Şuan Resimli Güzel Sözler bölümünün Sayfa 1 kısmındasınız.

Sayfamız her gün düzenli olarak güncellenmektedir.

bazen menfaati biten sahte dostlar böyledir....Bazen menfaati biten sahte dostlar böyledir.
kendini kimler için paralıyorsan, bil ki; en çok da onlara yaranamıyorsun....Kendini kimler için paralıyorsan, bil ki; En çok da onlara yaranamıyorsun.
kurunun yanında yaş yanar mı bilmem ama gururun yanında aşk yanıyor....Kurunun yanında yaş yanar mı bilmem ama gururun yanında 'aşk' yanıyor.
büyümeyi hiç istemedim. büyüdükçe insanlar daha az gülüyordu çünkü. çocuk olmanın en güzel yanı, istediğin zaman ağlayabilmekti....Büyümeyi hiç istemedim. Büyüdükçe insanlar daha az gülüyordu çünkü. Çocuk olmanın en güzel yanı, istediğin zaman ağlayabilmekti.
sen yasak olsan, günahta olsan; ben yine işlerim, içime çeke çeke seni....Sen yasak olsan, günahta olsan; Ben yine işlerim, içime çeke çeke seni.
bir kadın her zaman vefalıdır, çünkü ayrılırken bile sana bir şeyler bırakır. kokusunu, gülüşünü ve gidişini....Bir kadın her zaman vefalıdır, çünkü ayrılırken bile sana bir şeyler bırakır. Kokusunu, gülüşünü ve gidişini.
çokça yorgunum bugünlerde ve yaralı. herkese dargın ve dağınık! ağlamaklı ve çocukçayım. fazla bir şeyim yok işte. canım ağrıyor sadece! hepsi bu....Çokça yorgunum bugünlerde ve yaralı. Herkese dargın ve dağınık! Ağlamaklı ve çocukçayım. Fazla bir şeyim yok işte. Canım ağrıyor sadece! Hepsi bu.
sizin için çırpınan birinin kanatlarını kırmayın! gün gelir o meleğe ihtiyaç duyarsınız!...Sizin için çırpınan birinin kanatlarını kırmayın! Gün gelir o meleğe ihtiyaç duyarsınız!
bu benim hayatım. günahı da bana ait sevabı da. başkalarına amel defteri tutmak düşmez!...Bu benim hayatım. Günahı da bana ait sevabı da. Başkalarına amel defteri tutmak düşmez!
ıçten içe kırıldığım ve sustuğum, o kadar çok şey var ki! onları ancak kulağı olanlar değil, yüreği olanlar anlar....İçten içe kırıldığım ve sustuğum, o kadar çok şey var ki! Onları ancak kulağı olanlar değil, yüreği olanlar anlar.
Toplam 161 sayfa bulunmakta.
1
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
1
Sponsorlu Bağlantılar
Resimli Güzel Sözler
ayşe:
iyiydi sözler tşkk ....
sultan :
yorumlariniz çok güzel
Ali g.:
Keşke ben de böyle sevebilen birini bulabilsem.
Fatih:
Sevmeyi bilmiyorsan o kalbi taşıma
murşide:
Sevgi dru ama insanlar yalan
murşide:
Herşy yalan be insanlr yaln
haRun22:
sözlere bayıldım ve ayıldım
Gulizar:
Yorumlariniz icimi yakt
Hidayet:
Ask denilen mechul kapını çalı verir önce umut verir sonra sokaga atı verir
huseyin:
bu siteye bayılıyorum en güzel sözler buradaymış
sezer:
Her gün sana dua eden bir anneye sahip olman bile, Elhamdülillah demen için ne büyük bir sebep... Elhamdülillah...
vedat:
aşk bi dundurma gibidir yala yala
elinde sapı kalır geyyfff gısacası :))
Yasar :
Ask bir vişne iç iç kisne ask bir şudur iç ic kudur ask bir tosttur ye ye ostur
kurtların sessizliği:
Yorgunum çok yorgun anlamsız aşklar gibi duygu bizde satılmıyor tavanda asılı kalıyor
Özdemir:
Bu yalan dünya da sahte sevgi, aşk hepsi yalan
Kadir :
Aynen özge kardeşimize katılıyorum. .
deil yürek___:D:
gidene üzülme sevn gitmezidi gelnde sevime oda bir bşkasından geldi
Nurullah:
İntihar haramdı bizde yüzumuzu astık
mihriban:
geçenlerde bizim evin karşısında hurdacı geçti. arkasında seslendim ve kırık kalpte alıyormusun dedim... bana baktı vee para etmez dedi!. aşk bundan ibaret işte koca bir yalandannn
Emre ve nisa:
Emre kuru nisa yaratılmış 5-D rize mehmet akif einşa büyük aşk
sedef:
aşk okadar güzelki aşk su gibi akıyor
hayal kör:
hakketten çok güzell yhani muhteşem
Sümeyra nur:
Ask cok guzel bisey ama gelmiyo bir turlu gelmiyo bekledigin kişi
TATLI KIZ(beni bilen bilir):
sözler çok gercekçi insani derinden etkiliyor
Deniz:
Süperrrrrrrrr!!!!!!!
deryA:
çok güzel
K.DeryA...:
Sen benim sustuguma bakma yuregim ciglik cigliga asigim diye bagiriyor sana.... Sevdigimmmmm
DerYa:
Arkadaslara katiliyorum ask acisi cooook ama cook zor be UstA...
Ferhat uce :
Sirnak li çocuğun dedigi gibi masum olmalı aşk, sana keyfim geldi....
esra:
Aşk bu otta da konar bokada
ZELAL SEVİ:
o bi gülüyor...
ben İPTAL.
GÜLÜŞÜNÜN MÜPTEZELİYİM BE HATUN.
Emrahbozoom:
Valla yek kelimeyle süper ötesi
idil irem çalışkan:
giden gitmiştir gittiği gün bitmiştir ben gideni değir giden beni kaybetmiştir
Özge:
Ulan ya bu aşk acısı ne kadar kötü birşey ben haklıyken hep suçlu ben oluyorum ya bilmiyorum cidden çok zor sevilmeyerek sevmek daha bi zor.
ece:
Seviyorum seni hem de çok özlüyorum da
sema:
Aşk çok zor be çok can yakıyoo
dila:
çok duyqulandım
smsmdk:
Off yaa aşık olmak cok zor bisi bide sevdigin kisi sana guvenmiosa yalanci diosa zor
DIYEMEM:
MORALIM COK BOZUK BE ADMIN KARDES KIMLERE DESEM SU DERDIMI DAGLARA TASLARAMI ANLATSAM HEY GIDI HEYYYY
HEYYY
Hayat:
Çok guzel sozler.
MiHriBaN:
Çok güzel ya süper
kenan:
Süper
Kimsesiz..:
Çok beyendik ya süper hepsi :)
büşra:
olmus bunlar yenileri gelsin bayildimmmmmm
cansu:
diyecek bise yok hepsi harika
umutsuz yasanti:
Seviyorum snei ayaz hemde cok
Bir aşık:
Seni seviyorum can
müto:
Özledim be şerim.
reşit düger:
Super coq beğendim ekleyin beni xersizz yaz yeterli
gökalp:
arabanın kontak anahtarı marş gibi sürekli söy söz bun müzelik
Batmanli:
Emeqine saqlik basarilarin devamini dilerim...
Ömer Demir:
Cok guzel ama lutfen bunlari cogaltin bide devamini oku olmasin hepsi tam gozuksun
heyat gozel:
Cok cok guzel sozler.. insan kotu etkiliyor. her kez cok tesekkurler
Cinayet :):
Cümlelerin arasında cinayet olsaydı daha güzel olurdu
zeynepcik:
Suppersiniz daha ne diyim :)
su:
Cok bgendim ask ask ask hp ask...
denis:
Vav harika bunlar
merve:
Hepsi yine askianlatyor
asii:
Coookk guzel sozler okudukca okuyasim geldi yureginize saglik
leyla :
biliyor musunuz
her biri birbirinden güzel ama yinede hepsi aşkın anahtarı
erdal:
Beğendimm bu sozleri
Eda:
Fena sözler hepsine bayılıyorum keşke bütün siteler böyle olabilse
guzellerin prensesi:
Yaaa supermiisssss..
oya:
Super bi site
cbn063:
siz nesiniz yahuu manyaq bi site :-))
Askımdan vazgecmem leman sam <3 ssss:
Güzelde daha orjinal bişeyler daha üretiliebilir acıkcası
Aynure:
Cox gozel yazmisiz halal olsun size...
Qaçay (AZE _ TərTər):
Çox gözəl sözlərdir. Təşəkkürlər sizlərə
can polat:
on numara sayfaniz
özlem:
Idare eder
canan:
Bence süperrrrrr
sevdalı <3:
Süper sözler allah yazanlardan razı olsun yüreğinize ellerinize sağlık...<3<3F.A<3<3
reşit düger facebook xersiz63:
Valla ben böle söz görmedim yüreginize ellerinize sağlık
kadir avcı :
Harika sözler
şirinem:
çok harika bayıldım bayıldım
sema:
Cok guzel emege yurege saglik tesekkurler
mehmet klıç:
Hayat bazen ağlatır be kardeş gözyaş ları mızı herne kadar tutabil sekte yureyimiz kan ağlar...
ferdi:
Elinize saglık hepsi super :)
özcan:
gerçekten hepsi bir birinden güzel sözler emeginize saqlik..
naci:
güzel güzel :)
asi:
Çok guzeller hepi
selcan...:
Harikaaa... Bayildim emeginize sagliikk :)
böyle hayatı:
Vay NetTeki En Sağlam Söz sitesi tartışılmaz eliNe Sağlık ortağım böyle devam
Admin: Beğendiğiniz için teşekkür ederiz ;)
Gürkan:
kalite budur işte!
Emeğinize sağlık hepsini beğendim.
FeriDun:
Her zaman takip ediyorum.
Kaliteli paylaşımlarda bulunuyorsunuz inş. hep böyle devam ederisiniz.
Nadide:
Cok güzel..
Nadidw:
Çok guzel ve qnlamli
ela:
Emeyi geçen herkese teşekkürler çok güzel sözler
ibrahim:
cok tesekkur ederim bu sozler sayesinde aram yapildi
sevgi:
super sozler

.
askin:
cok guzel sozler
tskrlr ......
ÖZLEM:
Çook guzeL SozLer duzenLeyen arkaşLarin yüReqine SagLik :)
Admin: Teşekkürler Özlem hanım. Sözlerimiz özenle seçilmektedir.
esmahan:
hepsini tek tek okumaya çalıştım. o kadar güzel sözler yazmışsınız ki insanın okudukça okuyası geliyor
Vakkas:
Gecerli yurunize saglik
Merve:
Müthiş bu sözler
B3YYAZ:
böyle çok iyi olmuş hep böyle olsun. teşekkürler
C!Z!K:
On numara ck begendim emeginize saglik tskurler
casus006:
Maksat yeşillik olsun diye hiyar gibi yaşanilmaz.
morfus:
gerçekten beni anlatan güzel sözler mevcut. emeğinize sağlık
damla:
Bütün aşklar kitaplara yazılacak kadar küçükse bizimki evrene sığamıyacak kadar büyüktür
Daha Fazla Yorum Yükle
Sponsorlu Bağlantılar
(Üzüntülü Sözler) DiloCan: Sensiz nefes alamam diyodun. Peki simdi kimle nefes nefesin? (Yalan Sözler) eda: yalanci kardesime gelsin onu asla affetmiycem ilk defa yalan soledi ve cekip gitti eyw be can dostum. (Kardeşlik Sözleri) hamis: Kardeşlik Son Bulmayan Arkadaşlıklardan Doğar. (Sert Sözler) ALİ: Ben kavga ile halledceğim şeyi lafla uzatmam (Kaliteli Sözler) çirkin kral: Hiç bir zaman yüksekte görmedik kendimizi, sadece gereksiz insanlar için düşürmedik seviyemizi.
kıymetli sözler minibüs yazıları harika sözler vefat mesajları minibüs sözleri kandil mesajları avustralya atasözleri ünlü sözler araba yazıları
Sözünüzü yazın, Sizden Gelenler bölümünde sözünüzü yayınlayalım.
Sponsorlu Bağlantılar
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kisa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamizdaki En Güzel Sözler çesitli sayfalardan toparlanmistir, hatalar bulunabilir. Okudugunuz sözde hata oldugunu düsünüyorsaniz, kaldirilmasi için iletisime geçiniz.
Soru / sikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com
Sayfayi Begen