gece modu

Özlem Sözleri | Sayfa 14

Bulunduğunuz sayfadaki sözler, Özlem Sözleri ve Etkileyici Özlem Mesajları bölümünün Sayfa 14 kısmıdır. Sayfamız mümkün olduğunca her gün düzenli olarak güncellenmektedir. Özlem Sözleri bölmüne eklenecek yeni sözleri kaçırmamak için bu sayfayı düzenli olarak ziyaret edebilirsiniz.

resimli güzel sözler
Diyeceğim o ki, özledim özlenenim. Paylaş
Keşke anlayabilseydin ne kadar çok özlendiğini. Paylaş
Özlem değildir o, boş kalmışlıktır... Özlem olsa yerinde duramaz gelirdin. Paylaş
Özlemekten daha kötü bir şey varsa; o da özlediğini özlediğin kişinin hiç bilmeyecek olmasıdır. Paylaş
Özlemekten daha kötü bir şey varsa, o da çok özleyip görememektir. Paylaş
Seni özledim diyorsam bil diye değil, gel diye! Paylaş
Özlüyorsun ama onu görmemek kendini daha iyi hissetmeni sağlıyor. Paylaş
Gel artık sevgilim, hayalinle oyalama beni. Paylaş
Hiç bilmediğim 'o' kokunu çok özlüyorum... Paylaş
Özlediğin; ya hiç gelmez, yada her şeye geç kalır. Paylaş
Toplam 27 sayfa bulunmakta.
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20

Özlem Sözleri İçin Son Yorumlar

esra esra
çok özledim onu
bahar bahar
Özledim fazla değil işte her saniye
aysel aysel
Tek bir dostum var mekteb illerinden, eyni weherde, qonwu kucelerde yawayiriq onunla, onuncun cox darixmiwam, ancaq deye bilmirem ona, cunki Cunkisi mene qalsin.
fırat kanon fırat kanon
SUÇ Benim Değil Hakim Amca . Öyle Bir Bakti ki Sevmek Zorunda Kaldım ...
gerek yok gerek yok
Özlemek kıvılcım gibi tutuştun tutuşucaksın yaktıkça yakıyor yüreğini lanet şey...
nur nur
Hemde çoook özledim gönül gözümle..
sudenazarkan sudenazarkan
Abim askere gittu cok ozluyorumm
nazlı gül nazlı gül
Eskiden oturduğun o mahalle var ya, orayı özlersin,
Çocukluğunu özlersin,
Senden gidenleri özlersin,
Ölen yakınlarını özlersin,
Artık işime yaramaz.! deyip çöpe attığın yada birine verdiğin oyuncaklarını özlersin,
Geride bıraktığın insanları özlersin
özlem özlem
Yıldızlara bakiyorum
Okadar guzellerki
Seni onlara benzetiyorum yanliz aranizda uvak bir fark var
Onlar milyonlarca
Sen
BİRTANESİN
serkan serkan
Kimseyi özIemiyorum kimse kimsenin kaIbini kıramaz ve buna hakkı yok .. o yüzden kimseyi özleme
irem irem
ÖzIemek cok güzeI bısey ama özIenmekte cok farkIı bi duygu heIe karsıIıkIı oIunca bu dünyada hersey daha güzeI oIuyor
özge özge
Göz gördüğünü, gönüI özIediğini, gül goncasıni, kuş yuvasını görmek ışte. Rabbim görmek istediklerinize kavuştursun.
işık sevgi işık sevgi
özIenmek güzeI özIemekte güzeI aaama özIedine deymeIi
sensizim yarim sensizim yarim
Öyle tabü herkesin özlediği birileri vardır muhtamelen yani.
özlem özlem
Sevmek neguzel ozlemek neguzel allah herkese sevmeyi sevilmeyi nasip etsin engizelide sevdigiyle bir ömür boyu yasamayi
esra esra
güzel sözler var baya bi işime yaradı teşekkür ederim
Özbek Atasözleri Güldüren Sözler Minibüs Yazıları Zafer Bayramı Mesajları Kıskançlık Sözleri Dua Sözleri Kırıcı Sözler sizden gelenler Tüm sözler için buraya tıklayınız

Resimli Güzel Sözler

Gözden kalbe bir yol ya...
Gözden kalbe bir yol yapmış sanki Yaradan. Göze girmeyi başaran, kalbe de giriyor doğrudan. Paylaş
Bazen yolunda giden tek...
Bazen yolunda giden tek şey, yanağınızdan süzülen gözyaşlarıdır. Paylaş
Dostun kalleşi, arkadaş...
Dostun kalleşi, arkadaşın çakalı, akrabanın akrebi düşmandan daha beterdir. Paylaş
Bazen tek başıma saatle...
Bazen tek başıma saatlerce yürüyesim geliyor, sanki yürüsem geçecekmiş gibi. Paylaş
Daha fazla resimli güzel söz yükle

Resimli Komik Sözler

GÖZÜ ile başka, YÜREĞİ ...
GÖZÜ ile başka, YÜREĞİ ile başka, AKLI ile başka YERDE olanlar; Sessizce, ŞAŞI olacağınız günü bekliyorum! Paylaş
En büyük hayranın olara...
En büyük hayranın olarak imzanı istiyorum ama nikah masasında ;) Paylaş
Telefonumun şarjı bitme...
Telefonumun şarjı bitmesin diye yaptığım tasarrufu hayatımda yapsaydım, şimdiye köşeyi dönmüştüm. Paylaş
Mekandaki güzel kıza ha...
Mekandaki güzel kıza hava atmak için 'bana her zamankinden' dedim. '5 şekerli oralet mi abi?' diyor. Lan sana ne getir işte ne bağırıyorsun. Paylaş
Daha fazla resimli komik söz yükle