Sponsorlu Bağlantılar

Komik Mesajlar Bölümünün 1. Sayfasındasınız.

Sayfamız her gün düzenli olarak güncellenmektedir. Bu nedenle en güzel Komik Mesajlar için sayfamızı günlük olarak ziyaret etmenizi öneririz.

Uykun gelmiyosa al eline bir tespih La ilahe İllallah çek. Şeytan baktı ki zararda hemen uykunu getirir.
Hani koşmak sağlıklıydı? 15 dk koştum ve sonuç: çarpıntı, nefes darlığı, göğüste sıkışma. Otururken hiç biri yoktu. (:
Annesi: Yavrum yağmur yağıyo camları kapat. Evlat: Hayır anne önce feysbuka 'Yağmur yağıyo' yazmam lazım.
Kadına sormuşlar 'Erkek mi para mı?' diye, 'Farketmez ikisinide harcarım' demiş...
Eve temizlikçi çağırıp ayıp olmasın diye evi temizleyen kişi Türk Kadınıdır :)
Kafanı çevirip durma! Aklından geçenleri okuyamıyorum.
Kim demiş kırmızı ışıkta geçilmez diye? rahmetli geçerdi.
Gerçekler acıdır ,baklava tatlıdır, o zaman baklava gerçek değildir.
DELİ gibi sevdim, MANYAK gibi evlendim.
Babam sevdi annemi aldı,Mecnun sevdi Leyla?yı aldı, ben sevdim babayı aldım.
Toplam 9 sayfa bulunmakta.
1
Sponsorlu Bağlantılar
Komik Mesajlar
Güvenlik Kodu: 2707
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
İlginizi Çekebilecek Diğer Güzel Sözler
Kral Sözler Kalp diyorum herkeste var, yürek başka bir şey!
Sabır Sözleri Sabrı olmayanlar ne kadar fakirdirler. Shakespeare
Özlem Sözleri SENINLE ELELE GEZMEK SANA SARILIP YILDIZLARI SEYRETMEK GOZGOZE AGLAYIP GULMEK YASAMAK ISTEDIGIM SON ANLAR OLDU..
Dua Sözleri Allah'ım! Zalimlerin şerrinden bizi koru ve münafıkların hilesinden bizleri uzak tut!
Enteresan Sözler Öldüğümde toprağımdan bir su testisi yapıp yare su verin, ki dudaklarına değebileyim.
Bulamadığın sözleri belki aşağıda bulabilirsin...
Ey göğsümün güzel ağrısı, hiç ...Ey göğsümün güzel ağrısı, hiç geçme!
Oysa ben seni gözlerime yağmur...Oysa ben seni gözlerime yağmur bırakan bir bulut değil de içime huzur veren bir dua olarak hayal etmiştim.
Ben sende ne mi buldum... Ben ...Ben sende ne mi buldum... Ben sende dokunmadan aşkı buldum. Ben sende kocaman bir yürek buldum. Ben sende çok olgun bir kişilik, çocuksu bir ruh buldum. Kimi zaman asi, kimi zaman kırılgan, kimi zaman kaçıp saklanan... Ben sende beni buldum.
Unuttuğum gülüşlerimi nerede o...Unuttuğum gülüşlerimi nerede olsa tanırım, hepsinde sen varsın...
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Sırf etraftakiler sevgilim var...Sırf etraftakiler sevgilim var sansın, ezik durmayım diye operatör mesajlarını bile gülümseyerek okuyorum. :)
Bugün doktora gittim, ateşin v...Bugün doktora gittim, ateşin var mı dedi. Çıkarıp çakmağı verdim, 5dk bakıştık. Sonra psikoloğa sevk etti. Hastalığım ne acaba?
Bugünlerde her şey yolunda gid...Bugünlerde her şey yolunda gidiyor. Hemen gidip birine aşık olayımda, Allah belamı versin.
İlkokulda karnesine 4 gelince ...İlkokulda karnesine 4 gelince oturup ağlayan, lisedeyse 1 olan notlarını 2 yapmaya çalışan zavallı varlığa 'öğrenci' denir.
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Sponsorlu Bağlantılar
(Laf Sokucu Sözler) mustafa seymen öndeş: allah bir dil vermiş gerisini koyvermiş... (Laf Sokucu Sözler) Melisa egol: Sen sen ol hayvabak bahcesine gitme maymunlar seni kardesleri sanip üstüne atlarlar baCim (İntikam Sözleri) Rukiş:): Tenekelik gevşeklik kisiliğinde var ey insan (Aşk Acısı Sözleri) mehmet raşit çiçek: sewilen nankörse sewn ne yapsın kardeşimm..! (Seni Seviyorum Sözleri) hatice: senı sevıyorum dedıgınde bana neden dıye sorma senı sevmemın nedenı yok (Ağır Sözlü Sözler) MeLeK: çok güzel yaa. kızgın iken birilerine söyleyebileceğim bi sürü ağır söz var (Aşk Sözleri) güngör: Ahh aşk ahhh kokusunu özIemek yakIadmmı boynundan ciğerIerme kadar çekmek kokusunu gözIerinin içine bkıp saatIerce bıkmadn öpüşmekk ama şimdi hepsi sahte aşk biIe menfaat oIdu (Ağlatan Sözler) zuhal: Gidecek yer her zaman bulunur Onemli olan omurluk kalacak yuregi bulmak (Manalı Sözler) Oktay: Erzurumlunun Yumrugu Sert Yuregi Merttir Eğer Canını Sıkarsan Başına Derttir ... Buda; Deli Dumrul Misalli Yanı (Cep Mesajları) tayberk 25: Suskunluğum; çok kırıldığımdan ve artık yorulduğumdandır
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com