gece modu

Ankara'ya uçağım var. B......

Resimli komik sözler kategorisine ait olan Ankara'ya uçağım var. B... sözü aşağıdadır.

resimli komik sözler

Ankara'ya uçağım var. Babam 'Uçakta telefonu açsana, düşer belki. İki yüz elli bin tazminat veriyolarmış' diyo. Çok temiz para.

Ankara'ya uçağım var. B...
Ankara'ya uçağım var. Babam 'Uçakta telefonu açsana, düşer belki. İki yüz elli bin tazminat veriyolarmış' diyo. Çok temiz para.

Bu sözü beğendiyseniz, buna benzer sözler için lütfen Resimli Komik Sözler sayfasını ziyaret edebilirsiniz. Sitemizin tüm sözlerini görmek için Tüm Sözler sayfasına ilerleyebilirsiniz.

Başkalarının şu an okuduğu sözler

İçten Sözler Bütün parfümleri bir yere katsam, bir sen kokusu etmez. Paylaş
Kadınlar İçin Sözler Kadınlar, erkeklerden daha çok hikmet sahibidirler, daha az bilir, daha çok anlarlar. JDuhamel Paylaş
Baba Sözler Küçükken Düştüm Sokaklara Bilmezdim Sevgiyi Alemi Babalar Büyüttü Beni Şimdi Oldum Alemin Efendisi.. Paylaş
Terk etme Sözleri uzak durma bana yakın ol hata yanı başımda ol terk edip gitme bitirme bu sevgiyi içimdeki acı öldürür beni. Paylaş
Aşık Edici Sözler Birisi hadi güzel şeylerden bahsedelim deyince sen aklıma geliyorsun. Paylaş
Azerbaycan Atasözleri Kötü günün ömrü az olur. Paylaş
Orijinal Sözler Ne yaparsanız yapın ama insanların duygularını incitmeyin. Yalnızlıklarının sebebi olmayın, küstürmeyin hayata... Ah almayın; ahın bulamayacağı adres yoktur! Paylaş
Türk Atasözleri Aş buldun düş, iş buldun sıvış. Paylaş
Dramatik Sözler Dramatik Aşkların Son Bulacağı Bir Dünya istiyorum Artık! Paylaş
Acı Sözler Kader ağlarını örmüş, bende zaten bir günlük ömrü olan kelebek gibi gidip takılmışım. Paylaş

Resimli Güzel Sözler

Bazen birini o kadar uz...
Bazen birini o kadar uzun süre beklersin ki, artık kendini mezar taşı gibi hissetmeye başlarsın. Paylaş
Ölmek dert değil de; me...
Ölmek dert değil de; mezarıma gelirsen kalkıpta sarılamamak koyar bana. Paylaş
Kırgın mıyım yoksa küsk...
Kırgın mıyım yoksa küskün mü bilmiyorum. Kırılmaya da hakkım yok biliyorum. Ben sadece seninle aşkı yaşamak istiyorum. Öyle gelişi güzel bir aşk değil, şu kısacık ömrümü ömrüne kat istiyorum. Paylaş
Bazen birini o kadar gü...
Bazen birini o kadar güzel seversiniz ki, o sizi sevmeyi unutur. Paylaş
Daha fazla resimli güzel söz yükle

Resimli Komik Sözler

Sen bana bi adım gel, g...
Sen bana bi adım gel, gel ablam, gel gel gel, topla şimdi topla gel, hooop. Paylaş
Değil Eros'un oku, Zeus...
Değil Eros'un oku, Zeus'un şimşeği girse sana, sen aşktan anlamazsın. Paylaş
Bir lafa bakarım laf mı...
Bir lafa bakarım laf mı diye, bir söyleyene bakarım adam mı diye, sonra gider anlamsızca buzdolabına bakarım, bir şey var mı diye. Paylaş
Bizde küçükken hiperakt...
Bizde küçükken hiperaktiflik yoktu, 'Götünde kurt var bunun' vardı. Paylaş
Daha fazla resimli komik söz yükle
Yeni Yıl Mesajları Çılgın Sözler İyi Şanslar Mesajları Trabzonspor Sözleri İntikam Sözleri Sevgiliye Güzel Sözler Platonik Aşk Sözleri sizden gelenler Tüm sözler için buraya tıklayınız