Şuan Özlem Sözleri ve Etkileyici Özlem Mesajları bölümünün Sayfa 3 kısmındasınız.

Sayfamız her gün düzenli olarak güncellenmektedir.

Bir de şu sana sarılma, koklama, öpme nöbetlerim olmasa.
Bu böyle olmaz deyip, kalkıp sana gelesim var.
Özledim seni. Çocuk gözlerini. Bana bakışlarını özledim. Yüreğin titreyerek 'seni seviyorum' diyen sesini. Ne çok özledim.
Koşacak kadar özleyip bir adım gidememek.
Özlemesi benden, gelmesi senden.
Bunca zaman geçmeyen dertlerim bir sarılmanla geçti.
Ya ellerimden tut sonsuza dek, yada umutlarıma göz dikme. Ya gecenin serseri yağmurundan uzat tut beni, yada gözlerimden yaş misali akma. Ya gel gün doğmadan, yada çekil rüyalarımdan... Ya al şu kalbimi yada sök al içimden sana duyduğum özlemi. Seni çok özledim.
Gülüşü bile huzur veren bir insandan, uzak duramazsın ki.
Özlemek ne ağır, ne uzun, ne yorgun bir imtihandır.
Bir 'hoşgeldin' diye sarılmak var bir de 'gitme' diyerek.
Toplam 26 sayfa bulunmakta.
1 2
3
4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
3
Sponsorlu Bağlantılar
Fırat Kanon:
SUÇ Benim Değil Hakim Amca . Öyle Bir Bakti ki Sevmek Zorunda Kaldım ...
Gerek yok:
Özlemek kıvılcım gibi tutuştun tutuşucaksın yaktıkça yakıyor yüreğini lanet şey...
nur:
Hemde çoook özledim gönül gözümle..
sudenazarkan:
Abim askere gittu cok ozluyorumm
nazlı gül:
Eskiden oturduğun o mahalle var ya, orayı özlersin,
Çocukluğunu özlersin,
Senden gidenleri özlersin,
Ölen yakınlarını özlersin,
Artık işime yaramaz.! deyip çöpe attığın yada birine verdiğin oyuncaklarını özlersin,
Geride bıraktığın insanları özlersin
ÖZLEM:
Yıldızlara bakiyorum
Okadar guzellerki
Seni onlara benzetiyorum yanliz aranizda uvak bir fark var
Onlar milyonlarca
Sen
BİRTANESİN
serkan:
Kimseyi özIemiyorum kimse kimsenin kaIbini kıramaz ve buna hakkı yok .. o yüzden kimseyi özleme
irem:
ÖzIemek cok güzeI bısey ama özIenmekte cok farkIı bi duygu heIe karsıIıkIı oIunca bu dünyada hersey daha güzeI oIuyor
özge:
Göz gördüğünü, gönüI özIediğini, gül goncasıni, kuş yuvasını görmek ışte. Rabbim görmek istediklerinize kavuştursun.
Işık Sevgi:
özIenmek güzeI özIemekte güzeI aaama özIedine deymeIi
sensizim yarim:
Öyle tabü herkesin özlediği birileri vardır muhtamelen yani.
özlem:
Sevmek neguzel ozlemek neguzel allah herkese sevmeyi sevilmeyi nasip etsin engizelide sevdigiyle bir ömür boyu yasamayi
esra:
güzel sözler var baya bi işime yaradı teşekkür ederim
Daha Fazla Yorum Göster [Toplam 13 adet]
Sponsorlu Bağlantılar
(Resimli Komik Sözler) nazz: Arkadsim kivircik sacli oldugum icin boynuzlu bonus dedidedi bende ona karsilik boynuzlarimla teperim seni dedim guldu (Çekici Sözler) Kara sevda: Allah sevenleri ayırmasın-şubat 13 çeksin kalan günler martta eklensin :) (Azerice Aşk Sözleri) yagmur: sebr ele balacam seni ozum alacam (İspanyolca Aşk Sözleri) nesim41: Tu mi futuro hermosa prensesa...sen benim hayatimsin prenses. (Laf Sokan Sözler) BURCU: VarLıgımı biLe biLee yok sayanLaaaraaa YokLugum giriyo zaten
Sözünüzü yazın, Sizden Gelenler bölümünde sözünüzü yayınlayalım.
bilgisayar sözleri akıllı sözler kadir gecesi mesajları avusturya atasözleri umut sözleri özgürlük sözleri ısyankar sözler
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kisa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamizdaki En Güzel Sözler çesitli sayfalardan toparlanmistir, hatalar bulunabilir. Okudugunuz sözde hata oldugunu düsünüyorsaniz, kaldirilmasi için iletisime geçiniz.
Soru / sikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com
Sayfayi Begen