gece modu

Mafya Sözleri | Sayfa 4

Bulunduğunuz sayfadaki sözler, Mafya Sözleri ve Mafyalık Mesajları bölümünün Sayfa 4 kısmıdır. Sayfamız mümkün olduğunca her gün düzenli olarak güncellenmektedir. Mafya Sözleri bölmüne eklenecek yeni sözleri kaçırmamak için bu sayfayı düzenli olarak ziyaret edebilirsiniz.

resimli güzel sözler
Fazla Şekil yapma önümüzde şeklini alırım ayakkabılarımı temizlerim aslanım. Paylaş
Alırım hesabını üstün kalır ona göre ayık Ol.. Paylaş
Bizim Mekanımızda Bize Hava Atma Olursun 1,5 Adana? Paylaş
Uçmak istiyorsan hayal kurma biz seni uçururuz ama sonra inişin kötü olur koçum. Paylaş
gece yarısı bedenimde katil yarası delikanlı olmak için seçtim bu yolları! Paylaş
Esrar Kubar Al Senin Olsun Biz Delikanlıyız Aleme Şekil Olsun.. Paylaş
yakında sana uçmayı öğretecem şimdilik yürümeyle başla sonra uçuşa geçiceksin. Paylaş
parazit yapma çekil aradan çorap niyetine giyerim seni. Paylaş
Seni içtiğim biraya Buz diye katarım üstüne redbull çakarım tosunum. Paylaş
5 Kişilik Amigo Takımıyla Alemde Şebek Olma, Adam Ol DeLikanlı Yolunda insan Ol. Paylaş
Toplam 7 sayfa bulunmakta.
1 2 3
4
5 6 7

Mafya Sözleri İçin Son Yorumlar

bahadır korkut bahadır korkut
Varsa şerefine yoksa gelmişine geçmişine. KARDEŞ
serkan altinay 51 serkan altinay 51
Elbet o lambası kırık sokakta denk düşeriz, kim kimi yerse
umut zaza umut zaza
Gayrimeşurda sorgular nerelisin diye başlar HAYMANALI. yım dersin sorgu biter saygı başlar.
abdulrezak abdulrezak
Önceden abladiyodunuz ne oldu şimdi abi mi olduk ayıqs
hanifi😉 hanifi😉
Kimsenin gazına gelip üstüme oynamayın! Bugün size gaz verenler, yarın kan veremezler. Akıllı olun!
aşkin aşkin
Kül kadar etkisi olmayanların, kendini ateş gibi görmelerine hastayım.
dadaş dadaş
Biz Kellesi kopmuş çok padişah gördük
poyraz poyraz
Sigaramı kül tablasına burakır gibi burakırım ,seni öyle kendi kendine yanrsın yiğen..
mafia mafia
BAK KOÇUM SEN İNTERNET ALEMİNDE MİLLETE KLAVİYE DELİKANLILIĞI YAPARKEN BİZ ALEMDE 3000 KİŞİYE RACON KESİYORDUK
hvv özal hvv özal
Inni uhibbuke fillah ne güzel mana vardır bu eşsiz ifadede ben seni allah için seviyorum bazı şeyleri seni sayende öğrendim canım
hanifi hanifi
Biz geceyi seviyoruz diye kimse kendini yıldız sanması.
eminoo eminoo
Hak edene hakkını verki arkanda bir daha kahpelik yapmasın aslannn
rüzgar mehmet rüzgar mehmet
Ulu orta içinde hava kesenin tenha yerde affı yoktur
kaya beşok kaya beşok
Aldığınız nefesi alırım nefes nasıl bişi olduğunu anlarsın?
emın emın
KÜSERSEN KÜLLÜME ŞAKIRDAKLI BÜLLÜME
ahmet beşok ahmet beşok
Biz ölmeyi göze aldıkta yanımızda kimleri götürcez onu düşünüyoruz
beyaz dalgalar beyaz dalgalar
Vitesi 5 e kafayi bitaneme takmışım ben bu sınırı bitanemi gördükten sonra aşmışım
raşit raşit
Fazla havalanma boşluğa kapılır
İnemessin bidaha.
buraq buraq
harika olmuş. daha fazlasını isterim
06tutti 06tutti
Şimdi Sana Seni Seviyorum Desem ,
Atan Bir Kalbin Yerine Kalkan Bir Götün Olacak O Yüzden Gerek Yokk BöyLe İyiyiz
paşa paşa
Biri sana sen değistin diyorsa ya seninle işi bitmiştiŕ yada menfatii...
mücahıt mücahıt
BEDENİMİ PARÇALASALAR RUHUMU ALAMAZLAR
numan usta numan usta
Seni Sigara Niyetine içer, izmaritini Kanalizasyona Yollarım.
ramazan ramazan
VARSIN OLMASIN HAYATTA HER İSTDEĞİMİZE ELLEHDÜRİLLAH OLMAYANADA EYVALLAH DEMESİNİ BİİRİZ KOÇUM
rıza rıza
güzelmiş bu mafya sözleri. etkiliyor insanı.
İran Atasözleri Tatlı Sözler Serseri Sözler Yalnızlık Sözleri Oturtan Sözler Mevlana Sözleri Emo Sözleri sizden gelenler Tüm sözler için buraya tıklayınız

Resimli Güzel Sözler

Acımı kalbime gömüp her...
Acımı kalbime gömüp her şeye eyvallah dedim de bir tek senli konularda eyvallah derken ciğerlerimin acıdığını hissettim. Paylaş
İnsanı iki sey öldürürm...
İnsanı iki sey öldürürmüş; Birincisi sevmediği insanın silahından gelen mermi, ikincisi sevdiği insandan gelmeyen ilgi. Paylaş
Zordur temiz kalmak; ya...
Zordur temiz kalmak; yalanın, ihanetin ortasında dimdik durmak. Ama hayatın koşuludur. Onurlu, sabırlı, vicdanlı olmak. Paylaş
Oysa o, gözlerimi kırpm...
Oysa o, gözlerimi kırpmadan bakabildiğim tek kişiydi. Paylaş
Daha fazla resimli güzel söz yükle

Resimli Komik Sözler

Küçükken bi kere babamd...
Küçükken bi kere babamdan para istedim. 'Git pantolonumu getir' dedi, heyecanlanıp getirdim. Ordan kemeri çıkarıp dövmüştü hiç unutmam. Paylaş
Bizim evde bi çamaşır m...
Bizim evde bi çamaşır makinesi var, çalıştığında benden çok geziyor. Paylaş
Kaloriferde kuzu mu çev...
Kaloriferde kuzu mu çevirdik kardeşim? 420 TL doğal gaz faturası nedir? Paylaş
Sevgilime sinirlendim, ...
Sevgilime sinirlendim, ipon4'ü fırlatmaya yüreğim el vermedi. Gittim fırlatmak için 3310 aldım duvara bi fırlattım bina yıkıldı, enkazdan yazıyorum. Paylaş
Daha fazla resimli komik söz yükle