gece modu

Rastgele bir numaraya '......

Resimli komik sözler kategorisine ait olan Rastgele bir numaraya '... sözü aşağıdadır.

resimli komik sözler

Rastgele bir numaraya 'seni seviyorum' diye mesaj attım, inşallah ihtiyacı olan birisine gitmiştir. :)

Rastgele bir numaraya '...
Rastgele bir numaraya 'seni seviyorum' diye mesaj attım, inşallah ihtiyacı olan birisine gitmiştir. :)

Bu sözü beğendiyseniz, buna benzer sözler için lütfen Resimli Komik Sözler sayfasını ziyaret edebilirsiniz. Sitemizin tüm sözlerini görmek için Tüm Sözler sayfasına ilerleyebilirsiniz.

Başkalarının şu an okuduğu sözler

Yıkıcı Sözler Birine güvenmekten daha saçma bir şey varsa, o da birine güvenip o güveni boşa çıkarmamasını beklemektir. Şu saçmalıktan vazgeçin, teşekkür. Paylaş
Jilet Sözler herkezden üstündür şu gördüğün serseri.. Paylaş
Ağır Sözlü Sözler Açık sözlü olmak iyidir, en kötü ihtimalle sonradan kaybedeceklerini en basta kaybedersin. Paylaş
Acı Sözler Yüreğimin vazgeçtiği her acı, ayakta kalışımın tek ölçü birimi... Paylaş
Can Yakan Sözler Tek Derdim YaLnısLıkty. SeF Dien AkLımın Taa a* xD Paylaş
Mutluluk Sözleri Kalbimde Bir Acı Mutluluk Sanki Yüreğimde Bir Sancı Sensiz Alamsız Mutluluklar Bana Acı veriyor o An! Hadi geL Mutluluklarıma Anlam Kat Canım. Paylaş
Ağır Abi Sözleri Sen beni annem gibi sev; ben seni baban gibi korurum... Paylaş
Mevlana Sözleri Yüreğine diken batmadan anlayamazsın bunu can. Paylaş
Serseri Sözler oLmâsı qeRekenLeR zâteN yâNımdâ.. yâNımdâN qideNLeR kimiN umRuNdâ ! Paylaş
Yalnızlık Sözleri Yalnız insanları üzmeyin, onlar zaten yalnızlığı seçecek kadar üzüldüler. Paylaş

Resimli Güzel Sözler

Gel başını omzuma yasla...
Gel başını omzuma yasla da, şu hayatın kahrını çektiğime değsin. Paylaş
Bir dilek tut şimdi! Gö...
Bir dilek tut şimdi! Gözlerini kapat ama seni sevdiğimi hiç aklından çıkarma. Aç gözlerini yavaşça, farz et önünde bir demet papatya. Başla yaprakları koparmaya. Sevi̇yor, sevmi̇yor, seviyor diyen yaprakları kendine sakla, sevmiyor diyenleri bana yolla. Onlara seni nasıl sevdiğimi anlatayım da bilmeden konuşmasınlar. Paylaş
Dünya bir yana, seninle...
Dünya bir yana, seninle ben yan yana olalım hep. Paylaş
Gülmek, beni sevmekten ...
Gülmek, beni sevmekten sonra sana yakışan en güzel şey. Paylaş
Daha fazla resimli güzel söz yükle

Resimli Komik Sözler

Evde yüzüm asık dolaşıy...
Evde yüzüm asık dolaşıyodum, annem 'aşık mı oldun oğlum?' dedi 'evet' dedim. Babam da 'ne aşkı lan bu tiple aşık olmaya utanmıyo musun' diyip dövdü. Paylaş
Sinemada bazı sahnelerd...
Sinemada bazı sahnelerde millet kahkaha atarken, neden ben gülmüyorum? Mal mıyım? diye düşündüğüm zamanlar olmuştur. Paylaş
Penguen olmakta zor. Me...
Penguen olmakta zor. Mesela ciddi bi şey konuşuyorsun, bitince yine paytak paytak yürüyeceksin. Karizma yerlerde. Paylaş
Uzak mesafe yolculuğund...
Uzak mesafe yolculuğunda adamın biri, koltuğu bana doğru 180 derece yatırdı, dayanamadım para yapıştırdım alnına. Paylaş
Daha fazla resimli komik söz yükle
Sms Mesajları Ürkütücü Sözler İltifat Sözleri Mutluluk Sözleri Hollanda Atasözleri Endonezya Atasözleri Cumhuriyet Bayramı Mesajları sizden gelenler Tüm sözler için buraya tıklayınız