gece modu

Kapak Sözler | Sayfa 2

Bulunduğunuz sayfadaki sözler, Kapak Sözler ve Kapak Yapıcı Mesajlar bölümünün Sayfa 2 kısmıdır. Sayfamız mümkün olduğunca her gün düzenli olarak güncellenmektedir. Kapak Sözler bölmüne eklenecek yeni sözleri kaçırmamak için bu sayfayı düzenli olarak ziyaret edebilirsiniz.

resimli güzel sözler
Biz sayı saymayı, fasülye sayarak öğrenmiş bir nesiliz. Kimi fasülyeden sayacağımızı iyi biliriz! Paylaş
Sustukların, söylediklerini daha önemli hale getirir. Paylaş
İnsan konuşabilen bir varlık ama, bazıları keşke insan konuşmasaymış dedirtiyor. Paylaş
Bunca vefasızlıktan sonra bazılarının değeri kalmadı gözümde! Bundan sonra ederi kaça deseler hiçe der geçerim! Paylaş
Yalan üzerine kurulmuşsa, hiç bir şey gerçek değildir. Paylaş
Gülüşümü kıskanıp elimden almak isteyenlere kahkahalarım kapak olsun! Paylaş
İnsan yaşının insanı olmalı bence. Neyse o. Aksi çok kötü görüntüler oluşturuyor. Kabullenmek gerek, olmasa da her yaşın bir güzelliği. Paylaş
Öyle güzel umursamam ki acaba, yok muyum dersin. Paylaş
Olduğu gibi kabulleniyorsun, kabullendiğin gibi çıkmıyor ya rezalet. Paylaş
Bazıları adıma bir çizgi çektiği için övüne dursun ben onlar gibi kimselerin üzerini hep karaladım! Paylaş
Toplam 20 sayfa bulunmakta.
1
2
3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Kapak Sözler İçin Son Yorumlar

tuğçe melis tuğçe melis
harbiden sözler çok güzel tam benlik ya
zayka axmedova zayka axmedova
cok guzel
laf yarışcısı laf yarışcısı
benimle laf yarışına giren arkadaşıma bu lafları sokuçam çooook teşekkür ederim
can can
Coook beyendim tam kapaklik sözler
esma esma
beğendim işte. hepiciği güzel
mihrimah mihrimah
hic beğenmedim ciddi değil
ayla çelik ayla çelik
super sözler tam kapaklık böyle güzel sözler yok
canavar canavar
Yok böyle bir şey
bob bob
iyi işte
ahmet ahmet
Beynini kullanmayana Söz yok çünkü o insan beyinsizdir
eren :d eren :d
Muthis olmuş çok kapak
esra esra
Yani idare eder
rapçı kız rapçı kız
Bazı insanlar ummadığı şeyi bulur karşısında BENİM seni bulduğum gibi
ayşe ayşe
Mükemmel Ötesi Anlayanaa :D
maviş maviş
Pek beğenmedim
sülbiye sülbiye
Beynini kullanmayana Söz yok çünkü o insan beyinsizdir
yağur yağur
Çok az var ama idare edebilecek sözler ben bunları yazsam. Kavga ettikleri bunların üstüne 1500 tane "kapak sözler" yazar daha iyi anlamlı kapak sözler buşsanız daha iyi olur
prıdvan prıdvan
idare eder işte :)
şirin şirin
bende bir şey eklemek istiyorum
aya baktım seni gördüm sana baktım ayı gördüm
alara korel alara korel
GERÇEKTEN GÜZEL SÖZLER VAR SAYFANIZDA ELİNİZE EMEĞİNİZE SAĞLIK ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM SİZLERE
dilan dilan
bencede ya tam koyuyo bi insana
muhammed muhammed
çok güzel gerçekten

Admin: Diğer söz kategorilerimize de göz atmanızı tavsiye ederiz ;)
antikor sedat antikor sedat
Süperrr :D
gamzee gamzee
çok guzell yaaa bana küfür etmek yakışmıyo ama lafı alan memnunsa sıkıntı yokkkkkk
esra esra
Mükemel Sözler Bunlar Tam Kapaklık!
zehra zehra
cidden fefkalade
dilek dilek
çok güzel kapak sözler teşekkür ederim.
şener şener
güzell yerinde kapak laflar
şule ay şule ay
bu sözler bi çok arkadaşıma kapak olacak :D
ilknur ilknur
gerçekten çok güzel olmuş
sedef sedef
ayyyyy cok guzlel olmus
eda eda
çok güzel ya gerçekten kapak sözler
Duyulmamış Sözler Koyan Sözler Özür Mesajları Serseri Sözler Sabır Sözleri Süper Sözler Giderli Sözler sizden gelenler Tüm sözler için buraya tıklayınız

Resimli Güzel Sözler

Bir renk seç dedi hayat...
Bir renk seç dedi hayat. Siyahı aldım. Sen de beyazı almışsın. Şimdi aşk nedir diye sorsalar, akla karayı seçmek derim. Paylaş
Olur da bir gün yolumuz...
Olur da bir gün yolumuz kesişirse, selam vermeden geçme eski günlerimizin hatırına... Paylaş
İki sevgili küsken, göz...
İki sevgili küsken, gözlerinin içine ilk bakan kimse, en çok seven de odur. Paylaş
Uğraşma hiç boşuna, kim...
Uğraşma hiç boşuna, kimseyi memnun edemezsin hayatta. Ne verirsen yürekten. Bulurlar mutlaka, bir eksik, ya fazla. Kadir kıymet bilmeyen kim varsa, işte 'O' en değerli bu dünyada. En iyisi mi? Sen kendini yorma. Bırak seni sen olduğun için seven insanlar olsun yanında. Paylaş
Daha fazla resimli güzel söz yükle

Resimli Komik Sözler

Bir kadını ağlattıktan ...
Bir kadını ağlattıktan sonra kendini ateşe atıp yakan tek varlık soğandır. Paylaş
-Okulda bileklik takmak...
-Okulda bileklik takmak yasak bilmiyor musun? +Biliyorum hocam zaten evde takıp geldim. Paylaş
Bir kadına asla 'Sus.' ...
Bir kadına asla 'Sus.' demeyin. 'Dudaklarını kapatınca çok tatlı oluyorsun.' deyin. Biraz akıllı olun beyler. :) Paylaş
Evden çıkarken markalı ...
Evden çıkarken markalı poşet aramak için harcadığımız vakti kitap okumaya harcasaydık, dünyanın en gelişmiş, kültürlü ülkesi olabilirdik. Paylaş
Daha fazla resimli komik söz yükle