gece modu

İngilizcenizi ne kadar......

Resimli komik sözler kategorisine ait olan İngilizcenizi ne kadar... sözü aşağıdadır.

resimli komik sözler

İngilizcenizi ne kadar geliştirirseniz geliştirin, '30 years'ı içinizden 'Otuz yiırz' diye okumaya mahkumsunuz. :)

İngilizcenizi ne kadar...
İngilizcenizi ne kadar geliştirirseniz geliştirin, '30 years'ı içinizden 'Otuz yiırz' diye okumaya mahkumsunuz. :)

Bu sözü beğendiyseniz, buna benzer sözler için lütfen Resimli Komik Sözler sayfasını ziyaret edebilirsiniz. Sitemizin tüm sözlerini görmek için Tüm Sözler sayfasına ilerleyebilirsiniz.

Başkalarının şu an okuduğu sözler

Anneler Günü Mesajları Anneciğim benim, hüznümü sevince dönüştüren tek insansın. Anneler günü kutlu olsun bitanem. Paylaş
Sevgiliye Uyku Mesajları Rüyalara rest çektim uyumuyorum herkes derin uykudayken ben sana dalıyorum uyku çok tatlı derler ben seni tadıyorum onlar uykuya ben sana doyamıyorum Bitanem iyi geceler . Paylaş
Dramatik Sözler Onsuz kaldığını anladığında uyumayı dene, bundan sonra yapabileceğin en iyi şey o olacak. Paylaş
Çapkınlık Sözleri Erkek: Hayatim boyunca neredeydiniz? Kadin: Hayatinizin geri kalaninda da olacağım yer rüyalarınızdır. Paylaş
Hz Ali Sözleri Dünya geçici gölgedir. Paylaş
Oturtan Sözler Bu hayatta yönetmen benim. İstediğime rol, istemediğime yol veririm! Paylaş
Damar Sözler Kimseyi kınama! Günahından haberin olabilir ama tövbesinden haberin olmaz! Paylaş
Atarlı Sözler Belki ben soğuk biri değilimdir de sadece seninle konuşacak bir şeyim yoktur. Bir de öyle düşün. Olabilir yani. Paylaş
Sabır Sözleri Sabır acıdır, ama tatlı meyvesi vardır. Sadi Paylaş
Araba Sözleri Kapılma rüzgarıma sonbahar gibi. Paylaş

Resimli Güzel Sözler

Ve anladım ki, kalbe y...
Ve anladım ki, kalbe yapışmıyor yara bandı. Paylaş
Unuttuğum kimse yok, s...
Unuttuğum kimse yok, silinip giden değerler var sadece. Önemsiz gördüğüm kimse yok, önemini yitirenler var sadece. Paylaş
Ey hayat! O kadar yorgu...
Ey hayat! O kadar yorgunum ki, susupta ağlayasım, ölüpte dinlenesim var. Paylaş
Haykırdım ama isyan E...
Haykırdım ama isyan Etmedim. AğLadım ama belli etmedim. Çaresizdim ama Pes etmedim. Sensizdim ama asLa senden vazgeçmedim. Paylaş
Daha fazla resimli güzel söz yükle

Resimli Komik Sözler

20 kadın aynı anda bi...
20 kadın aynı anda bir yere bakıyorsa, ya indirim vardır yada ben geçiyorumdur! :) Paylaş
Arkadaşım sadece miya...
Arkadaşım sadece miyav diyen bi hayvanla 45 dakikadır konuşuyo. Arada bana dönüp 'çok akıllı di mi?' diye onay istiyo. Evet o akıllı da sen gerizekalsın! Paylaş
'Bu çocukta ışık va...
'Bu çocukta ışık var' desinler diye yanımda el feneri taşıyorum. :) Paylaş
Belki sana yemek yapama...
Belki sana yemek yapamam ama, birlikte açlıktan ölebiliriz. :) Paylaş
Daha fazla resimli komik söz yükle
Dokunaklı Sözler Racon Sözleri Kızgınlık Sözleri Polis Sözleri Sıradan Sözler Seni Seviyorum Sözleri Nasihat Sözleri sizden gelenler Tüm sözler için buraya tıklayınız