Sponsorlu Bağlantılar

Selam ben 10 TL yerine indirim yapılıp 9,90'na satılan üründeki istenmeyen para üstü olan 10 kuruş. Taliplerimi bekliyorum istemeye gelin.

resimli güzel sözler
Resimli Komik Sözler Selam ben 10 TL yerine indirim yapılıp 9,90'na satılan üründeki istenmeyen para üstü olan 10 kuruş. Taliplerimi bekliyorum istemeye gelin.
Okuduğun sözü beğendiysen daha fazlası için Resimli Komik Sözler tıkla!
Bu sözü paylaş!
Bu Sözü Okuyanlar, Bunları da Okudu
Eşeğe altın semer vursalar, eş...Eşeğe altın semer vursalar, eşek yine eşek değildir! Altın kaç para haberin var mı senin? Eşek değil, Eşek bey diyeceksin.
Sırf biri iyi geceler demediği...Sırf biri iyi geceler demediği için iyi geçmeyen gecelere inanmıyorum ama sırf biri kopya vermedi diye iyi geçmeyen sınav diye bir şey var.
+Kanki sana Einstein'i ayarlıy...+Kanki sana Einstein'i ayarlıyayım mi? -ay bilmem ki yakışıklı mı? +yüzü güzel değil ama fiziği süper.
Bankamatikten para çekiyorum '...Bankamatikten para çekiyorum 'Lütfen paranızı almayı unutmayın' diyor. Kendimi unuturum o parayı orda unutmam.
Sponsorlu Bağlantılar
Az önce camı açtım ev havalans...Az önce camı açtım ev havalansın diye içeriye öyle bir soğuk hava girdi ki ısınmak için buz dolabına girdim.
Cennet annelerin ayakları altı...Cennet annelerin ayakları altındadır..! Demek ki annem 'Seni ayağımın altına alırım!' derken bile hep iyiliğimi düşünüyormuş.;)
Kız otobüse binerken Adriyana ...Kız otobüse binerken Adriyana Limaydı, koltuk kapmaya çalışırken bir anda Mahmut abi oluverdi.
Issız bir adaya düşsem yalnızl...Issız bir adaya düşsem yalnızlıktan kafayı yemem, bünye alışık çünkü.
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Sponsorlu Bağlantılar
(Doğru Sözler) yeşim: sözleri okudum ve gerçekten çok doğru anlamlı sözler mevcut. emeğinize sağlık. (Cuma Mesajları) Giresun,lu: Arkadaşlar herkesin mübarek cuma namazını en içten dileklerimle tebrik eder hayırlara vesile olmasını Cenabı haktan niyaz ederim. (Özlem Sözleri) sensizim yarim: Öyle tabü herkesin özlediği birileri vardır muhtamelen yani. (Laf Sokan Sözler) cellat: arkamdan konuşup beste yapacagina yüzüme konuş düet yapalım. (Dini Sözler) murat25: ÇaresizIiğimizin tek çaresi, Sensin AIIahım... (Ağlatan Sözler) canlıcı: bazen sevmişsinfir bazen ise kaybolmuş (Kötü Sözler) Kötü Sözler: Keşke yanlızlığım kadar yanımda olsan yanlızlığımla paylaştıklarımı seninle paylaşsam keske senin adın yanlızlık olsa ve ben hep yanlız olsam... (Laf Sokan Sözler) Erolcan Malatya: Bizim Bayır Yokuş Aşagı... (Cuma Mesajları) elifsu: Allah razı olsun herkesin cumasını en içten dileklerimle kutluyorummm (Kıskançlık Sözleri) maya: ben aşkımı çok kıskanıyorummm
unknown, Gözlerle İlgili Sözler için yorum yaptı:
Mence gozler her sevginin itirafidir
sedefcik , Öğrenci Lafları için yorum yaptı:
hayalim üç kelime o da şöyle alah belanı versin
erdal ege gölitekin, Umursamaz Sözler için yorum yaptı:
Umrumda lafını mazi ettim. Sana yakışır şekilde konuşmak istiyorum.. S...m..de değilsin.
esra şahin, Atarlı Sözler için yorum yaptı:
zor geliyorsa ben ile yaşam yol senindir ikile paşam
asli, Renkli Sözler için yorum yaptı:
Bence cok guzeldeyil ama bolmiyorum isime yaramadi
halit, İyi Geceler Mesajları için yorum yaptı:
rüzgarın savuruşuna güneşin batışına senin duruşuna hastayım bebeğim.....
dertlıyamerezli, Karşılıksız Aşk Sözleri için yorum yaptı:
imkansızı bulunca yaşanan gerçek olunca goz yaşımmmm kurumuyoo
Hasip, Aşık Edici Sözler için yorum yaptı:
sani cok saviyom lan seni cok seviyorum lan ben uff
lafci değil, Laf Sokucu Sözler için yorum yaptı:
Bir kıza seslendım dönüp iki defa baktı sonra anladım çaktırma kız iki yüzlü
eren, Ağır Abi Sözleri için yorum yaptı:
bu laflar sana kapak olsun fena oturturdum helal olsun tipin yokki şeklin olsun hadi canım yolun açık olsun
Özlem, Sinir Sözler için yorum yaptı:
Seni seviyorum diyen dile deyil sana aglayan gözlere inan Aga ;)
Kevser , Cuma Mesajları için yorum yaptı:
Allah razı olsun devamınıda versin :-)::-) )
MÜCAHİT , Mafya Sözleri için yorum yaptı:
BEDENİMİ PARÇALASALAR RUHUMU ALAMAZLAR
Kevser , Cuma Mesajları için yorum yaptı:
Hep birlikte hayır pesinde koşalım şer peşinde kopmayalım allah razı olsun :-):)
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com