gece modu

Bazılarıyla aramda sade......

Resimli güzel sözler kategorisine ait olan Bazılarıyla aramda sade... sözü aşağıdadır.

resimli güzel sözler

Bazılarıyla aramda sadece iki sorun vardı; Birincisi, onlara hiç güvenmedim. İkincisi, beni hiç yanıltmadılar.

Bazılarıyla aramda sade...
Bazılarıyla aramda sadece iki sorun vardı; Birincisi, onlara hiç güvenmedim. İkincisi, beni hiç yanıltmadılar.

Bu sözü beğendiyseniz, buna benzer sözler için lütfen Resimli Güzel Sözler sayfasını ziyaret edebilirsiniz. Sitemizin tüm sözlerini görmek için Tüm Sözler sayfasına ilerleyebilirsiniz.

Başkalarının şu an okuduğu sözler

İngilizce Aşk Sözleri my heart bets for you-kalbim senin icin atiyor Paylaş
Harbi Sözler Nefes Aldığım Zaman Seni Görüyorum inan, Sensiz geçen Zaman hep Ölüyorum Bunada inan?. Paylaş
Sensizlik Sözleri Bana hediye ettiğin bendeki kalbi saklıyorum senin için belki dönersin diye, umutlarımla bekliyorum seni geldim dersin diye, ölüme saklıyorum kendimi belki de gelmezsin diye sensizlik ölümdür benliğimde. Paylaş
Adam Gibi Sözler Yitirdiğin servetinse dönüp arkana bakma! Sevdiğin vefasızsa, unut kafana takma! Ama yürekten sevenin varsa onu asla birakma! Paylaş
Manalı Sözler Ölüm gibidir sadakat; bir kere çizgiyi geçtin mi, geri dönüş yoktur. Paylaş
İngiliz Atasözleri Ucuz şey alabilecek kadar zengin değilim. Paylaş
Son Sözler Bu barajın ülkemiz için hayırlı, uğurlu olmasını diliyor ve hafriyat çalışmalarını başlatacak ilk dinamitleri patlatmak için düğmeye basıyorum. Paylaş
Başarı Sözleri Birileri gerçekten bir şeyi başarmışsa, o asla bir gecede olmamıştır. İçinde uzun süreli eğitim, çalışma, alın teri ve azim vardır. Paylaş
Mevlana Sözleri İyi ki geçiyorsun zaman! Ya acının en derinime işlediği bir anda donsaydın! - Hz. Mevlana Paylaş
Ünlü Sözler Şiir şeytanın şarabıdır. ST AUGUSTINE Paylaş

Resimli Güzel Sözler

Bazı anlar bitmesin, an...
Bazı anlar bitmesin, anneme ömür biçilmesin, çay soğumasın, sen gitme! Paylaş
Aşk acısı uçup giden bi...
Aşk acısı uçup giden bir rüyanın ardından bir daha hiç huzurla uyuyamamaktır. Paylaş
Başkasına beni seviyor ...
Başkasına beni seviyor mu sevmiyor mu diye sorman saçma, başkası ne bilecek? Bu kalp benden sorulur, bilesin. Paylaş
Sırat'ımsın senden geçe...
Sırat'ımsın senden geçemiyorum. O yüzdendir böylesi cehennem yangınlarım. Paylaş
Daha fazla resimli güzel söz yükle

Resimli Komik Sözler

+Ruhlara inanır mısın? ...
+Ruhlara inanır mısın? -Gündüzleri hayır, geceleri evet. Paylaş
Sevgilisinin yanında 'k...
Sevgilisinin yanında 'kibarlık' olsun diye bir şey yemeyen kız açlıktan can verdi. :D Paylaş
Bankaya harç yatırmaya ...
Bankaya harç yatırmaya gittim. Veznedar 'üniversite harcı mı? Kira harcı mı?' dedi. Yok kınorr köfte harcı dedim. Şuan marketteyim. Paylaş
Yürürken yere düşmüş bi...
Yürürken yere düşmüş bir kız gördüm, hemen koşup kaldırdım. 3 kere öpüp kenara bıraktım.. Nimet lan sonuçta, günah (: Paylaş
Daha fazla resimli komik söz yükle
Ağlatan Sözler Babalar Günü Mesajları Mani Sözleri Gurbet Sözleri Padişah Sözleri Bulgar Atasözleri Spor Sözleri sizden gelenler Tüm sözler için buraya tıklayınız