gece modu

Seni düşününce her şey ......

Resimli güzel sözler kategorisine ait olan Seni düşününce her şey ... sözü aşağıdadır.

resimli güzel sözler

Seni düşününce her şey güzel, her yer cennet; senin olmama ihtimalin bile cehenneme çeviriyor düşlerimi.

Seni düşününce her şey ...
Seni düşününce her şey güzel, her yer cennet; senin olmama ihtimalin bile cehenneme çeviriyor düşlerimi.

Bu sözü beğendiyseniz, buna benzer sözler için lütfen Resimli Güzel Sözler sayfasını ziyaret edebilirsiniz. Sitemizin tüm sözlerini görmek için Tüm Sözler sayfasına ilerleyebilirsiniz.

Başkalarının şu an okuduğu sözler

Kapak Laflar Arkamdan konuşup beste yapacağına yüzüme konuş düet yapalım! Paylaş
Manalı Sözler işin içine Çok Aşcı Girdimi Çorbanın tadı Tuzu Kalmaz? ( ingiliz Ata sözü ) Paylaş
Gözyaşı Sözleri seni bir güvercinin bir damla gözyaşı kadar seviyorum.çünkü bilmem bilir misin güvercinler ağladıkları zaman ölürler Paylaş
Dini Sözler Allah herkesin kalbine göre versin, iyiye iyilik; kötüye kötülük. Paylaş
Jilet Sözler Herkesin bir kalp ağrısı vardır; Kiminin gözlerinde, kiminin gülüşünde gizlediği... Paylaş
Yalnızlık Sözleri Şımaracak kimsen olmayınca hayat seni kocaman bir yalnızlığa iter. Paylaş
Komik Sözler İnce bağırsak Sİ , kalın bağırsak DO olur. Paylaş
Şizofrenik Sözler Depresyon dedikleri bu mu? Sanki yavaş yavaş her şeyden ve herkesten vazgeçiyorum. Paylaş
Harbi Sözler Bu dünyada game over yazınca, bir jeton daha atıp tekrar başlatmıyorlar adama. Paylaş
Kısa Aşk Sözleri Yasamak Gecenin Tum Karanligina Ragmen Bugulu Bir Cama Gunesi Cizebilmektir Yasamak Direnmektir Paylaş

Resimli Güzel Sözler

En çok yağmuru severim ...
En çok yağmuru severim ben. Yağmur darılmaz mesela; ne üstüne basana, ne de şemsiye açana ve herkese eşit yağar. Paylaş
Hesabı olanlar sanmasın...
Hesabı olanlar sanmasın kapandı defterler. Tek tek yazıyorum her birini kenara. İyi kötü, bir gün ödenecek bedeller! Paylaş
Sabrımı deneme! Öfkeme ...
Sabrımı deneme! Öfkeme gömerim bu aşkı! Yasını sen tutarsın! Paylaş
Tabuta mı girmek gerek ...
Tabuta mı girmek gerek illede el üstünde taşınmak için... Paylaş
Daha fazla resimli güzel söz yükle

Resimli Komik Sözler

Aile evinde olmak müthi...
Aile evinde olmak müthiş. Dolabı bi açıyrsun yemekler var. Öğrenci evindeyim ben, dolabı açınca 3 haftalık yoğurt: Kapat ceyran yapıyo diyor. Paylaş
Midem gurulduyo acıktım...
Midem gurulduyo acıktım galiba. Hadi bana 'Seni Seviyorum' de de, yalanını yiyeyim. :) Paylaş
Hoca : Yeri geldiğinde ...
Hoca : Yeri geldiğinde güleceğiz eğleneceğiz, yeri geldiğinde ders yapacağız. (Bütün sene ders yaptı.) Paylaş
Herkes kolay gelsin diy...
Herkes kolay gelsin diyor. Kimse o yâr gelsin demiyor... Yâr gelsin yâr! Paylaş
Daha fazla resimli komik söz yükle
Koyan Laflar Geçmiş Olsun Mesajları Türk Atasözleri Latin Atasözleri Kurtlar Vadisi Sözleri Tebrik Sözleri Cuma Mesajları sizden gelenler Tüm sözler için buraya tıklayınız