Sponsorlu Bağlantılar

Bütün kadınlar melektir aslında. Sadece kanatları kırıldığında süpürgelerine binerler. Hepsi bu.

resimli güzel sözler
Resimli Komik Sözler Bütün kadınlar melektir aslında. Sadece kanatları kırıldığında süpürgelerine binerler. Hepsi bu.
Okuduğun sözü beğendiysen daha fazlası için Resimli Komik Sözler tıkla!
Bu sözü paylaş!
Bu Sözü Okuyanlar, Bunları da Okudu
Cinli şeytanlı filmlerden anla...Cinli şeytanlı filmlerden anladığım kadarıyla hep villa türü evlere giriyorlar şuan apartmanda yaşamanın verdiği keyifle çayımı yudumluyorum.
Ispanak yiyip çocuklara örnek ...Ispanak yiyip çocuklara örnek olan Temel Reis'in, Ağzında sürekli pipo taşıması sizce bir çelişki mi ?
Bilgisayar donuyor diye üzerin...Bilgisayar donuyor diye üzerine battaniye attım. Müthiş düşünceliyim. Bir de sevgilim olsa neler yapardım, sen düşün...
Çocuk: Otobüsteyim anne geliyo...Çocuk: Otobüsteyim anne geliyorum. Anne: Çıktın mı okuldan? Çocuk: Yok anne, otobüsü okula soktum içinde bekliyorum.
Sponsorlu Bağlantılar
Bir bayanla tartışırken haklı ...Bir bayanla tartışırken haklı çıkabileceğini düşünen erkeğin hayal gücüne bir alkış lütfen.
Genç yaşta hayatın zorluklarıy...Genç yaşta hayatın zorluklarıyla mücadele etmeyi, annemin poşetlere attığı düğümlerden, babamın kapağını delice sıktığı şişelerden öğrendim.
Kızın boyu 1.50 bide kaban giy...Kızın boyu 1.50 bide kaban giymiş. Bomba imha ekibi gibi dolaşıyor ortalıkta.
Sinirlendirdikten sonra 'sinir...Sinirlendirdikten sonra 'sinirlenince çok tatlı oluyorsun'diyenleri odunla dövüp 'dayak yedikten sonra çok tatlı oluyorsun' demek istiyorum.
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Sponsorlu Bağlantılar
(Çekici Sözler) yagmur: Hayatda sevgili sana ben seni çooook seviyorum dese bence butun dunya insanin oluyor arkadaslar bence sizde artik gercek sevgiyi tadin... (Laf Sokan Sözler) ömer: girme benimle laf yarışına sokarım senı at yarışına at yarışında 2.olurum s****e 1.olurum kardeşş (Laf Sokucu Sözler) Romeos: çok fena bu sözler bayıldım hasta oldum (Resimli Komik Sözler) mira: cok guzel (Koyan Sözler) evin: çok güzel ama insanı hayattan bıktırıyo (Aşk Esprileri) burhan: +Sen gülme. -Neden? +Biri aşık falan olur uğraştırma beni.. (Karşılıksız Aşk Sözleri) E: Benım erkeklere fena sevmıyurum ve her gorduyume abım sınırlarından geçmesınler dıye ama erkek çoçoklara tam tersı bagılıyurum . Benımde 5 yıl seven bır kişi vardı 1 sene ononla arkadaş olmayı kabuletım ama her gon allahıma dua edıyurdum kutu ınsanları benden ozaklaştırsın dıye sonra Allah yardım etı o na karşi nefret duldu ıçime ve ozaklaştım ozun tehdıdler ve kavgalardan sonra bı soredır gorokmıyur ama ıyıkı oıle oldu çonkı kımze kutulerle ve dıne baglamayan kışilerle ve de parasını kotu amaclı kolanan kışilerle sevgılı olmaz her şey saman gosterıyur allahın ısneyle ve 2 bucuk yıldır dıne baglı ve parakıymıtı bılen bırıyle tanişiyurum alhamdullah şimdılık mutluyum inşalah bızım kalplerımız sadece bırbırımız ıçin atar ve Allaha layık olur çonkı ben allah yulunda bırıyle olmak estıyurdum inşalah bo duru kışi çıkar İnşalah allah yulunda evlenırız bır erkek çoçoyumuz olur allahım bızı bırbırımızden ozaklaştırma onu kendımden bıle daha çok sevıyurum lutfen allahım bızı yanlız bırakma sen kutulerı benden ozaklaştırıyurson ıyılerı benım yanımda kalsın . onunla çadırda olmayi bıle razıyım (((( ş+e)) (Kapak Laflar) elvan: hakedeni hayatıma sokarım haketmeyenin hayatına... (Bilinmeyen Sözler) umut: herkezin kendi doktoru kendisidir (Düşündüren Sözler) ÖZLEM: Düşündüm yineseni Aklimdan cikmiyorsun UNutamıyorum ben Seni neden boyle Yapıyorduuun.
sana ne, Laf Sokan Sözler için yorum yaptı:
KLAVYEDEKİ BOŞLUK TUŞU GİBİ BOŞSUN
semt çocugu, Cezaevi Sözleri için yorum yaptı:
Yakup codell özgür günlere elbet birgün.
Ceylan, Cuma Mesajları için yorum yaptı:
Süper çok güzel sözler ve anlamlı yazanlardan Allah razı olsun...
A.Baki Demirbag, Regaib Kandili Mesajları için yorum yaptı:
Çok güzel regayip kandili mesajlari için allah razi olsun diyorum
tugce, Adalet Sözleri için yorum yaptı:
tugce adalwt adina yazilmis guzl sozler cidden :):)
AYAZ, Koyan Sözler için yorum yaptı:
yıldızlarda kayar durmaz yerindeee :D
-SARII, Karizma Sözler için yorum yaptı:
Fakir bebeğin içemedigi sütü zenginin köpeği içiyorsa bana adaletten bahsetmeyin
sanane, Şizofrenik Sözler için yorum yaptı:
Bazilari sacma
sevdalı <3, Resimli Güzel Sözler için yorum yaptı:
Süper sözler allah yazanlardan razı olsun yüreğinize ellerinize sağlık...<3<3F.A<3<3
Oğulcan 😎 instagram: @oulcnylmz, Laf Sokucu Sözler için yorum yaptı:
AŞK bir sudur. İç iç kudur.
Oğulcan 😎 instagram: @oulcnylmz, Laf Sokucu Sözler için yorum yaptı:
Sen çilekli bi sakız gibiydin. İlk başlarda tadın güzeldi. Ama yumuşamaya ve cıvımaya başladın.Çiğnedim, çiğnedim sıkıldım. Yere attım. Şimdi kim bilir kimin ayağındasın.
Kübooş, Küsme Sözleri için yorum yaptı:
Küstüm diyemem küsseydim barışmak için bi ihtimal olurdu ! :(
geylani, Ağlatan Sözler için yorum yaptı:
çok güzeller
Nisa, Resimli Komik Sözler için yorum yaptı:
Vallahi bizim ev gülmekten kopuyooo ellerinize sağlık çok güzel olmuş.:-D
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com