gece modu

İğneli Sözler | Sayfa 1

Bulunduğunuz sayfadaki sözler, İğneli Sözler ve İğneleyici Mesajlar bölümünün Sayfa 1 kısmıdır. Sayfamız mümkün olduğunca her gün düzenli olarak güncellenmektedir. İğneli Sözler bölmüne eklenecek yeni sözleri kaçırmamak için bu sayfayı düzenli olarak ziyaret edebilirsiniz.

resimli güzel sözler
Bırak sana duvarlar örmeyi, ben perdeyi bile çekemem. Paylaş
Bazı insanlarla neden aynı şeylere gülmediğimi ve aynı şeyleri yapmaktan zevk almadığımı çok iyi anlıyorum. Paylaş
Yokluğu bilmeyen varlığın kıymetini, değerini bilemez. Paylaş
Sevgi, saygı ve güven, parayla satın alınamayacak değerlerdir. Ama sahtelerini çok yüksek paralara bulmak mümkündür. Paylaş
Yalancının mumu yatsıya kadar derler de, kaç yatsı geçti be kardeşim. Paylaş
Yalanlarınız sizi bir yere götürmez sadece yüreği ve gönlü güzel insanları kaybedersiniz. Paylaş
Kimse ne tam doğrudur ne de tam yanlış. Doğruyu görüp omuzlara almaya da, yanlışını görüp ayak altına almaya da gerek yok. Paylaş
Hayatta herkes başrol oynayamaz, doğal olarak hayata figüran da lazım! Paylaş
Hayata başlarken sana verilenleri ne yaparsan yap değiştiremiyorsun! Mesela karakter. Paylaş
İki gün içinde değişip nasıl bambaşka bir insan oluyorsunuz bize de öğretin. Paylaş
Toplam 21 sayfa bulunmakta.
1
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

İğneli Sözler İçin Son Yorumlar

muvet muvet: arkadaşlarım için iğneleyici bu sözler. işime yarıcaktır.
ece ece: Alttan aldım yeteri kadar artk herkes ederi kadar bu sözum eski sevgilıme gelsın.
ceylan ceylan: Tamamen dogru
efkarli omer efkarli omer: Beş Parmagin Beside Bir Olsaydi Orta Parmak Kimsenin Zoruna Gitmezdi Kardess
busenur busenur: iyi sözler
mst mst: Hayat'ı dümen olanın rotasına güven olmaz.
filiz02 filiz02: hiç güzel değil bence çok saçma
zipo zipo: bayıldım kullanırım arada bu sözlerden :)
lida lida: Mükemmel olmuş
mehmet mehmet: yeri gelir 2 laf sokarım kürtajla bile aldıramazsın
mert mert: size bir tafsiye kendini dünyakadard egerli sanalara bir not dünya beş para etmiyo
hatice hatice: hepinizde çok güzel sözler var yaaa
emir tikan emir tikan: Siz bahcelerde cicek acarken biz yollarda vtec aciyoduk . #41 (dking 056 Vti
boşver adımı boşver adımı: Horde güzel değil
harun22 harun22: Ramazan pidesi gibi yılda bir kez ortaya çıkan dostlarım
melek melek: Super yaa
mehmet ve hılal mehmet ve hılal: Cok sacma bence hepsi
acımasız zebani :)) acımasız zebani :)): ˙˙˙zıuığılzıɔɐ zɐɯuɐdɐʞ ǝluǝʇopuoɟ ǝʌ ʇɐʎɐɥ zǝɯlǝzüp ǝɔuıʞǝç uöɟ ʞǝɔǝlǝƃ zɐ
defne defne: Sabır suskunluk değil işitilmeyen feryattır
gülnaz gülnaz: bu tiple adliye önünden geçsen 10 ay yersin xD
karrrrrrizma karrrrrrizma: Arkama donup bakmam bile adamsa notunu hayvansa otunu verir giderim gibi olmalıydı bence
duru duru: Bunlari birine soylemeye zaman yetmez.benim 1 saniyede soyledigim sozler bunlardan daha degerli
selin selin: valla fena diyil cok basit seyler ya
esra esra: Oyun oynamaksa asıl maksadın kusura bakma canım yanlış parktasın ;))
sweetgirl sweetgirl: Bu sözleri birine söylesem küfür zannedip beni döver mk :D
günel günel: alisti ben enayi yerinme konulmaya ... dokunmuya eskisi kadarda
suat sarı mersinli suat sarı mersinli: Denizde kum, sizde dalga,yanlış gelmişim kusura bakma
şahane şahane: HARİKA SÖZLER
behlül behlül: çok güzelmiş. tam aradığım mesajlar bunlar
asli asli: Oo vayy guzel sozler
muhammed muhammed: güzel sözler
Almanca Aşk Sözleri İspanyolca Aşk Sözleri Havalı Sözler Emo Sözleri İsyankar Sözler Kurtlar Vadisi Sözleri Rap Sözleri Dünya İle İlgili Sözler Tüm sözler için buraya tıklayınız

Resimli Güzel Sözler

Hiçbir zaman hayattan b...
Hiçbir zaman hayattan bembeyaz bir sayfa bekleme ! Çünkü ikinci sayfa bile birincinin izlerini taşır.. Paylaş
Omzuma başını koyuşu va...
Omzuma başını koyuşu var, hani omzuna kelebek konar da uçmasın diye neredeyse nefes almazsın, hareket etmezsin ya, öyle. Paylaş
Bir anımsın okuyup ta b...
Bir anımsın okuyup ta bitiremediğim, bir özlemsin yalvarıp ta hükmedemediğim. Bir sen sensin merhaba deyip te elveda diyemediğim. Bir tek bildiğim var seni çok özledim! Paylaş
Ey gönül! Şimdi sorarım...
Ey gönül! Şimdi sorarım sana, hangi aşk daha büyüktür? Anlatılarak dile düşen mi, anlatılmayıp yürek deşen mi? Paylaş
Daha fazla resimli güzel söz yükle

Resimli Komik Sözler

Gece olunca böyle birin...
Gece olunca böyle birini özlüyorsun ya da özleme isteği duyuyorsun. Ne saçma bir şey lan. Bi insana ancak bu kadar rahat batar. Valla malım. Paylaş
Kızlar hem romantik hem...
Kızlar hem romantik hem sert erkeği severmiş. Ne yapalım yani, mum ışığında mı tokatlayalım? :) Paylaş
Kız 'sakalsız erkek, ad...
Kız 'sakalsız erkek, adam değildir' yazmış. Benim dedem köse, 5 tanede çocuğu var. Dedemle ne zorun var, naptı dedem sana. Paylaş
Eskiden bu kadar kavga,...
Eskiden bu kadar kavga, gürültü, çatışma, savaş yoktu. Her şey daha güzeldi. Eskiden. Çok eskiden. Yontma taş devri zamanlarında. Paylaş
Daha fazla resimli komik söz yükle