Şuan Küçük Sözler ve Ufak Mesajlar bölümünün Sayfa 1 kısmındasınız.

Sayfamız her gün düzenli olarak güncellenmektedir.

Harfler yetmedi anlaşılmama, bari halden anla.
Sırf bi tarafı kalmasın diye; halini hatrını sormadığım insanlar var!
Sana karşı hislerimi söylesem 'püh gerizekalı, bu zamana kadar neden söylemedin?' dersin gibime geliyor.
Takmıyormuş gibi görünsem de, her şeye üzülen bir insanım aslında.
Başkaları adına düşünüp sorunlarına çözümler üretmekten kendi hayatımın ne durumda olduğuna dair cidden hiçbir fikrim yok.
Belki bir gün aynı yıldıza bakarak dilek tutarız...
Bitti... Bitmez dediğimiz masallar...
Sırf belki rüyamda onu görürüm diye erkenden yattığım gecelerim var benim.
Bazı günler geride, izleri ise sende kalır.
Senin içini okurken ayraç koyuyorum, aklımda kalıyorsun.
Toplam 11 sayfa bulunmakta.
1
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
1
Sponsorlu Bağlantılar
Urfalı abdi:
Gökyüzü buydu gelip bizi buldu !
doğan:
zehra senin paylaşımın bence daha güzel
busem:
çok tatlı bu sözler
KÜBRA:
guzel paylastım twıtter de :))
zehra erbey:
herkes kendi penceresinden bakar hayata öyIe fikrini yorumunu yapar ypck bişey yok takmıycaksın onu bunu şunu yani hiç kimseyi hayat face gibi deyiI çünkü arkandan yorum yapanın biIdirimi geImez takmıycaksın boş koy
duru:
♥ seviyorum seni ekmeği tuza banıp yer gibi ♥
Daha Fazla Yorum Göster [Toplam 6 adet]
Sponsorlu Bağlantılar
(Sevgi Sözleri) ayla durakan: sevmek dünyanin en güzel şeyi ama onu degersizleştiren insanlar.artık sevmekten bile korkuyoruz. (Resimli Güzel Sözler) esmahan: hepsini tek tek okumaya çalıştım. o kadar güzel sözler yazmışsınız ki insanın okudukça okuyası geliyor (Öğrenci Sözleri) Mert Biçer: A:Baba sen hiç kemer takmazdın B:Bugün karne günü oğlum (Aşık Edici Sözler) melisa: Âşkı yaşayana güzel abi (Dertli Sözler) elanur: hiç biri benim sıkıntılarım gibi olamaz
Sözünüzü yazın, Sizden Gelenler bölümünde sözünüzü yayınlayalım.
ıltifat sözleri dostluk sözleri etkileyici sözler platonik sözler hoş sözler yürek yakan sözler sihirli sözler
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kisa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamizdaki En Güzel Sözler çesitli sayfalardan toparlanmistir, hatalar bulunabilir. Okudugunuz sözde hata oldugunu düsünüyorsaniz, kaldirilmasi için iletisime geçiniz.
Soru / sikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com
Sayfayi Begen