gece modu

Kıl Sözler | Sayfa 1

Bulunduğunuz sayfadaki sözler, Kıl Sözler ve Kıllık Yapan Mesajlar bölümünün Sayfa 1 kısmıdır. Sayfamız mümkün olduğunca her gün düzenli olarak güncellenmektedir. Kıl Sözler bölmüne eklenecek yeni sözleri kaçırmamak için bu sayfayı düzenli olarak ziyaret edebilirsiniz.

resimli güzel sözler
Millet erken kalkınca dinç olur, ben felç oluyorum. Paylaş
Sevdiğin kadına sahip çıkamıyorsan, annenle güne gideceksin dostum! Paylaş
Hayatımın en dertli döneminden geçiyorum ama, daha derdimin ne olduğunu çözemedim. Paylaş
İnsanları çıldırtıp psikolojisini bozmayı çok seviyorum, çünkü manyaklık bunu gerektirir. Paylaş
Saat 1i geçiyor ve sabahın köründe kalacağım halde ben uyuyamadım. Neden? Çünkü malım, çünkü rahat batıyor. Paylaş
Biraz daha akıllı olsa, ne kadar aptal olduğunu anlayabilecek. Paylaş
Hani saatler hiç ilerlemez, yelkovan hareket etmez, akrep yerinden bile kıpırdamaz ya... İşte o saat bozuktur. Paylaş
Bir de insanların sanki sen onlara bayılıyormuşsun gibi davranmaları yok mu; işte o hepsinden de beter! Paylaş
Gitmek mi zor kalmak mı deseler, bu şubat ayında banyo yapmak derim. Paylaş
İnsanlar sizi sinirlendirmek için ellerinden geleni yapıyor, daha sonra neden sinirleniyorsun diye küsüyorlar. Ne yapalım, bir de sarılalım mı? Paylaş
Toplam 7 sayfa bulunmakta.
1
2 3 4 5 6 7

Kıl Sözler İçin Son Yorumlar

asdsdaddsds :d asdsdaddsds :d: GENCLER BİRAZ CİDDİ OLUN! aynaya bakarken gulmeyin ...
fancyboy fancyboy: bisikletimizin arkasına pet şişe sıkıştirarak motor sürdüğünü zanneden bi nesildik la Biz bizden kime zarar gelir
muharrem gülcü muharrem gülcü: Evleneceğim erkeğin , Evi, arabası, yazlığı kışlığı ve çok parası olması lazım diyen kızlar. Kafanızı önünüze eğin ve bakın bakalım sizinki altın kaplamamı
erkan k. erkan k.: Öyle bir dert vardır ölümü çeker öyle bir ölüm vardır otostop çeker:)
aynisa aynisa: Aklıma bir şey geldi ama sizinle paylaşmayı düşünmüyorum. Çok komik ama. Ahahahah süper ya. Ahahahah bak yine güldüm
rapci emre rapci emre: Fırın açmayı düşünüyorum, o işte çok ekmek var diyolar.
berrin berrin: Sen azcik iddiali giyinirsin herkes kot tisort; sen, o kotu giyersin herkes şıkır şıkır.. Kader, kismet.
hay aksi hay aksi: Ben askımı çok seviyorum,onsuz yapamam o benim her şeyim, o oImazsa eIbiseIerimi nereye asarım.
tahsin efe tahsin efe: + Baba burnumu deldirebilir miyim ? - İki delik neyine yetmiyo lan. nasıl ama :))
fidan fidan: Millet sevgilisiyle gezsin tozsun, biz de hala çaydanlıktan tipimize bakıp gülelim :))
aysenim aysenim: Harika olmuş. Hem guldum hem beğendim. Hiçbir şey boşyere olmuyor.
metın xd metın xd: Yüz yüze konuştuğunuz haIde anIaşamıyorsanız ; Bir de sırt sırta deneyin
Dramatik Sözler Cep Mesajları Umursamaz Sözler Hollanda Atasözleri Sevgililer Günü Mesajları Kızgınlık Sözleri Sinir Sözler Üzüntülü Sözler Tüm sözler için buraya tıklayınız

Resimli Güzel Sözler

Gözlerimde ne vardı bil...
Gözlerimde ne vardı biliyor musun? Nerden bileceksin. Sen gözlerime yüreğinle bakmadın ki hiç. Paylaş
Kimi seviyorsun? dedi. ...
Kimi seviyorsun? dedi. -99 İsimden hangisini söyleyeceğimi bilemedim. Paylaş
Sana saygı duyarken, se...
Sana saygı duyarken, sen içimin acıdığını bile bile saygısızca her şeyi ezip geçebilirmişsin. Aslında sen hep haklıydın, biz zaten olmamışız ve şimdi parçalayıp bir kenara attığın yüreğimin sana tek bir sözü var; Sen de herkes gibiymişsin! Paylaş
Söyle sevgili şimdi hay...
Söyle sevgili şimdi hayatında bir kayıp mıyım? Bulunmaz? Açık bir yara mıyım? Sarılmaz? Tehlikeli bir yol muyum? Gidilmez... Paylaş
Daha fazla resimli güzel söz yükle

Resimli Komik Sözler

Bir kızım olsun adı yağ...
Bir kızım olsun adı yağmur olsun. Birde oğlum olsun adı toprak olsun. İkisi kavga etsin ortalık çamur olsun. Paylaş
Öldüğümde mezar taşıma ...
Öldüğümde mezar taşıma şey yazılsın: Gelen mesajı 10 kişiye yollamadıği için öldü =) Paylaş
Sigaranın içinde petrol...
Sigaranın içinde petrol, nikotin, amonyak, fare zehri, siyanür var dedim, arkadaştan gelen cevap; Olum biz yine ucuza alıyormuşuz. Paylaş
-Okulda bileklik takmak...
-Okulda bileklik takmak yasak bilmiyor musun? +Biliyorum hocam zaten evde takıp geldim. Paylaş
Daha fazla resimli komik söz yükle