gece modu

Eğer bitmiş bir şey sa......

Resimli güzel sözler kategorisine ait olan Eğer bitmiş bir şey sa... sözü aşağıdadır.

resimli güzel sözler

Eğer bitmiş bir şey sana acı veriyorsa, duyduğun acı o şeyin kendisinden değil; verdiğin değerin ona değmemesindendir.

 Eğer bitmiş bir şey sa...
Eğer bitmiş bir şey sana acı veriyorsa, duyduğun acı o şeyin kendisinden değil; verdiğin değerin ona değmemesindendir.

Bu sözü beğendiyseniz, buna benzer sözler için lütfen Resimli Güzel Sözler sayfasını ziyaret edebilirsiniz. Sitemizin tüm sözlerini görmek için Tüm Sözler sayfasına ilerleyebilirsiniz.

Başkalarının şu an okuduğu sözler

Kadınlar İçin Sözler Bir kadını korkularından sevmeye başlayın. Paylaş
Facebook Sözleri Kadın ağlar, Erkek bakar . Kadın duyar, Erkek duymaz . Kadın sorar, Erkek susar . Kadın gider, Erkek içer. Paylaş
Düşündüren Sözler Aşk köprü kurmaktır. İnsanlar köprü kuracakları yerde, duvar ördükleri için yalnız kalırlar. (Newton) Paylaş
Mutsuzluk Sözleri Size de aniden bir mutluluk geliyor mu? Bana gelmiyor. Paylaş
Gıcık Sözler Baktınız hayat size gülmüyor, siz hayata gülün ki gıcıklık olsun. :) Paylaş
Sevgililer Günü Mesajları Sana bahçeden gül değil güneşten atom koparıp getirmek istiyorum ama kalbim gibi ellerin de yanar diye korkuyorum. Sevgililer günün kutlu olsun Paylaş
Umursamaz Sözler Hayat keşke'lerden ibaretse; neyse'lerden devam et. Baktın oda olmuyor boş ver ve seyret. Paylaş
Kıymetli Sözler Temiz ve yeni elbise giyiniz. Gittiğiniz yerlerde, ahlakınızla, sözlerinizle, giyinişinizle İslamın vekarını, kıymetini gösteriniz. Paylaş
Ünlü Sözler Hiç giyinmeyen bir güzel, en iyi biçimde giyinmiş demektir. PHİNEAS FLETCHER Paylaş
Padişah Sözleri 'Sakın, orduya ve zenginliğe mağrur olma. Hakiki âlim ve âriflere, bilginlere hürmet edip, sarayında onlara yer ver. Benim hâlimden ibret al ki, zayıf, güçsüz bir karınca misâli, hiç lâyık olmadığım hâlde buraya geldim ve ALLAH-u Teâlâ'nın nice ihsânların Paylaş

Resimli Güzel Sözler

Avuç ile beraber kalbin...
Avuç ile beraber kalbini de açmanın adıdır Dua... Paylaş
Biliyor musun sen bende...
Biliyor musun sen bende cansın dilimde duam, kalbimde olansın! Neyim var ki sen den başka şu yalan dünyada! Vazgeçilmezimsin yar, ben seninle nefes alır, sende yaşarım. Paylaş
Sana saygı duyarken, se...
Sana saygı duyarken, sen içimin acıdığını bile bile saygısızca her şeyi ezip geçebilirmişsin. Aslında sen hep haklıydın, biz zaten olmamışız ve şimdi parçalayıp bir kenara attığın yüreğimin sana tek bir sözü var; Sen de herkes gibiymişsin! Paylaş
Vicdan pusula gibidir, ...
Vicdan pusula gibidir, ona uyarsan doğru yolu bulursun. Paylaş
Daha fazla resimli güzel söz yükle

Resimli Komik Sözler

Evde böcek görmek sorun...
Evde böcek görmek sorun değil, asıl sorun böceği aynı yerde göremeyince başlıyor. Paylaş
Millet ruh eşini buluyo...
Millet ruh eşini buluyor, ben sabahları çorabımın tekini bulamıyorum. Nerede yanlış yapamıyorum acaba? (: Paylaş
Siz nasıl bi kızla sevg...
Siz nasıl bi kızla sevgili oluyosunuz? Ben hoşlandığım kişiyle muhabbete başladıktan 20 dk sonra kanka oluyorum. Paylaş
Türk kızının ilişki anl...
Türk kızının ilişki anlayışı; benden öncesi olmasın benden sonrası olmasın benden ayrılırsa ölsün :) Paylaş
Daha fazla resimli komik söz yükle
İftar Mesajları İşçi Bayramı Mesajları Sinir Sözler Karizma Sözler Yeni Yıl Mesajları Dertli Sözler Anneler Günü Mesajları sizden gelenler Tüm sözler için buraya tıklayınız