gece modu

Sevgiliye Güzel Sözler | Sayfa 1

Bulunduğunuz sayfadaki sözler, Sevgiliye Güzel Sözler ve Sevgilime Anlamlı Mesaj bölümünün Sayfa 1 kısmıdır. Sayfamız mümkün olduğunca her gün düzenli olarak güncellenmektedir. Sevgiliye Güzel Sözler bölmüne eklenecek yeni sözleri kaçırmamak için bu sayfayı düzenli olarak ziyaret edebilirsiniz.

resimli güzel sözler
Bir kez daha olsa, bin kez daha severdim. Seninle bir dakika olacağını bilsem hayatın, yine de seni severdim. Paylaş
Mevzu derin be sevgili. Daha seveceğiz, ağlayacağız, özleyeceğiz... Yol uzun, zaman kısa. Paylaş
Allah sanki seni boş vaktinde değilde kendine boş vakit ayırıp öyle yaratmış gibi. Bu ne güzellik vicdansız. Paylaş
Yeter artık aklımın her köşesini işgal ettiğin, gel artık hayatımı işgal et. Paylaş
Beni mutlu edecek bir sürü sebebim var; ama favorim sensin. Paylaş
Ay ışığı gibi girdin yüreğime, hiç yabancı değilsin, kırk yıllık sevgilim gibi. Paylaş
Her şeyin olurum sevdiğim; gözlerine yetim, ellerine öksüz olurum. Her zerrene fakirin, saçının her teline yoksulun olurum. Her şeyim ol da sevdiğim, bi uzağım, bi gurbetim olma, kurbanın olurum. Paylaş
Neden mi sen. Çünkü gözlerine baktığımda dünyada 7 milyar insanın yaşadığını unuttuğum tek insansın. Paylaş
Öfkeni yapraklara yaz sonbaharda dökülsün, derdini rüzgara yaz estikçe uzaklara götürsün, sevgimi kalbine yaz öldüğünde seninle gömülsün. Paylaş
Sana rüya diyemem, senden uyanamam ki, nerede olursan ol, seninleyim ben, sanki bulutlu günesimsin, sevgilimsin benimsin, yaz yağmurum, kış gülüm, neşemsin kaderimsin, seninle dolu dünyam, gündüzüm gecem sensin, ölsem de ayrılamam, benliğim ruhum sensin. Paylaş
Toplam 24 sayfa bulunmakta.
1
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Sevgiliye Güzel Sözler İçin Son Yorumlar

sema sema
Altdan aldık ederi kadar bundan sonra herkes değeri kadar sewgilim seninleeeeee mutluyummmmm
berkay berkay
Şu koskoca cihanda 2 kör tanıdım; 1. si aşkın türküler yakan Veysel, Digeri de gözü senden başkasını görmeyen ben.
gizli gizli
hep ask dilerim
sefa blt sefa blt
bıraktığın kadar yarım
bıraktığın kadar ağrım
bıraktığın kadar yarın
bıraktığın kadar ağrım
demhatxlf demhatxlf
Bı umut ugruna yasıyorz hepimiz
aslı aslı
insanın gözleri öyle kelimelerle konuşuyor ki dil onları telaffuz edemez.
aywe aywe
Awk cok guzel ve çok masum
veyoobukoo veyoobukoo
allah herkeze kalbine göre birisini verir bir ömür boyu sevebileciğin birisini 780.gündür mezara kadar sen herşeyim
<3fa<3 <3fa<3
Suretini gördüğünde gözlerim,buram buram sevda kokar yüreğim. Kelimelerim buğulu cama yazılmış gibi dağılır, duyduğumda sesini. Mesafeler nedir ki SEN hep dibimdesin nefes gibi...
saruhan saruhan
Superr
baran tınaz baran tınaz
Bir kadının Kalbinde değil AKLINDA olmak isterim SİZCE
engın engın
ALLAH herkesi sevdigiyIe bir omur boyu mutIu oImayı nasip etsin inşaIIah.
değerlımsın değerlımsın
Keske bir kaIp buIabiIsem ozgurIugu istemem biIe omur boyu tutsak kaIsam o temiz o guzeI kaIpte yeter bana sadece tek istedigim AIIahim hayirIisini nasip etsin kaIbi temiz yuregi yufka adam gibi durust bir sekiIde seveni
yalazalp yalazalp
Bunu seviyorum ben.
Değerli abonemiz!!
Sizi çoook seven sizsiz yaşayamayan birisinden sevgi öpücüğü aldınız.
Kabul etmek için gülümsemeniz yeterli :)
zafer koç zafer koç
çok guze ya
selin selin
Mükemmel sözler
elif elif
Cok güzel
nazlı nazlı
çok güzel bunlar
asev asev
hepsi birer harika
ızzettın şahın ızzettın şahın
BunDan SonRa Aşk diye Bişey Yok VarSada ÜsTü TaRihli Ve Son KullaN ma TaRide Bugün
ızzettın şahın ızzettın şahın
BunDan SonRa Aşk diye Bişey Yok VarSada ÜsTü TaRihli Ve Son KullaN ma TaRide Bugün
Adam Gibi Sözler Atatürk Sözleri Kazakistan Atasözleri Arnavut Atasözleri Küçük Sözler Tebrik Sözleri Beşiktaş Sözleri sizden gelenler Tüm sözler için buraya tıklayınız

Resimli Güzel Sözler

Yoksulluğu anladık da, ...
Yoksulluğu anladık da, sevmek neden kıt kanaat? Yoksa yürekler mi yoksul, kimler biçmiş aşka fiyat? Paylaş
Bazen sırf senden kopab...
Bazen sırf senden kopabilmek için kıyamet olmak isterdim. Paylaş
Merhem değilseniz, insa...
Merhem değilseniz, insanların yaralarından uzak durun. Paylaş
Yağmurla yarıştım dün g...
Yağmurla yarıştım dün gece; ben ağladım o yağdı, gökyüzünü, bulutları ve güneşi anlattı, bense senin gülüşünü, gözlerini anlattım. O güneşi özlemişti, bense seni! Paylaş
Daha fazla resimli güzel söz yükle

Resimli Komik Sözler

Bedenimi kavurabilirsin...
Bedenimi kavurabilirsin ama ruhumu asla. -Tosun. Paylaş
ABD başkanı seçilsem an...
ABD başkanı seçilsem annemin diyeceği ilk şey 'evladım beyaz sarayı başka bir renge boyat, beyaz çabuk kirlenir' olurdu. Paylaş
Test çözüyordum ilk sor...
Test çözüyordum ilk soruyu yaptım cevap doğru çıktı, kitabı kapattım. Net oranı %100 sonuçta, her şeyi zirvede bırakmak lazım. Paylaş
Markete girip bir şey a...
Markete girip bir şey almadan çıkınca, ben bile bir şey çaldığımdan şüpheleniyorum. Acaba çaldım mı lan? Umarım çalmamışımdır. Paylaş
Daha fazla resimli komik söz yükle