gece modu

Kız çikolatalı deodo......

Resimli komik sözler kategorisine ait olan Kız çikolatalı deodo... sözü aşağıdadır.

resimli komik sözler

Kız çikolatalı deodorant, portakallı duş jeli, çilekli vücut losyonu kullanayım derken bildiğin waffle olmuş.

Kız çikolatalı deodo...
Kız çikolatalı deodorant, portakallı duş jeli, çilekli vücut losyonu kullanayım derken bildiğin waffle olmuş.

Bu sözü beğendiyseniz, buna benzer sözler için lütfen Resimli Komik Sözler sayfasını ziyaret edebilirsiniz. Sitemizin tüm sözlerini görmek için Tüm Sözler sayfasına ilerleyebilirsiniz.

Başkalarının şu an okuduğu sözler

Ünlü Sözler İnsan, kendi yanlışlarından çok şey öğrenebilir. FREUDE Paylaş
Kadınlar İçin Sözler Kadını yedir, giydir, mücevherlerle ve başka güzel şeylerle süsle, fakat sakın ona akıl danışma. Pancatantra Paylaş
Güven Sözleri İnsanlara güvenmemeniz gerektiğini, en güvendiğiniz kişi ciğerleriniz acıyana kadar canınızı yakınca anlayacaksınız.
Paylaş
Laf Sokan Sözler Bazı insanlar bulutlara benzerler. Kayboldukları zaman hayat daha güzel olur. Paylaş
Saçma Sözler Sağlam yaşa, pahalı çal, hızlı kaç. Paylaş
Özlem Sözleri Biz de özleyerek kendimizi yiyip bitireceğiz herhalde. Paylaş
Ağır Abi Sözleri Altın olup karaktersiz insanlarda bir takı olarak taşınacağıma taş olur, aldığım ağırlığı hak eder, olduğum yerde ağırlımı koyarım. Paylaş
Dini Sözler Ahirette ayağınızın altına alıp ezeceğiniz şeyleri şimdiden yüreğinizde taşıyıpta yük etmeyiniz. Paylaş
Aşk Sözleri Dinlediğimiz Müziklerde Yoksun! Okuduğum Bütün Dünya Klasiklerinde Seni tarfi Edeni bulamadım? Anladımki Sen teksin Bu yüzden bana Ait Bi Klasiksin? Paylaş
Farklı Sözler Bazı insanlar söyleyeceği çok şey varken susar. Çünkü anlayanı yoktur, bilir. Paylaş

Resimli Güzel Sözler

Kar taneleri ne güzel ...
Kar taneleri ne güzel anlatıyor; Birbirine zarar vermeden de yol almanın mümkün olduğunu. Paylaş
Ah benim büyülü yaln...
Ah benim büyülü yalnızlığım... Çuvallara koyup en uzak şehirlere bırakmadım mı seni? Bu nasıl bir yön bulma duygusudur da; Yine dönüp dolaşıp buldun beni. Paylaş
Nefretle karışık sa...
Nefretle karışık sağanak bir özlem var gözlerimde. Paylaş
Her seferinde canını ...
Her seferinde canını acıtsa bile hiç kimse ' o ' olamıyorsa, ve canının yanacağını bildiğin halde yine de seviyorsan AşK budur işte... Paylaş
Daha fazla resimli güzel söz yükle

Resimli Komik Sözler

Yıllardır insanlar be...
Yıllardır insanlar beni zeki ama gerizekalıymış gibi takılan biri olduğumu sanıyo. Allah belamı versin ki gerizekalıyım. Daha geçen gece aynanın karşısında dansı yaparken annem yakaladı. 'Bak bak babası, oğlun nası güzel taklit yapıyo' deyip babamı çağırıyo. Paylaş
Annemle gittiğim komş...
Annemle gittiğim komşu teyze: 'kahveyi nasıl içersin' dedi 'ağzımla' dedim. Annem evde görüşecez dedi. Korktum lan yardım edin :) Paylaş
Üç kişilik asansöre...
Üç kişilik asansöre altı kişi binip, sonra neden asansör arızalandı diye düşünürüz. Paylaş
Lanlı lunlu konuşan k...
Lanlı lunlu konuşan kız dünya ahiret üçüncü tabur beşinci bölük askerlik arkadaşımdır. Paylaş
Daha fazla resimli komik söz yükle
Övgü Sözleri Unutulmaz Sözler Mafya Sözleri İngilizce Aşk Sözleri Cuma Sözleri Ünlü Sözler Sensizlik Sözleri sizden gelenler Tüm sözler için buraya tıklayınız