gece modu

'Canım naber?' diyorum ......

Resimli komik sözler kategorisine ait olan 'Canım naber?' diyorum ... sözü aşağıdadır.

resimli komik sözler

'Canım naber?' diyorum 'hiiç, bilgisayara format atıyorum' diyo. Başlamadan bitti bu iş, ya format atmayı bilen kadın mı olur, bordo bereli misin?

'Canım naber?' diyorum ...
'Canım naber?' diyorum 'hiiç, bilgisayara format atıyorum' diyo. Başlamadan bitti bu iş, ya format atmayı bilen kadın mı olur, bordo bereli misin?

Bu sözü beğendiyseniz, buna benzer sözler için lütfen Resimli Komik Sözler sayfasını ziyaret edebilirsiniz. Sitemizin tüm sözlerini görmek için Tüm Sözler sayfasına ilerleyebilirsiniz.

Başkalarının şu an okuduğu sözler

Anlamlı Sözler Hep o KIYAMADIKLARIMIZ Kıyar Bize. Bir Kez Daha Anladım ki SEÇİCİ Olmazsan GEÇİCİ olursun. Paylaş
Harika Sözler Bir tek ölüm ayırmalı sevenleri, kahpe insanlar değil! Paylaş
Platonik Aşk Sözleri Kalbimi çaldın masamın üstünden Aslı, Aslında aslı sende saklıydı damla damla göz yaşlarımda boguldum. Paylaş
Gözyaşı Sözleri Genç kızların gözyaşları, tıpkı sabah çiçeğine benzer; güneş doğar doğmaz, çiğdem damlaları uçar gider. Puşkin Paylaş
Seni Seviyorum Sözleri Sevgi basittir, karmaşık olan bizleriz. Sevgi güven verir, insanlar aldatır. Sevgiye her zaman güvenilir, insanlara asla!. Paylaş
Düşündüren Sözler Hiç Kimse Akıl Almak istemez, Istedikleri Sadece teyit Edilmektir. John STEINBECK Paylaş
Özlem Sözleri Bu gece öyle bi özledim ki seni, koca şehrin yerini değiştiresim geldi. Paylaş
Yolculuk Tatil Sözleri Şu an ben de yanında olmak isterdim. İyi tatiller Paylaş
Kıl Sözler Suskunluğum asaletimden değil, üşendiğimden. Paylaş
Çapkınlık Sözleri Meşgul olan kalbimi çevrim içi yaptım. Cesareti olan titretsin. Paylaş

Resimli Güzel Sözler

Zamanla unutursun dedil...
Zamanla unutursun dediler, ben her şeyi dün gibi hatırlıyorum. Paylaş
Gözden kalbe bir yol ya...
Gözden kalbe bir yol yapmış sanki Yaradan. Göze girmeyi başaran, kalbe de giriyor doğrudan. Paylaş
Bazen 'Nasılsın' demeye...
Bazen 'Nasılsın' demeye cesaret edemezsin, çünkü başkalarıyla iyidir, bilirsin! Paylaş
Hayat domino taşları gi...
Hayat domino taşları gibidir; Bir ömür dizmekle uğraşılır, aptalın biri yanlışlıkla dokunur. Her şey harap olur. Paylaş
Daha fazla resimli güzel söz yükle

Resimli Komik Sözler

Ulan milletin londra'da...
Ulan milletin londra'da okuyan amcaoğlu falan var benim amcaoglu 7.Dükkanı batırıo komple zarar aileye. Paylaş
Sarımsaklı yoğurt ve ma...
Sarımsaklı yoğurt ve mantı kadar birbirine yakışan bir çiftken, karışık kuruyemiş tabağındaki istenmeyen beyaz leblebi gibi kaldım ortada. Paylaş
Kararlarımın çoğunu tuv...
Kararlarımın çoğunu tuvalette alıyom. Seni sevmeye de orada başlamıştım. Paylaş
Hasta olunca burun deli...
Hasta olunca burun deliklerim vardiyalı çalışıyor; yatana kadar sol, yatınca sağ. İş paylaşımında uzmanlaştılar resmen. Paylaş
Daha fazla resimli komik söz yükle
Acı Sözler Sinir Sözler İbretlik Sözler Ezici Sözler Şizofrenik Sözler Espirili Sözler Çapkınlık Sözleri sizden gelenler Tüm sözler için buraya tıklayınız