gece modu

Az önce eve gelirken s......

Resimli komik sözler kategorisine ait olan Az önce eve gelirken s... sözü aşağıdadır.

resimli komik sözler

Az önce eve gelirken sokakta kadının arkasından yürümiyim, korkmasın diye yolu uzatarak eve geldim. İnş bu hareketimle güzel sevap kasmışımdır.

Az önce eve gelirken s...
Az önce eve gelirken sokakta kadının arkasından yürümiyim, korkmasın diye yolu uzatarak eve geldim. İnş bu hareketimle güzel sevap kasmışımdır.

Bu sözü beğendiyseniz, buna benzer sözler için lütfen Resimli Komik Sözler sayfasını ziyaret edebilirsiniz. Sitemizin tüm sözlerini görmek için Tüm Sözler sayfasına ilerleyebilirsiniz.

Başkalarının şu an okuduğu sözler

Kaliteli Sözler Yolun karşısında söylediklerini anlamayan birisi varsa, en iyi cevap susmaktır! Paylaş
Aile İçin Sözler Hep sessiz ağlayan, suskun seven, en zor dönemde bile yıkılmaz görünen birisi varsa hayatınızda, o sizin babanızdır. Paylaş
Türkmen Atasözleri Gözden ırağ, gönülden de ırağ olur. Paylaş
Türk Atasözleri Zemheride kar yağmadan kan yağmasi iyi. Paylaş
Değerli Sözler Giysilerini kendilerinin en önemli yanı sayanlar genellikle giysilerinden daha değerli olamazlar. ( William Hazlitt ) Paylaş
Anlamsız Sözler her akşam hasretinle yarılıyorum yastığa yorgana sarılıyorumm ben ilk kez seni sevmiştim haaiiin söylemiştim sana hatırlıyorumm benim kadar aptalını bulamazsın yarrrrr Paylaş
Üzüntülü Sözler Her ne kadar bu hayatta hep yalnız kalmıs olsakta,sevdigimiz bizi sırtımızdan vursa da,yıkılmayız ve hep ayaktayız.her darbede yıkılmak degil zorluklar karsısında ayakta kalabilmektir yasamak.unutmayın ki agaclar ayakta ÖlÜr Paylaş
Candan Sözler Seni düsünür, seni özlerim, sevgilerin özlemlerin derinliginde ne olur kir seytanin bacagini birkez beni hatirla, bir sonbahar serinligind Paylaş
İltifat Sözleri Fazlası zarar olmayan iki şey; biri sen biri kokun. Paylaş
İngiliz Atasözleri Sessiz sular, derinden akar. Paylaş

Resimli Güzel Sözler

Değerimi bilmeyenler! ...
Değerimi bilmeyenler! Hayatınızdan bir yıldız gibi kayar kaybolurum. Yapabileceğiniz tek şey, ardımdan dilek tutmak olur! Paylaş
Keşke utanmadan, çeki...
Keşke utanmadan, çekinmeden, korkmadan kurabilsem sana karşı o cümleyi... Ama hani bazı şeyler dile getirildiğinde büyüsünü kaybeder ya. Paylaş
Geçmiş aklına geliyo...
Geçmiş aklına geliyorsa göşyaşın dinmez, dinerse vesselam. Paylaş
Bu sosyal medyada falan...
Bu sosyal medyada falan çiftlerin fotolarını görüp özeniyoruz aşka. Bak falan diyoruz, ama bence en güzel aşklar, bizim göremediğimiz yerlerde yaşanıyor. Çünkü insan aşık olduğu kişinin yanında değil foto çekmek, telefonun icadını bile unutur. Paylaş
Daha fazla resimli güzel söz yükle

Resimli Komik Sözler

Arabaların arkasına '...
Arabaların arkasına 'Evleniyoruz, mutluyuz' yerine, 'Dur bakalım bi halt yiyoruz ama hayırlısı' yazsalar daha samimi olur bence. (: Paylaş
Odada 5 sivrisinek vard...
Odada 5 sivrisinek vardı, 4'ünü öldürdüm. Bir tanesi kaçtı, yan odalardan adam toplayıp geri geldi. Paylaş
Kelebekler bir gün ya...
Kelebekler bir gün yaşar diye üzülme, sen 80 yıl yaşadın da uçabildin mi hiç ? Paylaş
+Bana bakıp saatlerce ...
+Bana bakıp saatlerce öyle kalabilir misin? -Niye, sen matematik testi misin? Paylaş
Daha fazla resimli komik söz yükle
Gurur Sözleri Anlamsız Sözler Gözlerle İlgili Sözler Facebook Sözleri Oturtan Laflar Özenli Sözler Mektup Yazıları sizden gelenler Tüm sözler için buraya tıklayınız