Şuan İbretlik Sözler ve İbret Veren Mesajlar bölümünün Sayfa 1 kısmındasınız.

Sayfamız her gün düzenli olarak güncellenmektedir.

Dağların yer değiştireceğine inanın da, insanların huy değiştireceğine asla inanmayın!
Düşmanının bilmesini istemediğin şeyi dostuna söyleme.
Her şey giriş gelişme sonuçtur. İlişkilerde de herkes hep girişteki tat olacak, gelişme de süper olacağız sanır ama hep sonuçta anlar.
Yüzü çirkinden değil, yüreği çirkin olandan; Elbisesi kirli olandan değil, fikri kirli olandan uzak duracaksın.
Dost sanma her zaman yüzüne güleni. Gül de güzel kokar fakat sonra batar dikeni.
Kararsızlığım, şimdilik karar vermek istemeyişimden. Bil istedim.
İlk başta herkes iyidir. İnsanların ilk söylediklerine değil, son yaptıklarına bakacaksın!
Korkunun kaynağı bazen geçmiştedir, çünkü geleceği kaybetme korkusunu taşır. Kim geçmişinden kurtulursa, korkusunu da yener.
Akmayan çeşmenin testisi dolmaz, her ne kadar delikanlı olursan ol düşenin dostu olmaz.
Tecrübe, en çok kaybedenin, en fazlasına sahip olduğu bir özelliktir.
Toplam 9 sayfa bulunmakta.
1
2 3 4 5 6 7 8 9
1
Sponsorlu Bağlantılar
Hulya:
Herkez ibretlik bu dünyada hersey
Hulya:
Hepimiz Rabbim tarafından ibretligiz zaten
melis gokce nur:
güzel ibretlik sözler
SEDA büyük:
bu dunya basli basina ibretlik zaten almayan utanmali bence.
sogol:
bu sözleri iyi okuyunca insanın ibret alacağı bir sürü şeyin olduğunu öğreniyor.
Sponsorlu Bağlantılar
(Sizden Gelenler) lazim ddeğil: buharlı camlardaki sözler gibisin yani nefesim olmadan bir hiçsin (Mafya Sözleri) RAMAZAN: VARSIN OLMASIN HAYATTA HER İSTDEĞİMİZE ELLEHDÜRİLLAH OLMAYANADA EYVALLAH DEMESİNİ BİİRİZ KOÇUM (Küçük Sözler) busem: çok tatlı bu sözler (İğneli Sözler) sweetgirl: Bu sözleri birine söylesem küfür zannedip beni döver mk :D (Karşılıksız Aşk Sözleri) Leyla-oğuz: Tam bizi anlatmişsiniz hem imkansiz hemde karsiliksizz :-)
Sözünüzü yazın, Sizden Gelenler bölümünde sözünüzü yayınlayalım.
araba sözleri alçak gönüllülük sözleri racon sözleri başsağlığı mesajları kadınlar ıçin sözler bağışlama sözleri saçma sözler
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kisa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamizdaki En Güzel Sözler çesitli sayfalardan toparlanmistir, hatalar bulunabilir. Okudugunuz sözde hata oldugunu düsünüyorsaniz, kaldirilmasi için iletisime geçiniz.
Soru / sikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com
Sayfayi Begen