gece modu

Kapak Sözler | Sayfa 7

Bulunduğunuz sayfadaki sözler, Kapak Sözler ve Kapak Yapıcı Mesajlar bölümünün Sayfa 7 kısmıdır. Sayfamız mümkün olduğunca her gün düzenli olarak güncellenmektedir. Kapak Sözler bölmüne eklenecek yeni sözleri kaçırmamak için bu sayfayı düzenli olarak ziyaret edebilirsiniz.

resimli güzel sözler
O aptal beynine giden damarlarına kan pompalamaya çalışan kalbine acıyorum, başka bir şeye değil! Paylaş
İlişki, iki kişi arasında olur ama ne yazık ki bazıları sayı saymayı bilmiyor. Paylaş
Yazlık şortun altına giyilen kışlık çizme gibisin... Yanlış zamanda yanlış yerdesin... Paylaş
Şimdi kaça deseler hiçe sayarım seni! Paylaş
Güzelliğiyle hava atanları kişiliğimle tribe sokarım! Paylaş
Güldürebilmek mesele değil ki onu soytarılar da yapıyor. Gözlerinin içini güldürebiliyor mu? Sen ondan haber ver. Paylaş
Sen de haklısın; Kalbine o kadar girip çıkan varken benim yokluğum koymaz sana! Paylaş
Al sana bi kapak, seni hiç sevmedim ki salak! Paylaş
Bana hesap kitapla yaklaşanı, KDV'siyle postalarım. Ne yapayım, ben böyleyim! Paylaş
Cümle benim! Öznesini de yüklemini de ben seçerim... Paylaş
Toplam 20 sayfa bulunmakta.
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13

Kapak Sözler İçin Son Yorumlar

canavar canavar: Yok böyle bir şey
bob bob: iyi işte
ahmet ahmet: Beynini kullanmayana Söz yok çünkü o insan beyinsizdir
eren :d eren :d: Muthis olmuş çok kapak
esra esra: Yani idare eder
rapçı kız rapçı kız: Bazı insanlar ummadığı şeyi bulur karşısında BENİM seni bulduğum gibi
ayşe ayşe: Mükemmel Ötesi Anlayanaa :D
maviş maviş: Pek beğenmedim
sülbiye sülbiye: Beynini kullanmayana Söz yok çünkü o insan beyinsizdir
yağur yağur: Çok az var ama idare edebilecek sözler ben bunları yazsam. Kavga ettikleri bunların üstüne 1500 tane "kapak sözler" yazar daha iyi anlamlı kapak sözler buşsanız daha iyi olur
prıdvan prıdvan: idare eder işte :)
şirin şirin: bende bir şey eklemek istiyorum aya baktım seni gördüm sana baktım ayı gördüm
alara korel alara korel: GERÇEKTEN GÜZEL SÖZLER VAR SAYFANIZDA ELİNİZE EMEĞİNİZE SAĞLIK ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM SİZLERE
dilan dilan: bencede ya tam koyuyo bi insana
muhammed muhammed: çok güzel gerçekten Admin: Diğer söz kategorilerimize de göz atmanızı tavsiye ederiz ;)
antikor sedat antikor sedat: Süperrr :D
gamzee gamzee: çok guzell yaaa bana küfür etmek yakışmıyo ama lafı alan memnunsa sıkıntı yokkkkkk
esra esra: Mükemel Sözler Bunlar Tam Kapaklık!
zehra zehra: cidden fefkalade
dilek dilek: çok güzel kapak sözler teşekkür ederim.
şener şener: güzell yerinde kapak laflar
şule ay şule ay: bu sözler bi çok arkadaşıma kapak olacak :D
ilknur ilknur: gerçekten çok güzel olmuş
sedef sedef: ayyyyy cok guzlel olmus
eda eda: çok güzel ya gerçekten kapak sözler
Bomba Sözler Kötü Laflar Enteresan Sözler Hollanda Atasözleri Taziye Mesajları Akıllı Sözler Başsağlığı Mesajları Spor Sözleri Tüm sözler için buraya tıklayınız

Resimli Güzel Sözler

Uzaktan seviyorum seni....
Uzaktan seviyorum seni. Kokunu almadan, boynuna sarılmadan, yüzüne dokunmadan, sadece seviyorum. Paylaş
Yüreğimi yerinden oynat...
Yüreğimi yerinden oynatan adam! Ne kadar bağlacın varsa ya da virgülün, hepsini at çöpe. Son noktan olmaya geldim. Paylaş
'Seni kimsenin incitmes...
'Seni kimsenin incitmesine izin vermeyeceğim' derken, 'Bu işi kendim yapacağım' demek istediğ hiç aklıma gelmemişti. Paylaş
Alışkanlığım, yalnızlığ...
Alışkanlığım, yalnızlığım, vazgeçilmezim dahası kaybetmekten korktuğumsun. Paylaş
Daha fazla resimli güzel söz yükle

Resimli Komik Sözler

Aynaya bakarken kendi y...
Aynaya bakarken kendi yüzüne bile hazırlıksız yakalanan dalgınlar için, hayat epeyce zor. Paylaş
Akıllı telefon gibiyim,...
Akıllı telefon gibiyim, hiçbir şey yapmıyorum ama sürekli şarjım bitiyor. Paylaş
+Adın ne? -Adım 10ur, s...
+Adın ne? -Adım 10ur, seninki ne? +1000naz. Paylaş
Kardeşim sen arkeoloji ...
Kardeşim sen arkeoloji okuyordun, minderin altına bi baksana kumanda orda mı? Paylaş
Daha fazla resimli komik söz yükle