gece modu

Özgürlük Sözleri | Sayfa 1

Bulunduğunuz sayfadaki sözler, Özgürlük Sözleri ve Özgür Olmak İle İlgili Mesajlar bölümünün Sayfa 1 kısmıdır. Sayfamız mümkün olduğunca her gün düzenli olarak güncellenmektedir. Özgürlük Sözleri bölmüne eklenecek yeni sözleri kaçırmamak için bu sayfayı düzenli olarak ziyaret edebilirsiniz.

Özgürlük Sözleri
Yeteri kadar güvenmeden bir insana sırrınızı verirseniz, özgürlüğünüzü de vermiş olursunuz. Paylaş
Saygıda mecbur, sevgide özgürsünüz... Paylaş
Kaybetmekten korktuğum her şeyi özgür bıraktım. Paylaş
Korkularına boyun eğen, özgürlüğüne sırt çevirir! Paylaş
Yaşamak için zenginliğe, gösterişe, abartıya gerek yok, sadece özgürlüğe ve sevgiye ihtiyaç var. Paylaş
Kimseye ihtiyacının olmadığını anladığın anda artık özgürsündür. Paylaş
Özgürlük sorgulamaktır, sorgulayan düşünen akıl eden insanlar ruhen de fikren de hep özgürdür. Paylaş
Hayal kur, çünkü o daha yasaklanmadı. Paylaş
Özgürlük sonu olmayan bir sokaksa, biz o sokağın özgür çocuklarıyız. Paylaş
Özgür olmanın kötü yanı, kendini hiçbir yere ait hissetmiyorsun. Bir an geliyor hiçbir şey hissedemeyecek kadar da, çok şey yaşadın sanıyorsun. Paylaş
Toplam 9 sayfa bulunmakta.
1
2 3 4 5 6 7 8 9

Özgürlük Sözleri İçin Son Yorumlar

irem aksu irem aksu
migo ben kelebek gibi gibi sozler
Parantez Parantez
ÖZGÜRLÜK İÇİNN GÖKYÜZÜNNÜ ALMANIZA
GEREK YOKK
-RUHUNUZU SATMAYIN YETER
jacoo jacoo
Kelebek birgün yaşıyor diye küçümseme..
Sen kırk yıl yaşıyorsunda uçabildinmi hiç?
Nurullah Nurullah
bizim şehrin dört bir yanı dağdır zemini kayalıktır iklimi sertir insanı mertir erkektir.. Adıyaman/Besni.!
baskan baskan
bel altın da kalsaydı aklımız ayaklar altında kalırdı adamlığımız
FREEDOM.__.72 FREEDOM.__.72
Bir deniz DüŞüN bir gökyüzünü DüŞüN. Bir son bahar DüŞüN bir gül DüŞüN bir güneş DüŞüN DüŞüN IŞTe herşeyin bir ani vardir iste o anilaricinde özgur kalmayi isterdim benim de hakkim özgürlük
FREEDOM.__.72 FREEDOM.__.72
Sen özgur olmadigin surece kölesin baş kaldir özgurluk seninDe hakkin
Hatice Hatice
Özgür ol ki hayatı yaşayabilesin
hassen hassen
harka bunlar özgürlüğün kıymetini anlatan sözler
Umit Umit
Bu hayatta Yapamayacak bir şey yok en önemlisi kendi özgürlüğün kazanmaktır
RéMZi RéMZi
éN GüZéL ŞéY DéVrimdir oDA özgürlüktür Çok güZéL DiR
nisa nisa
Ödevim,için lazımdı çık saolun
izoo izoo
aynen süper özgürlük sözleri
emrah emrah
eğer özgürlüğün için savaşıp ölmüyorsan zaten ölmüşsündür .. bu nasıl kardaş ben yazdım

Admin: Elinize sağlık, çok güzel.
seyhan seyhan
Sayenizde bu guzel ozgurluk sozlerini okuyunca, ozgurlugun anlamini ve degerini daha iyi anladim tesekkurler
Çin Atasözleri Sempatik Sözler Hoş Sözler İngiliz Atasözleri Çılgın Sözler Rap Sözleri Hollanda Atasözleri sizden gelenler Tüm sözler için buraya tıklayınız

Resimli Güzel Sözler

Öyle kırgınım ki! B...
Öyle kırgınım ki! Bulut olsam günlerce dinmez yağmurum. Paylaş
Bu benim hayatım. Gün...
Bu benim hayatım. Günahı da bana ait sevabı da. Başkalarına amel defteri tutmak düşmez! Paylaş
Hayallerimin peşinde k...
Hayallerimin peşinde koşarak bir haftada tam 2 kilo verdim. Paylaş
Güzel bir kitabın oku...
Güzel bir kitabın okunması, aynı güzel bir sevgilinin sana dokunması gibidir. Paylaş
Daha fazla resimli güzel söz yükle

Resimli Komik Sözler

Ulan dinazorların bile...
Ulan dinazorların bile nesli tükendi de 'Anneni mi daha çok seviyorsun babanı mı' diyen teyzelerin nesli bir türlü tükenmedi gitti arkadaş. Paylaş
Sanki bir şey tarafın...
Sanki bir şey tarafından lanetlenmişim. Neye heves etsem, neyi istesem olmuyor ya da daha beteri oluyor. Paylaş
Dedemin duyma cihazın...
Dedemin duyma cihazını siyaha boyadım, james bond gibi ortalarda geziyor. Paylaş
Bardak kirlenmesin diye...
Bardak kirlenmesin diye 20 kiloluk damacanayı kafaya diken adamım, hangimiz daha titiziz tartışmayalım. Paylaş
Daha fazla resimli komik söz yükle