandil Mesajları Cezaevi Sözleri Almanca Aşk Sözleri Şoför Sözleri Geçmiş Olsun Sözleri Geçmiş Olsun Mesajları İyi Geceler Mesajları
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com