gece modu

Öfke Sözleri | Sayfa 1

Bulunduğunuz sayfadaki sözler, Öfke Sözleri ve Öfkeli Dolu Mesajlar bölümünün Sayfa 1 kısmıdır. Sayfamız mümkün olduğunca her gün düzenli olarak güncellenmektedir. Öfke Sözleri bölmüne eklenecek yeni sözleri kaçırmamak için bu sayfayı düzenli olarak ziyaret edebilirsiniz.

Öfke Sözleri
Mesafenin hiçbir önemi yok ki; buradan bakınca yine adisin! Paylaş
En kötüsü de gülmeyi unutturdular bize. Sinirli, öfkeli, mutsuz ve kimseye güvenmeyen insanlar olduk. Paylaş
Bu saate kadar hep emrettiniz, bu saatten sonra rica bile edemezsiniz! Paylaş
İnsanları tanışırken değil, tartışırken tanırsınız. Çünkü öfke saklanan kişiliği ortaya çıkarır. Paylaş
Beni kimin yüzünden sensiz bıraktıysan; Allah da seni onsuz bıraksın! Paylaş
Bir gün nefes almak bile zor gelirse sana, aldığın ahların vebali gelsin aklına unutma! Paylaş
Geçici öfkelerimizle kalıcı aptallıklar yaparız, ismini de kusura bakma koyarız. Paylaş
Çok üstüme geliyorlar... Bardak zaten dolu, damlayana yazık olacak! Paylaş
Ben ona diyorum ki; gel seni çok mutlu edeceğim o da tutturmuş diyor ki; yok illa başkasıyla üzüleceğim. İyi o zaman git üzüntüden geber. Paylaş
'Fi' tarihinde hayal ettiklerim 'miş' tarihinde kaldı. Yani kısacası! Hayaller size ömür. Paylaş
Toplam 14 sayfa bulunmakta.
1
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Öfke Sözleri İçin Son Yorumlar

gûlme gûlme
gülüsûme bağlanma öfkem sana ağır gelir
ümran ümran
Dıştan çiçek açtığımı düşündü arkasına bile bakmadı ama halbuki karayosunlar bıraktı içimde
Volkan  Volkan
Benim sevdigim kadar sende sevseydin bizde güzel hiçbişey olmazdı
Palabaş Palabaş
Lanet olsun kardesligi kotuleyen imkansiza kosan ve geri donemeyen insanlara
kamuran taş kamuran taş
keşke affedici olsak kırgınlık bir tane olmuyor ki biriktiriyoruz kırgınlıklar çoğalınca öfke yükseliyor kin ve zarar verme aşamasına geliyor
can3r can3r
Lafı güzel koymuşuz arkadaşım.. İsteyeni baya şanslıymış
metin metin
Kızan küser payını keser...
orusbu selin orusbu selin
biz onlar icin aglıyoz ama onlar bizim için kılını bile kıpırdatmıyo
Enes Dogan Enes Dogan
Her şey zamanla geçer diyen birinin ağzını burnunu kırın ve zamanla geçer deyin.
buğra buğra
öfkeyle kalkan zarara oturur
tamer aydemir tamer aydemir
Ianet olsun yaralayan kıran inciten insanlara
vural vural
Tartistiktan sonra ceketi aIip cikmaktansa susarim bi taraf mutIaka susmasi gerekiyorki kavga tartisma oImasin bence bu dogrusu
ayşe k. ayşe k.
Öfke insanı çok değiştirir o anda söyIediğin her keIime incitir insanı.
ÖyIe büyük bir diI yarasıdır ki öfke, söyIenen kırıcı sözIeri unutmak mümkün oImuyor.
Medine gülcü Medine gülcü
öfkeyle kalkarsan zararla oturursun eline diline kalbine sahip çıkacaksın kötüye değil iyiye yöneleceksin
ilayda ilayda
SöyIemek isteyipte söyIeyemediğim çok şeyIer var, kiminin yüzüne kiminin geImişine geçmişine!
tugce ece kızılyel tugce ece kızılyel
ben bu sozlerle hayat kkurtarırım ya
selin akkaya selin akkaya
beni seviyo olman, öfkemide sevebileceğin anlamına gelmez.
Ulvi Sözleri Kutlama Sözleri Mafya Sözleri Polonya Atasözleri Tasavvufi Sözler Azeri Sevgi Sözleri Delikanlı Sözler sizden gelenler Tüm sözler için buraya tıklayınız

Resimli Güzel Sözler

Ben kimsenin istediği ...
Ben kimsenin istediği gibi olmak zorunda değilim, çünkü ben olduğum gibi biriyim. Kişiliğim asla değişmez ama tavrım kişiye göre değişir! Paylaş
O kadar kırmıştık k...
O kadar kırmıştık ki birbirimizi, ne sahip olabiliyorduk ne de ait. Paylaş
Üfletme boşuna amirim...
Üfletme boşuna amirim, promille ölçülmez bu hasretin sarhoşluğu. :) Paylaş
Keşke eski fotoğrafla...
Keşke eski fotoğraflar gibi gerçekleşmeyen hayallerimi de yakabilsem. Paylaş
Daha fazla resimli güzel söz yükle

Resimli Komik Sözler

Kız küçükken piyano...
Kız küçükken piyano dersi aldığını anlattı. 'Sen küçükken napardın' diyo. Hatırlamıyorum dedim, ne diyim boncuklu tabancayla dedemi vuruyodum. Paylaş
Dün gece yatağıma bi...
Dün gece yatağıma birkaç yastık koyup üzerine çarşaf örtüp salonda yattım. Sivrisinekler sabaha kadar odamda beni aramış. Paylaş
'Olum ben niye böle ya...
'Olum ben niye böle yaptım ya' dediğim bütün hataları gene yaptım! Paylaş
Bu maldan bi halt olmaz...
Bu maldan bi halt olmaz dediğim kim varsa mezun oldu, evlendi, çocuk bekliyo, ben hala metrobüste boş koltuk kapmaya çalışıyorum. Paylaş
Daha fazla resimli komik söz yükle