Üzüntülü Sözler Bölümünün 1. Sayfasındasınız.

Sayfamız her gün düzenli olarak güncellenmektedir. Bu nedenle en güzel Üzüntülü Sözler için sayfamızı günlük olarak ziyaret etmenizi öneririz.

Vurulacağım kadar vuruldum iyi niyetimden. Tek bi kurşuna bile yer kalmadı bedenimde.
Tam unuttum dersin; olmadık yerde bi dilenci, arkandan bağırır. Allah sevdiğine kavuştursun.
Düşlerimde, bir kelebekle bir ömür yaşıyorum.
Dibe vurdum diyorsun! Dip o durduğun yer mi, ne biliyorsun ya ötesi de varsa dibin belki de kuyunun kendisi sensin!
Eğer ağlıyorsam yenildiğimden değil, yanıldığımdandır.
Gideceğim ama başım benimle gelmiyor, sanırım başımı almadan gideceğim. Zaten içi gereksiz dolu ve durmadan da ağrıyor. Kendisi bilir!
Yarama tuz basmayan kaldıysa gelsin o da bassın, insan böyle böyle güçlü olmayı öğreniyor.
Sana mutluluklar dilerdim ama, dileklerimde hiç mutluluk kalmamış.
Kalp kırıkları dolu her taraf basma canın acır, kıyamam.
Muhtemelen, her şey yolunda ya da ben hissizleşmiş olabilirim.
Toplam 17 sayfa bulunmakta.
1
Sponsorlu Bağlantılar
Üzüntülü Sözler
Gulicka:
bir gun olmek ucun her gun xeyal qurub yawayiriq.hec deymezmiw.cunki heyat heqiqeten cox qeribe ve menasizdi
Bahtiyar:-x:
Yaw ne moral bozuyorsunuz kankalar ne olacaksa oluyo zaten hayat pek müdahaleyi sevmiyo zaten yaptirmiyo da neydek yaşayıp gidek lo
Yiğit:
HaIa yitik bir kentin yıkık binaIarı gibiyiz; karışık ve fazIaIık! İnsanlarıyz
mehtap:
Unuttum diyerek bi kendimi kandiriyorum ....
DiloCan:
Hayallerimi yıkansın , hayallerimde sen de vardın farkındamısın? Yıkıldın.
DiloCan:
Sensiz nefes alamam diyodun. Peki simdi kimle nefes nefesin?
seda:
çünkü bi kere acıya ve yokluğuna alışmışsındır
Türkiz:
Ve Bir Gün Herkes Anlar Sevdiğinin Kıymetini; Ama Gidince, Ama Bitince, Ama Ölünce, Kısacası; İş İşten Geçince.
zehra:
Keser doner Sap doner, gun gelir hesap doner. Uzulmeye gegmez
gülşah:
kıyamadıklarımız bıze kıyıyor kı saten hep
duru:
benimde kanadimi kirdiIar vazgectim artik sevmekten
sevil özbey:
Hayat İnsanı Bazen ÖyIe Bir Noktaya Getirirki Kimseye Zararın OImamıştır Ama Sen Ziyan OImuşsundur
ÖZLEM:
SEN
BEN
O
HANGİMİZ
UNUTTU
YAŞADI
SIKİNTİLARİ
YA
UNUTMADİK
UNUTUR
GİBİ
YAPTİK
YADA
HERSEYE
ALİSTİK
ozlem:
Yinede herseye ragmen SEVMEKTEN VAZ GEÇMİYORUZ bosu boşuna mutlulugu ariyoriz kim bilir belkide buluruz birgün
Muammer Tuğrul:
Bir zamanIar benim sözümdü bu ama ben vazgeçmeden başkaIarının kazandığınıda gördüm.
ozem:
Ne insanlar tanidim bes para etmez ne insanlar tanidim sevilmeyi hak etmez
Mira:
aşkın ne olduğunu bilmeyenle var. :D ama zor evlenmek acı çekersin boşanırsın anlaşamadığında artık zor!!!! evlenmek evlat kim dinliyorsa tabi D:
Toplam 17 adet yorum bulunmakta.
1
Güvenlik Kodu: 3060
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
İlginizi Çekebilecek Diğer Güzel Sözler
Zehir Sözler Şeref kelimesinin ne anlama geldiğini bilir misin yoksa, bilmediğin için mi böylesin?
Candan Sözler Eğer birini özlüyorsan, bunu ona söyle. Eğer birini seviyorsan bunu da ona söyle. Erteleme! Ne kadar daha zamanının kaldığını bilemezsin.
Araba Yazıları Nasipse dönerim.
Polis Sözleri Polis devlet gücünün temsilcisidir.
Sevenler İçin Sözler ‎'Kimse giremez' yazıp astım kalbimin kapısına. O, girip oturdu baş köşeye. Güldü, 'Ben okuma bilmem' dedi!
Bulamadığın sözleri belki aşağıda bulabilirsin...
Biz çocukken hatıra defterleri...Biz çocukken hatıra defterlerimiz vardı. Birde, kalbimiz kadar temiz sayfa ayırdığımız için teşekkür eden arkadaşlarımız.
Sakın Benim Seni Özledigim Kad...Sakın Benim Seni Özledigim Kadar Özleme. Canın yanar, Ciğerin sökülür, Nefesin kesilir. Dayanamazsın!
Hep aynı gökyüzünü paylaşıyork...Hep aynı gökyüzünü paylaşıyorken ne kadar uzağa gidebilirim ki...
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Islak mendil alırken istenmede...Islak mendil alırken istenmeden paketten çıkan ve pakete geri tepilen 2. mendil gibi hissediyorum.
Kızın dip boyası ağzına kadar ...Kızın dip boyası ağzına kadar gelmiş. Önden bakıyorsun kumral, arkadan bakıyorsun sarışın, ters çeviriyorsun bizim dolmuşçu hüsnü abi.
Önce saati annem geri almış so...Önce saati annem geri almış sonra abim sonra ablam, kardeşim falan derken ben fark etmesem 1990'a dönecektik.
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Sponsorlu Bağlantılar
(Çerkez Atasözleri) kenan: ilginç ve güzel atasözleri (Kızgınlık Sözleri) rabia: yako öldüm uffff fena (Ağır Sözler) serhet botan: kadina haksizlik yapmislr nehir (Azerice Aşk Sözleri) ada: coooooooooox gozel sozler idi (Güldüren Sözler) Mustafa Kaan: süper ler ya teşekkürler işime yaradı.:) (Kaliteli Sözler) hüsne: çok beyendim hepsi süper kaliteli (Facebook Sözleri) özkul: Facebookta fenomen olan kızla değil, mutfakta menemen yapan kızla mutlu olunur. (Geyik Laflar) funda :D: Annemin hobileri arasında her işi kendi yapıp sonra bana laf sokmak var. (Tasavvufi Sözler) julya: cok guzel sozler (Kısa Aşk Sözleri) cemre karagüz: "O uyuduysa benim için gün bitmiştir." DiyebiIeceğiniz biri oImaIı hayatınızda...
Sponsorlu Bağlantılar
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com