gece modu

Makara Sözler | Sayfa 5

Bulunduğunuz sayfadaki sözler, Makara Sözler ve Komik Makara Mesajlar bölümünün Sayfa 5 kısmıdır. Sayfamız mümkün olduğunca her gün düzenli olarak güncellenmektedir. Makara Sözler bölmüne eklenecek yeni sözleri kaçırmamak için bu sayfayı düzenli olarak ziyaret edebilirsiniz.

resimli güzel sözler
Soru: Adamın biri bilgisayarın başında sabahlamış, sabah hasta olmuş niye? Cevap: Çünkü Windows açıkmış. Paylaş
Sekiz dil bilen adamı öldürdü,toplu katliam suçundan yargılandı. Paylaş
Soru: John Wayne'nin ebesinin adı nedir? Cevap: Ebeveyn. Paylaş
At binenin, ninem dedemindir Paylaş
Soru: Bir adam OMO'yla yıkanmış ve maymuna dönüşmüş neden? Cevap: Çünkü OMO'yla yıkanan herşey ilk günkü gibi olur. Paylaş
Ne zaman inek görse kaçardı, çünkü ot kafalıydı Paylaş
Soru: Adamın biri havuzdan çıkmış Havluyla kurulanmaya çalışıyomuş ama bir türlü kuruyamıyormuş. Neden? Cevap: Çünki adamın yaşgünüymüş Paylaş
Her yıldız kaydığında bir insan ölürmüş, bizim Feriha teyze takunyası kaydığı için öldü Paylaş
Soru: Karadenizli askerin silahına ne denir? Cevap: Lazer silahı. Paylaş
Çok yaratıcıyımdır, acayip sorun yaratırım Paylaş
Toplam 12 sayfa bulunmakta.
1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12

Makara Sözler İçin Son Yorumlar

bursverbana bursverbana
Bayramda küs olduklarım beni aramazsa bu bayram da aramadı şerefsiz diye daha fazla küsüyorum. Arayana da sen beni aramaya utanmıyo musun deyip bağırıp telefonu suratına kapatıyorum. Bayram bence küsleri barıştırmak için değil, onlara haddini bildirmek için var
repci tayfun repci tayfun
Ahirette küfürden yargılanırken ingilizler bizden çok avantajlı sadece fuk var bizde öyle mi bütün hayal gücümüzü bu konuda kullanmışız
can berk can berk
Adin ne ?
-Umut
+ Herkeze verip kacan sensin demek
simge şen simge şen
+ Kredi kartım çalındı.
- Hemen polise haber ver !
+ Hayır gerek yok.
- Neden abi yaa ?
+ Adam karımdan daha az harcıyo
esra17 esra17
Mobil veriyi kapatıp wifi açınca kendimi kot pantolonu çıkarıp eşofman giymiş gibi hissediyorum.
gulfidan gulfidan
gecr gece iyi guldurdunuz beni :))))
barış barış
KaralA gitsın sayfalarını ki başkaları karalayamasın
murat demir murat demir
Kız istemeye gittik, kız ben istemiyorum dedi. ya zaten sen değil biz isticez dedik, kovdular. ailecek şaşkınız :DDD
sweet boy samet :) sweet boy samet :)
Kızlar bazen de içtiğiniz tarhana çorbasının fotoğrafını çekip paylaşın. Hep mi pasta yiyorsunuz, hep mi waffle yiyorsunuz xDD
enis enis
Çakmaklara Gaz telefonlara jarz
çapkınlara dayak farz
buse buse
insanı kendinden alıyor bu sözler
mehmet mehmet
cok iyi bişey
Minibüs Sözleri Dini Sözler İsyankar Sözler Başsağlığı Mesajları Kamyon Arkası Yazıları Kırgınlık Sözleri Delikanlı Sözler sizden gelenler Tüm sözler için buraya tıklayınız

Resimli Güzel Sözler

Yalanla açtığın kapı, s...
Yalanla açtığın kapı, seni uçuruma sürükler. Paylaş
Gülümsemeler yara bandı...
Gülümsemeler yara bandı gibidir. Yarayı kapatır ama acıyı dindirmez. Paylaş
Sana da yazıklar olsun ...
Sana da yazıklar olsun be papatyam! Bir 'Seviyor'u sığdıramadın onca yaprağının arasına. Paylaş
Yüreğinin götürdüğü yer...
Yüreğinin götürdüğü yere gidersen, beni elinle koymuş gibi bulursun. Paylaş
Daha fazla resimli güzel söz yükle

Resimli Komik Sözler

Eğer bir gün bir köpeği...
Eğer bir gün bir köpeğim olursa adını 'Hoşt' koyucam. Korkan insanlar onu hoşt diye kovmaya çalışırsa o iyice yanlarına gidecek ben de kenardan izleyip gülecem. :D Paylaş
Elin oğlu uzayda yaşamı...
Elin oğlu uzayda yaşamı araştırıyor bizimkiler sigaranın külünü hiç dökmeden sonuna kadar içebilmenin peşinde :D Paylaş
'Ben hiç küfür etmem :)...
'Ben hiç küfür etmem :)' diyen kız arkadaşıma 'çok kilo almışsın' dedim, sülalemi götürüp getirdi :P Paylaş
Yine gece gece sıkılıyo...
Yine gece gece sıkılıyom. Neyse çamaşır makinesine girip döneyim biraz ben. Paylaş
Daha fazla resimli komik söz yükle