Sponsorlu Bağlantılar

Üzüntülü Sözler Bölümünün 1. Sayfasındasınız.

Sayfamız her gün düzenli olarak güncellenmektedir. Bu nedenle en güzel Üzüntülü Sözler için sayfamızı günlük olarak ziyaret etmenizi öneririz.

Bazen sadece gitmek istiyor insan; dünyanın en uzak köşesine, cehennemin dibine, sessiz kalabileceği bir yere.
Dost dedim gitti. Aşk dedim bitti. Mutluluk istedim o zaten hiç olmadı. Kısacası yine yalnızlık bana kaldı.
Vazgeçemediğiniz şey kendiniz olsun, başkası değil. Sonra kendinizi dağıtıyor bir daha ne kendiniz toplayabiliyorsunuz ne de başkası.
Beni rahatsız biri olarak hatırlamanızda hiçbir sakınca yok, çünkü bana iyi biri olduğumda hep zarar verdiniz!
Bir şeyi ne kadar istersem isteyeyim, boşa kürek çekiyormuş gibi hissedersem o an vazgeçerim.
Başımı ellerimin arasına ne ilk ne de son alışım. İlk acım değil ama en büyük acımsın.
Anlamadığım bir konu varsa o da, size karşı üzgün mutsuz davranıp da, başkalarıyla gülüp eğlenen kişilerin psikolojisidir!
Bazı şeyleri bir çırpıda silemezsin, çırpınarak silersin.
Sonunda ikna ettim kendimi. Bu adam o adam değil. Hatta bu adam, adam bile değil!
Öyle güldüğüme bakma, sana da mutsuzluğu bulaştırmak istemediğim için gülüyorum!
Toplam 16 sayfa bulunmakta.
1
Sponsorlu Bağlantılar
Üzüntülü Sözler
Bahtiyar:-x:
Yaw ne moral bozuyorsunuz kankalar ne olacaksa oluyo zaten hayat pek müdahaleyi sevmiyo zaten yaptirmiyo da neydek yaşayıp gidek lo
Yiğit:
HaIa yitik bir kentin yıkık binaIarı gibiyiz; karışık ve fazIaIık! İnsanlarıyz
mehtap:
Unuttum diyerek bi kendimi kandiriyorum ....
DiloCan:
Hayallerimi yıkansın , hayallerimde sen de vardın farkındamısın? Yıkıldın.
DiloCan:
Sensiz nefes alamam diyodun. Peki simdi kimle nefes nefesin?
seda:
çünkü bi kere acıya ve yokluğuna alışmışsındır
Türkiz:
Ve Bir Gün Herkes Anlar Sevdiğinin Kıymetini; Ama Gidince, Ama Bitince, Ama Ölünce, Kısacası; İş İşten Geçince.
zehra:
Keser doner Sap doner, gun gelir hesap doner. Uzulmeye gegmez
gülşah:
kıyamadıklarımız bıze kıyıyor kı saten hep
duru:
benimde kanadimi kirdiIar vazgectim artik sevmekten
sevil özbey:
Hayat İnsanı Bazen ÖyIe Bir Noktaya Getirirki Kimseye Zararın OImamıştır Ama Sen Ziyan OImuşsundur
ÖZLEM:
SEN
BEN
O
HANGİMİZ
UNUTTU
YAŞADI
SIKİNTİLARİ
YA
UNUTMADİK
UNUTUR
GİBİ
YAPTİK
YADA
HERSEYE
ALİSTİK
ozlem:
Yinede herseye ragmen SEVMEKTEN VAZ GEÇMİYORUZ bosu boşuna mutlulugu ariyoriz kim bilir belkide buluruz birgün
Muammer Tuğrul:
Bir zamanIar benim sözümdü bu ama ben vazgeçmeden başkaIarının kazandığınıda gördüm.
ozem:
Ne insanlar tanidim bes para etmez ne insanlar tanidim sevilmeyi hak etmez
Mira:
aşkın ne olduğunu bilmeyenle var. :D ama zor evlenmek acı çekersin boşanırsın anlaşamadığında artık zor!!!! evlenmek evlat kim dinliyorsa tabi D:
Toplam 16 adet yorum bulunmakta.
1
Güvenlik Kodu: 7109
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
İlginizi Çekebilecek Diğer Güzel Sözler
Etkileyici Mesajlar Seni düşünür , seni özlerim , sevgilerin özlemlerin derinliğinde ne olur kir şeytanin bacağını birken beni hatırla , bir sonbahar serinliğinde?
Arnavut Atasözleri Sert sirke taşı patlatır.
İğneli Sözler Ben kötü biri değilim... Sen iyi biri olmamı hak etmemişsindir.
Farklı Sözler Şimdi ne bugünsün, ne de yarın. Olsa olsa sadece bir yarım, ya da eksilen yanım.
Ağır Abi Sözleri olmuyor delıkanlılık kolundakı jilet yarası olmuyo delıkanlılık bir kızı deli gibi sevmek deli kanlı olmak istiyorsan hak yeme hak yedirtme fakkırı yoksulu ezdırtme
Bulamadığın sözleri belki aşağıda bulabilirsin...
Sen ne bilirsin ölümle yaşamak...Sen ne bilirsin ölümle yaşamak arasındaki duyguyu.
Sevmelerim vardır benim, uğrun...Sevmelerim vardır benim, uğruna kendimi yaktığım. Sevmelerim vardır benim, bir yalana gözümü kırpmadan yıktığım.
İnsanın, düşünenleri olmalı, m...İnsanın, düşünenleri olmalı, merak edenleri, hesapsız kitapsız değer verenleri, uzakta olunca özleyenleri, sesini duyunca sevinenleri olmalı.
Erkeklik, bir çok kadında erke...Erkeklik, bir çok kadında erkekliğini ispat etmek değil, tek bir kadına kadınlığını hissettirebilmektir.
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Kim yaktı lan bu kızın içini b...Kim yaktı lan bu kızın içini böyle? Yürüyen kalorifer kazanı gibi mübarek, mini şortla dolanıyor bu havada.
Monitörümde oturma eylemi yapa...Monitörümde oturma eylemi yapan sivrisineğin eylemi kanlı bitti.
Bir kadının en savunmasız hali...Bir kadının en savunmasız hali, tırnakları ojeli halidir.
Çağımızın yeni hastalığı 'Trib...Çağımızın yeni hastalığı 'Tribal Enfeksiyon'. Belirtileri; yüksek dozda alınganlık, alçak dozda anlayış ve geçici duygu kaybı.
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Sponsorlu Bağlantılar
(Araba Yazıları) Sarı: Gözlerde degil dillerdeyiz (Harbi Sözler) Canım: eğer içimde seIası okunmuşsa ruhuna eI FATİHA (Teklif Sözleri) tayfun: bi kız arkadaşım var ama nasıl teklif edeceğimi bilemiyorum. sözlerinizden karıştırıp kullnamaya çalışcağım :) (Umursamaz Sözler) derya birinciii saygilar😎: Allah kimseye cahil egosu vermesinnnn Umurumda degilsin ama iste cahil o ole saniyo (Makara Sözler) mehmet: cok iyi bişey (Psikopat Sözler) Ustura KAzım: Rahatsızları sevin..! Bu dünyada size zarar verenler, Aklı başında dünya insanlarıdır. Siz Rahatsızları sevin..! - Onlardan ne size ne dünyaya zarar gelmez.. (Resimli Komik Sözler) azeri turk: gulmek insan omrunu uzadir bele davam edek gencler :) (Mutsuzluk Sözleri) semih: mutsuzluğuma yoldaş oldunuz teşekkür ederim. (Sinir Sözler) fatma: Bncede ck gzell (Oturtan Sözler) nisa gözde: Yüz yüze konuştuğunuz haIde anIaşamıyorsanız Bir de sırt sırta deneyin. - BeIki Iafı kıçından anIıyordur.
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com