Şuan Makara Sözler ve Komik Makara Mesajlar bölümünün Sayfa 1 kısmındasınız.

Sayfamız her gün düzenli olarak güncellenmektedir.

Titanic'in kaptanı olsaydım çevremdekilere tamam susun konuştukça batıyoruz ehuehuheh şeklinde espriler yapar ortamı yumuşatırdım.
Ben senin kahveme tuz atabilme ihtimalini, seviyorum.
Adam sabah sabah aşk acısı çekiyor. Bi kahvaltını yap, yüzünü yıka öyle çekersin.
Beni sevmeyenlere teşekkür ederim... Merak etmesinler, ben de onları sevmiyorum zaten. :)
Kızlar askere giderse; Asker ateş et! +Ayy bu çok tatlı, ben bunu vuramam kiii oyşş.
Şimdi bana kaybolan yıllarımı verseler, eminim ki gene kaybederim...
Bazen kaçmak istiyorum, uzaklara. Sonra aklıma Müge Anlı ve Yalçın abi geliyor, vazgeçiyorum. :)
Yatağınıza yatıp başınızı yana çevirdiğinizde size gülümseyen bir yüz yerine, öküz gibi bakan kardeşiniz varsa gerçekten yalnızsınız. :)
Beni de götür yanında. Sorarlarsa, başımın belası dersin. :)
Herkes hayalleriyle yaşar. Yok valla ben ailemle yaşıyorum. :)
Toplam 12 sayfa bulunmakta.
1
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
1
Sponsorlu Bağlantılar
repci TayfuN:
Ahirette küfürden yargılanırken ingilizler bizden çok avantajlı sadece fuk var bizde öyle mi bütün hayal gücümüzü bu konuda kullanmışız
can berk:
Adin ne ? -Umut + Herkeze verip kacan sensin demek
simge şen:
+ Kredi kartım çalındı. - Hemen polise haber ver ! + Hayır gerek yok. - Neden abi yaa ? + Adam karımdan daha az harcıyo
esra17:
Mobil veriyi kapatıp wifi açınca kendimi kot pantolonu çıkarıp eşofman giymiş gibi hissediyorum.
gulfidan:
gecr gece iyi guldurdunuz beni :))))
Barış:
KaralA gitsın sayfalarını ki başkaları karalayamasın
murat demir:
Kız istemeye gittik, kız ben istemiyorum dedi. ya zaten sen değil biz isticez dedik, kovdular. ailecek şaşkınız :DDD
Sweet Boy Samet :):
Kızlar bazen de içtiğiniz tarhana çorbasının fotoğrafını çekip paylaşın. Hep mi pasta yiyorsunuz, hep mi waffle yiyorsunuz xDD
Enis:
Çakmaklara Gaz telefonlara jarz çapkınlara dayak farz
buse:
insanı kendinden alıyor bu sözler
mehmet:
cok iyi bişey
Daha Fazla Yorum Göster [Toplam 11 adet]
Sponsorlu Bağlantılar
(Resimli Komik Sözler) Fatma: Cok komik (Dünya İle İlgili Sözler) İlkay ÇİFTÇİ: Senin dalgan benim denizim de firtina bile olmazz .. Neyin pesindesinn (Sevgililer Günü Mesajları) BlueAngıl :): 14 şuBAT GelIrken seVgILiSinDEN AyrıLAN, 15 şUbat SAbAHı öZLedIm DiYe MEsaJ ATıp barışAN aDaMlA evLENiLir,O Adam tuTumludUr, zENgIn OLUR (Şizofrenik Sözler) Ahmet: Yatağımda bir ceset var beni taklit ediyor ne yapsam gitmiyor (Hasret Sözleri) doğukan: seni çok özlüyorum aşkım. bu hasret ne zaman bitecek. doğukan <3 özlem
Sözünüzü yazın, Sizden Gelenler bölümünde sözünüzü yayınlayalım.
hollandaca sözler güzel laflar teşekkür sözleri espirili sözler sabır sözleri ıran atasözleri avustralya atasözleri
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kisa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamizdaki En Güzel Sözler çesitli sayfalardan toparlanmistir, hatalar bulunabilir. Okudugunuz sözde hata oldugunu düsünüyorsaniz, kaldirilmasi için iletisime geçiniz.
Soru / sikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com
Sayfayi Begen