gece modu

Küçük Sözler | Sayfa 1

Bulunduğunuz sayfadaki sözler, Küçük Sözler ve Ufak Mesajlar bölümünün Sayfa 1 kısmıdır. Sayfamız mümkün olduğunca her gün düzenli olarak güncellenmektedir. Küçük Sözler bölmüne eklenecek yeni sözleri kaçırmamak için bu sayfayı düzenli olarak ziyaret edebilirsiniz.

resimli güzel sözler
Allah anlık değil, ömürlük aşklar nasip etsin inşAllah. Paylaş
Harfler yetmedi anlaşılmama, bari halden anla. Paylaş
Sırf bi tarafı kalmasın diye; halini hatrını sormadığım insanlar var! Paylaş
Sana karşı hislerimi söylesem 'püh gerizekalı, bu zamana kadar neden söylemedin?' dersin gibime geliyor. Paylaş
Takmıyormuş gibi görünsem de, her şeye üzülen bir insanım aslında. Paylaş
Başkaları adına düşünüp sorunlarına çözümler üretmekten kendi hayatımın ne durumda olduğuna dair cidden hiçbir fikrim yok. Paylaş
Belki bir gün aynı yıldıza bakarak dilek tutarız... Paylaş
Bitti... Bitmez dediğimiz masallar... Paylaş
Sırf belki rüyamda onu görürüm diye erkenden yattığım gecelerim var benim. Paylaş
Bazı günler geride, izleri ise sende kalır. Paylaş
Toplam 12 sayfa bulunmakta.
1
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Küçük Sözler İçin Son Yorumlar

maraşlı maraşlı
SENN BENİM YILDIZ KAYARKEN TUTTUĞUM DİLEK DEĞİL EZAN OKUNURKEN ETTİĞİM DUAM'SIN
urfalı abdi urfalı abdi
Gökyüzü buydu gelip bizi buldu !
doğan doğan
zehra senin paylaşımın bence daha güzel
busem busem
çok tatlı bu sözler
kübra kübra
guzel paylastım twıtter de :))
zehra erbey zehra erbey
herkes kendi penceresinden bakar hayata öyIe fikrini yorumunu yapar ypck bişey yok takmıycaksın onu bunu şunu yani hiç kimseyi hayat face gibi deyiI çünkü arkandan yorum yapanın biIdirimi geImez takmıycaksın boş koy
duru duru
♥ seviyorum seni ekmeği tuza banıp yer gibi ♥
Kazakistan Atasözleri Afrika Atasözleri Jilet Sözler Mektup Yazıları Doğru Sözler Dua Sözleri Yalan Sözler sizden gelenler Tüm sözler için buraya tıklayınız

Resimli Güzel Sözler

Ben sana gülme demiyoru...
Ben sana gülme demiyorum, hobi olarak yine gül ama kendine hayran bırakma. Paylaş
Kendine zarar vermiş bi...
Kendine zarar vermiş bir insana 'Niye?' diye sorulmaz. Zaten birilerine anlatabilseydi zarar vermezdi kendine. Paylaş
Yağmurla yarıştım dün g...
Yağmurla yarıştım dün gece; ben ağladım o yağdı, gökyüzünü, bulutları ve güneşi anlattı, bense senin gülüşünü, gözlerini anlattım. O güneşi özlemişti, bense seni! Paylaş
Ben bittim sevgilim, se...
Ben bittim sevgilim, sen bir el daha oyna. Paylaş
Daha fazla resimli güzel söz yükle

Resimli Komik Sözler

Dünyadaki en gariban şe...
Dünyadaki en gariban şey sabah çalan alarm. Çalsa suç, çalmasa suç. İkisinde de küfür yiyor. Paylaş
Bugün yine yüreğimin gö...
Bugün yine yüreğimin götürdüğü yere gideyim dedim; 2 liralık idda oynayıp geri geldim, ufkum fakir. Paylaş
Şuan ki ruh halim: Köpe...
Şuan ki ruh halim: Köpek balığını kovalayan çılgın hamsi. Paylaş
Rüyamda arkadaşım borç ...
Rüyamda arkadaşım borç para istiyodu. Uyanıp cüzdandaki parayı ehliyetin arkasına sakladım. Paylaş
Daha fazla resimli komik söz yükle