gece modu

Manyak Sözler | Sayfa 1

Bulunduğunuz sayfadaki sözler, Manyak Sözler ve Manyakça Mesajlar bölümünün Sayfa 1 kısmıdır. Sayfamız mümkün olduğunca her gün düzenli olarak güncellenmektedir. Manyak Sözler bölmüne eklenecek yeni sözleri kaçırmamak için bu sayfayı düzenli olarak ziyaret edebilirsiniz.

resimli güzel sözler
Tam böyle aşık olacağım daha sonra bi paranoyaklaşma geliyor, vazgeçiyorum. Eşi benzeri görülmemiş manyağım. Paylaş
Elimden gelen her şeyi karşımdakinin hakkettiğini düşündüğüm sürece yaparım. Ve pişman etmeyeceğinden eminsem yaparken huzur alırım. Manyağım. Paylaş
Bu dünya da üç çeşit insan vardır; olmazsa olmazlar, olmasa da olurlar, olmaması gerekenler. Paylaş
Deliyi oynamak işimize geliyor. Yoksa psikologlara teşhis koyabilecek insanlarız biz. Paylaş
Mesaj atmamak için kendimi sonuna kadar tutar daha sonra dayanamayıp mesaj atar ve pişman olurum. Adrenalin ruhumda var, durduramıyorum. Paylaş
Hani böyle aniden bir şeyler geçiyor, mutlu oluyorsun güzel gidiyor falan, he işte fazla ümitlenme o da olmayacak. Paylaş
Bana kendimden başka kimsenin iyi gelmeyeceğini düşündüğüm sürece; beklenti sıfır, kafa rahat, Allah bir, uyumak süper. Paylaş
O salak için zamanında ne salaklıklar yaptığını anlatabiliyorsan, akıllandın demektir. Paylaş
O kadar içten seviyor ki, görünmüyor! Paylaş
Mantık basit: Gidiyorsan gelme, geliyorsan gitme! Paylaş
Toplam 10 sayfa bulunmakta.
1
2 3 4 5 6 7 8 9 10

Manyak Sözler İçin Son Yorumlar

seyfullah seyfullah
10 numara beş yıldız olmuş
ayşenur ayşenur
Vawww harika
kader kader
Evet orda oyle yorum yabicaniza adam olun once adam olmayi asil siz orenin hadiiiiii bu soze yeterli bence
seda sevil seda sevil
inadına gülümse hayata
rabia rabia
ben ölsem herkez rahat edecekmiş gibi geliyor bu yüzden ölmüyorum sürünün sürtükler :D
rapçı kız rapçı kız
bu sozler super bana kalırsa hepsı benden beter hahhahha
bılınmez adim bılınmez adim
kasnak yuvarlandı elek oldu...
eski orospular melek oldu...
---Ümit gökmen---
resul eken resul eken
HER GüNüN BİR YARINI HER YARININ BİR GÜNÜ VARDIR
baba muslum baba muslum
Muslum baba misali karanliklar ulkesindeyim isiklarim hep sende kalmis
zehra 19 zehra 19
eğer bir gün çok zengin olursan çocukluğumu satın alıcam büyüklük sizde kalsın
ece ece
Guzellll
muş merkezli muş merkezli
Kul kaderını yasar bahtına ne çıkarsa
hilalnur hilalnur
merve kendin kızmısı yoksa erkekmisin
buse_de buse_de
Hey mezarcı bana öyle bir yazı yaz ki toprağa Dert Olsun öyle bir yazı yazki sevdiğim okudukça Kahrolsun.
sükrü sükrü
Yolda yurumesini bilmeyenler burda edebiyat parcalıyolar ya ölme işte ;))
taner taner
çok manyak sözler :D
çılgın dansçı çılgın dansçı
çok manyak ve güzel sözler bunlar yaa xD
merve merve
Harika abi yaa..
Avustralya Atasözleri Günaydın Mesajları Doğru Sözler Ülkücü Sözleri Sevgiliye Güzel Sözler İşçi Bayramı Mesajları Yürek Yakan Sözler sizden gelenler Tüm sözler için buraya tıklayınız

Resimli Güzel Sözler

Ben sözümde durdum üzme...
Ben sözümde durdum üzmedim, terk etmedim, vazgeçmedim. Sadece bana ait ol diye sevdim. Sevdim diye mi terk ettin? Diğerleri gibi olmadğım için mi beni sevmedin? Paylaş
Ben küsmem, bağırmam, ç...
Ben küsmem, bağırmam, çağırmam sadece bir daha da eskisi gibi olmamayı tercih ederim. Paylaş
Takmıyormuş gibi görüns...
Takmıyormuş gibi görünsem de her şeye üzülen bir insanım aslında. Paylaş
Eğer 'unutmak' 7 harfi ...
Eğer 'unutmak' 7 harfi yanyana getirmek kadar kolay olsaydı, biz de 5 harfi yanyana getirip 'mutlu' olurduk. Paylaş
Daha fazla resimli güzel söz yükle

Resimli Komik Sözler

Sevgili bulurum diye ya...
Sevgili bulurum diye yabancı dil kursuna başlayan arkadaşım, 6 dil öğrendi hala yalnız. Paylaş
Makyaj; kadınlarının ka...
Makyaj; kadınlarının karıncalı görüntüsünü Full HD yapma sanatıdır. Paylaş
Neden kocalarının ceket...
Neden kocalarının ceketndeki sarı saç telni metrelerce öteden farkedeblen kadnlar arabayı park ederken garajın kapsını görmezler ? Paylaş
Türk olmak 'koş abi koş...
Türk olmak 'koş abi koş' diyen arkadaşına 'ne oluyor lan?' derken, koşmaya devam etmektir. Paylaş
Daha fazla resimli komik söz yükle