Kadın kuaförleri ne güz......

Resimli komik sözler kategorisine ait olan Kadın kuaförleri ne güz... sözü aşağıdadır.

resimli komik sözler

Kadın kuaförleri ne güzel, ne isterseniz yapıyorlar. Biz erkekler 10 dakika modeli anlatıyoruz ama o masadan yine baş çavuş gibi kalkıyoruz.

Kadın kuaförleri ne güz...
Kadın kuaförleri ne güzel, ne isterseniz yapıyorlar. Biz erkekler 10 dakika modeli anlatıyoruz ama o masadan yine baş çavuş gibi kalkıyoruz.

Bu sözü beğendiyseniz, buna benzer sözler için lütfen Resimli Komik Sözler sayfasını ziyaret edebilirsiniz. Sitemizin tüm sözlerini görmek için Tüm Sözler sayfasına ilerleyebilirsiniz.

Başkalarının şu an okuduğu sözler

Hz Ali Sözleri İnsanın kurtuluşu doğruluktadır. Paylaş
Harbi Sözler nefes almak harap olmuş bedense harap elimizden düşmüyor nedense esrar şarap ümit etmek zaten bana çoookkk uzak be kardeşim Paylaş
Koyan Sözler Annem: 'neyin var?' diyerek böldü sessizliğimi. Ben de gittiğini ve kaybettiğimi söyledim seni. O da saçlarımı okşayıp: 'Üzülme evladım! cana geleceğine mal'a gelsin.' dedi. Paylaş
Hüzünlü Sözler Bakma aylardan kasım, mevsimlerden sonbahar olduğuna. Sen ne zaman istersen çık gel. Benim kapım her zaman 'Aralık' sana... Paylaş
Şirin Sözler Bana iyi geliyorsun, ama gelmiyorsun. Paylaş
Değerli Sözler İlim öyle birşeydir ki sen ona tüm güçünü vermedikçe ,o sana yarısını bile vermez.Ebu Yusuf Paylaş
Manalı Sözler Her şey küçük doğup zamanla büyür, aşk hariç. Paylaş
Kurtlar Vadisi Sözleri Kurtlar Vadisi?nde ölüm, beklenmedik kişiden, beklenmedik zamanda gelebilir? Paylaş
Adam Gibi Sözler Hani demiştin ya benim gidişim senin kalbine inecek. Bende diyorum ki o acıyı çektiren benden daha çok çekecek bundan sonra herkes önce haddini bilecek! Paylaş
Oturtan Laflar Son sözü sen söyle, noktayı ben koyarım! Paylaş

Resimli Güzel Sözler

Bazen tutamıyorum kendi...
Bazen tutamıyorum kendimi gülüyorum işte. Olup bitenlere gülüyorum, geçip gidenlere gülüyorum. İyi niyetlerime, hayallerime gülüyorum. Ağızlarını aşk diye açanların, ayrılıklarda önüme sundukları nedenlere gülüyorum. Delilikten değil yahu bu benim halim. Bunca olup bitenden sonra, yerinde kalan aklıma, gösterdiğim sabrıma, hatta kendime bile gülüyorum. Paylaş
Hayatıma güzellik katan...
Hayatıma güzellik katan her şeyin sebebisin. Paylaş
Sen bana bir adım gel, ...
Sen bana bir adım gel, ben sana hemen sarılırım. Paylaş
İnsanın yaslandığı her ...
İnsanın yaslandığı her omuz huzur vermez! Paylaş
Daha fazla resimli güzel söz yükle

Resimli Komik Sözler

Annem protein tozumu ka...
Annem protein tozumu kakao sanıp keke atmış, eve bi geldim babaannem mekik çekiyor. Paylaş
Anneme göre perde açık ...
Anneme göre perde açık olunca bütün mahalle işi gücü bırakıp bizi izliyor. Paylaş
Aile evinde olmak müthi...
Aile evinde olmak müthiş. Dolabı bi açıyosun yemek var. Öğrenci evinde ben dolabı açınca 4 haftalık yoğurt 'Kapat, ceyran yapıyo' diyo. Paylaş
Çay doldurmak için ayağ...
Çay doldurmak için ayağa kalkmış birini gören Türk insanı, çayı yarıda bile olsa haşlanmayı göze alıp fondipleyip 'Bana da doldur' der. Paylaş
Daha fazla resimli komik söz yükle
Polonya Atasözleri İçten Sözler İsyankar Sözler Zalim Sözler Taziye Mesajları Gözlerle İlgili Sözler Kırıcı Sözler Kurtlar Vadisi Sözleri Tüm sözler için buraya tıklayınız