Okulda en çok söylenen 8 cümleyi buldum: 1-Uykum var 2-Sıkıldım 3-Üşüdüm 4-Yorgunum 5-Açım 6-Eve gitmek istiyorum 7-Kaç dakka var 8-Saat kaç.

resimli güzel sözler
Resimli Komik Sözler Okulda en çok söylenen 8 cümleyi buldum: 1-Uykum var 2-Sıkıldım 3-Üşüdüm 4-Yorgunum 5-Açım 6-Eve gitmek istiyorum 7-Kaç dakka var 8-Saat kaç.
Okuduğun sözü beğendiysen daha fazlası için Resimli Komik Sözler tıkla!
Bu sözü paylaş!
Bu Sözü Okuyanlar, Bunları da Okudu
Sinemada bazı sahnelerde mille...Sinemada bazı sahnelerde millet kahkaha atarken, neden ben gülmüyorum? Mal mıyım? diye düşündüğüm zamanlar olmuştur.
Elma=Vitamin , Vitamin=Güç , G...Elma=Vitamin , Vitamin=Güç , Güç=Başarı , Başarı=Para , Para=Sevgili , Sevgili=Stres , Stres=Kanser , Kanser=Ölüm. Elma isteyen ?:)
Çöpü dökmeden önce kedi olup o...Çöpü dökmeden önce kedi olup olmadığını kontrol etmek için çöp kutusuna tekme atarım. Anlayacağın gerilim yaşamam, yaşatırım.
Bizim zamanımzda elimize erkek...Bizim zamanımzda elimize erkek eli değmezdi diyen babaanneler; siz 13 yaşında evleniyomuşsnuz zatn 5 yaşnda da elletmeyiverin :D
Sponsorlu Bağlantılar
7. Sınıfta belki bi kızla sine...7. Sınıfta belki bi kızla sinemaya falan gideriz diye para biriktirmeye başladım, para şuanda 4500 tl oldu hala gidemedim. Biraz daha biriktiricem kız bulamazsam araba alıcam.
Hayat seni güldürmüyorsa, beni...Hayat seni güldürmüyorsa, benimle tanışmadın demektir tatlım. ;)
Küçük Emrahında bir sevdiği va...Küçük Emrahında bir sevdiği vardı ama onun hayallerini'de nuri alço aldı.
Napıyosun diye soruyo, yatıyor...Napıyosun diye soruyo, yatıyorum diyorum. Uyuycak mısın? diyor. Yok güneşlenmek için yattım, biraz esmerleşip havuza girecem.
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Sponsorlu Bağlantılar
(Cezaevi Sözleri) Burcu : Tam 4 sene oldu cezaevinde hağlen sevgilim (Ölüm Sözleri) lamiye: guzel sozler menim ele babam olub (Laf Sokan Sözler) İlAyDa oKuR: herşeyi bilmene gerek yok sadece haddini bil yeter.... (Ağır Abi Sözleri) çakır bozkurt: Serefin kadar konus desem sonsuza kadar susacak insanlari taniyom (Kapak Laflar) sssss: Sen anca falanıma Filan olursun unutma kafamı cevirdiğim an yok olursun ;) (Resimli Güzel Sözler) rojda: çok güzel bu sözler (Mutluluk Sözleri) sdat: Superrrrr olmuss (Havalı Sözler) baharrrr: Dudağından Öpüp Seninim Deme ! Sımsıkı Sarıl Evlencez Lan Seninle de. Hayır, Dersem Şerefsiziim. (Zaman Sözleri) sıddık: ne kurulacak bir hayal nede yaşanacak bir hayat bıraktık (Küsme Sözleri) deniz: senin hava attıın yerde güzelim bnm rüzgarım eser....
Sponsorlu Bağlantılar
hatice berat, Sevgiliye Uyku Mesajları için yorum yaptı:
Her akşam yatmadan benden iyi geceler sözünü duymani dileği ile iyi geceler canım sevgilim
tornado, Ağır Sözler için yorum yaptı:
abi küs arkadaşıma bunla bir laf atmışım kapak oldu
emoş, Yürek Yakan Sözler için yorum yaptı:
Çok güzel
Merve, Korkunç Sözler için yorum yaptı:
Çok beğendim MUHTEŞEM.
yusuf can , İhanet Sözleri için yorum yaptı:
kahpesi lider kurnazi milyarder bizim gibiler hep bu cadele eder sana diyecem sudur kucugum bu hayat senide siler
sukran tas, Cezaevi Sözleri için yorum yaptı:
Dayan bitanem elbet bir gun
semih sarı, Gözlerle İlgili Sözler için yorum yaptı:
onun gözleri kimsede yok. baktıkça içimi eriten.
Yusuf KISAK, Havalı Sözler için yorum yaptı:
Bilinç altınıza yerleşmiş insanları asla silemezsiniz.
baba muslum, Manyak Sözler için yorum yaptı:
Muslum baba misali karanliklar ulkesindeyim isiklarim hep sende kalmis
aykut , Sinir Sözler için yorum yaptı:
Hayal kur içine etsinler
Ezo, Kısa Aşk Sözleri için yorum yaptı:
Sözlerin hepsi süper
Nursel, Dokunaklı Sözler için yorum yaptı:
Ve giderken son sözü elveda oldu, benim son sözüm gözyaşlarım oldu:((((
burçin durdu, Cezaevi Sözleri için yorum yaptı:
Kayseri kapalı cezaevinde eşim yatıyor. Belki bilindik bi söz ama o hep şöyle derdi; kaybeden ben olmam. Kaybeden benden olur... ERDEM DURDU
mahinur, Korkunç Sözler için yorum yaptı:
Gidrnin. Arkasindan. Bet. Dua. Etme. Uc. Tukur. Bir kufur. Gitigi icin. Cok. Sukur
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com