Sponsorlu Bağlantılar

Ağır Sözlü Mesajlar Bölümünün 1. Sayfasındasınız.

Sayfamız her gün düzenli olarak güncellenmektedir. Bu nedenle en güzel Ağır Sözlü Mesajlar için sayfamızı günlük olarak ziyaret etmenizi öneririz.

Benim Yanımda isminin Anılmasını istiyorsan iLk önce insan oL Sonra Yanımda Ol!
Bir Gün Hayatımdaki Son insan OLsanda Seni görmemezlikten gelip ölüme giderims enden uzak kalmak için!
Sana inat Hayata Başladım Sana inat Buz tutmuş Kalbimi Ateşe Attım Ve Sana inat Ağlayan Gözlerimi Güldürdüm Artık yoksun hayatımda Defol!
Kalbimi Söksemde Yerinden Sana Vermem, Sen bu kalbi Hak Edecek Ne yaptın? Sadece Kırmak için çaba Gösterdin!
Sana Sevgiler Getiremem Eline Aşk nedir Yazıp veremem Sen Anlayışsız birisin Ama Bunu Kendin Bilemezsin!
Sen Dünyada Gördüğüm Veya Görebileceğim tek kişiLiksiz insansın.
Sen Sadece pembe Gözlüklerinle Hayata Gülen Aciz insanın Tekisin!
Sana Verdiğim Değer Köpeğime Verdiğim değerden Az Bunu biL!
Bir Sıcak Gülüşe Bir tatlı Bakışa Aldanan kalbim Şidmi Gözyaşları içinde ıslak anılarla dolu, Benimle Artık Hic bir Anı paylaşma Buğulursun gözyaşlarımla!
Bir hayatıma Birde Kaderime isyanım üstüne alınma Sakın Sen hayatımda Zaten hiç Olmadın!
Toplam 3 sayfa bulunmakta.
1
Sponsorlu Bağlantılar
Ağır Sözlü Mesajlar
yurdanur aşar:
çok güzel şiir ler
Toplam 1 adet yorum bulunmakta.
1
Güvenlik Kodu: 1430
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
İlginizi Çekebilecek Diğer Güzel Sözler
Ağır Sözler Hainlik yaparak gittin ya, helallik almak için geri döneceksin!
Kadınlar İçin Sözler Ben şu iki zayıfın hakkını yemeyi size haram kılıyorum; yetim ve kadın hakki. (Hz. Muhammed s.a.v.)
Güzel Laflar Sebebi bensem sana gülmek çok yakışıyor.
Son Sözler Kim yağladı bu sarmaşıkları? (Tarzan)
Sihirli Sözler Kalbimde Tek Başına iktidara geçtin Sevgilim, Al Bedenimi Yönet Ben Sana hayranım biriciğim Sihirli Dünyam Senin geleceğim.
Bulamadığın sözleri belki aşağıda bulabilirsin...
Öncelikle kabul etmem gereken ...Öncelikle kabul etmem gereken şey onun beni sevmediği, sevmeyeceğiydi. Sonrasında kabullenmem gereken şeyler çokta mühim değildi.
Bana dünyayı kucakla deseler, ...Bana dünyayı kucakla deseler, ben gider anneme sarılırım.
Sen benim uğruna herşeyi vereb...Sen benim uğruna herşeyi verebileceğim yürekli sevdamın içindeki yüreksiz sevdiğimsin. Öyle küçük bir dünyan vardı ki, sevmesini bilemedin.
Yüreğimin en derin, en bilinme...Yüreğimin en derin, en bilinmeyen yerindesin. Ne uzanabiliyor sana ellerim, ne de vazgeçebiliyorum senden.
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Bi keresinde langırt oynarken ...Bi keresinde langırt oynarken top durmuştu, masayı kaldırıp hareket ettirelim dedik. Baktık taşınabiliyor, eve kadar götürdük.
'Güzellik uykusundan uyandım' ...'Güzellik uykusundan uyandım' diye şirinlik yapan kıza 'Olmamış, bir daha uyu' dedim. Mutluyum! :)
Bitmeyen şarj, sınavsız okul, ...Bitmeyen şarj, sınavsız okul, gitmeyen sevgili istiyorum.
Suyun kaldırma kuvvetinden dah...Suyun kaldırma kuvvetinden daha güçlü bir şey varsa, o da otobüste beni bakışlarıyla yerimden kaldıran teyzelerdir.
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Sponsorlu Bağlantılar
(Laf Sokan Sözler) öykü: 2 dk adam ol diycem ama senide ezik duruma düşürmek istemem (Havalı Sözler) elif akar: sana yalvaracağıma ölüme giderim daha iyi öyle bikere oo söz (Motivasyon Sözleri) Kopyasız Hayat Yaşıyorum: O zaman kopya çekmek serbest olsun hayat paylaşınca güzel sonuçta (Çılgın Sözler) Gunes: Bu söZLER Harbiden çılgınmış tabiiiii ben daha çılgınım (Üzücü Mesajlar) bu gozler nagillara inanmir: cook guzel (Seni Seviyorum Sözleri) güneş: güneş yemin etmiş asla donmam diye gül yemin etmiş asla açmamdiye aşk ya insanı öldürür yada delieder.en kolay şey sevmek (Koyan Sözler) Funda: çok güzel. elinize sağlık. (Azeri Sevgi Sözleri) anar: bucur sozlere yasamaq deyer (Dünya İle İlgili Sözler) münevver: Hayat insana yaşadıkca neler oğretiyo ki bunlar yanında hiç (Koyan Laflar) kübræa: BİZDE GERİ DÖNÜŞÜM KUTUSU YOKTUR. SİLDİKMİ TAM SİLERİZ.
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com