Ağır Abi Sözleri Bölümünün 1. Sayfasındasınız.

Sayfamız her gün düzenli olarak güncellenmektedir. Bu nedenle en güzel Ağır Abi Sözleri için sayfamızı günlük olarak ziyaret etmenizi öneririz.

Unutmayın! Yukarı çıkan mutlaka bir şekilde aşağı iner. Ya ayak üstü ya diz üstü yada yüz üstü.
Hapsolmuş ruhum göğüs kafesime, beklemek özgürlüğü hep bir bahane.
Güçlüysen mutlaka bir dönem zayıftın, korkusuzsan eminim bir ara korkuların vardı ve eğer yeterince zekiysen daha önce aptal yerine koyuldun.
Yüzümde biraz gülümseme, unuttukça her şeyi.
Önceden altını çizdiğim kişilerin, şimdi üstünü çiziyorum.
Sabrımı zorlayan biri ya beni hiç tanımıyordur yada sonuçları göze alıyordur zira bendeki sabrın sonu selamet değil genelde felaket oluyor!
Merak etme, gülüşlerimi alacak kadar pahalı değil senin şerefin!
Gelen gideni aratmaz; biz gideni çok abartmışız!
Yol alıp gidenlerin peşine düşmek için yaratılmadık biz. Akılda kalacak değil, aklımızı alacak olanın peşindeyiz!
Çoğu zaman hayat; yanlış zamanda yanlış yerde olmaktan ibarettir.
Toplam 17 sayfa bulunmakta.
1
Sponsorlu Bağlantılar
Ağır Abi Sözleri
MeRyEm:
Giden gitmiştir gittiği gün bitmiştir
Ben gideni değil giden beni kaybetmiştir 👊👊
72 hese:
Kimsenin sevgisine ihtuyacim yok herkes hadini bilsin yetr
72:
Kimse sewmesin bni lan hadinizi bilin yeter…! #hese
Mizqin:
Ayakkabım mavi patlıyom ayan abe
CaNee:
Bu hayatta iki şeyi çok iyi bileceksin benimsen kıymetini değilsen hadini
gezgennnn ;):
Tüm semt meydan okursun 2 göze tutsak olursunnn ;)
CaShDuMaNnN:
Teşkele yapma;
&&
&
Rehetsızzz...
YAVUZ ÇOCUĞU:
Atara atar gidere gider Yavuz Çocuğuz şeklimiz yeter.
Muşlu:
Gülü sevdim dikeni battı seni sevdim g*ün kalktı.. :))
AyÇa:
harika sözler ya bayıldımmm yhaaa
ecem:
Istedigin kadar adam rolü yap adam olmuyosan bacım saylrsn
Hamiyet:
Varsa hatam söyleyin tekrarlıyam
kuzey:
Kaldir kadehi sewgilim warsa serefine yoksa gidisine..
kuzey:
Olmadi bi sigara yakr mutluluklar dileriz..
rehetsizzz:
İnsanlar tasqele olmuş breminn
kamil:
Şekermi yuttun güzelim hep bana patlıyosun mk..,!
Harbyy yaşam:
Adamın son 2harfisin
yaşam yaşadıgın andır vedat:
hayat sana zülümse at bir şeker de gülümse
ahmet:
Ben sen gibi olamam kusura bakma benden bu kadar hadi eyvallah
Ahmet dgou:
Ben seni çok fazla abartmışım ama sen bir kalemde silecek kadar aptalmışsın şimdi git ama arkana bir an bile bakma.. gelmeyelim göz göze Kıyamam.. belki ayrılamam bir gün gelirsem aklına bir düşün belki de ara ama unutma bıraktığın yerde olmayacağım asla.
Toplam 69 adet yorum bulunmakta.
1
Güvenlik Kodu: 10411
Sms Mesajları Hüzünlü Sözler Anlamlı Sözler Sevgi Sözcükleri Candan Mesajlar Arabesk Sözler Bomba Mesajlar Kıl Sözler
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Harbi Sözler SENİN RUHUN FAHİŞE OLMUŞ GÜZELİM BEDENİN BAKİRE OLSA NE YAZAR
Erkekler İçin Sözler Erkek adam ağlamaz diyen de kimmiş. Erkek adam sevdiği için hıçkıra hıçkıra ağlar!
Zehir Sözler Fotoğraflar yalan söylemez, ama yalancılar fotoğraf çekebilir.
Adam Gibi Sözler Zor diyorsun! Ancak zor olacak ki imtihan olsun.
Miraç Kandili Sözleri Talihiniz gözleriniz kadar berrak, kaderiniz bakisiniz kadar güzel, umudunuz yarin kadar yakin, yarininiz askiniz kadar mutlu, askiniz Miraç kadar mukaddes, dualariniz istediginiz gibi makbul olsun.
Affetmek 2 kişilik erdem ister...Affetmek 2 kişilik erdem ister. Birincisi onu affetmek, ikincisi onu affettiğin için kendini affetmek.
Sırtından vuranlara kızma; Onl...Sırtından vuranlara kızma; Onlara güvenip arkanı dönen sensin. Arkandan konuşanlara darılma; Onları insan yerine koyan yine sensin!
Senin yüzün asılmasın diye, ne...Senin yüzün asılmasın diye, ne sözler astım yüreğimde, bilemezsin!
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Çalışma hevesim yıllardır kayı...Çalışma hevesim yıllardır kayıp! Gören, duyan varsa sakın ses etmesin, ben böyle iyiyim. (:
Biz, zile basmak yerine aşağıd...Biz, zile basmak yerine aşağıdan 'anneeee!' diye bağıran bir nesildik. Bu kadar üşengeç olacağımız belliydi.
Küçükken annemin bizi okula yo...Küçükken annemin bizi okula yolladıktan sonra, tekrar uyuduğunu öğrendiğim gün ev hanımı olmaya karar verdim.
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Latin Atasözleri Tebrik Mesajları Mevlana Sözleri Dertli Sözler Yalnızlık Sözleri
Sponsorlu Bağlantılar
(Ağlatan Sözler) denız: bazen ağlamak istersin ağlayacak yer bulamazsın bayanlar çok rahat ağlar ve rahatlar ama erkek öyle değil:((( bu benim başıma gelmiş ve gerçekten ağlamak için yer bulamamışım çünkü seni görmemeleri lazım çünkü sen güçlüsün çünkü herşeyin üstesinden gelirsin ağladığın görseler hayal kırıklığı oysa bilmezlerki onunda gücü bir yere kadardır onunda dertleşmek istediği birileri olsun ister onunda ihtiyacı var ama kimse bunu akıl edemez:(( (Cezaevi Sözleri) ali: allh bir an önce sevdiklerini kavusdursun (Güven Sözleri) gülferah: çokk güzelmişş çok beğendim ama aynı sorunda bende de var GÜVENSİZLİK (Resimli Güzel Sözler) ZELAL SEVİ: o bi gülüyor... ben İPTAL. GÜLÜŞÜNÜN MÜPTEZELİYİM BE HATUN. (Acı Sözler) cengiz mert: Seni seviyorum fakat aklımla veya kalbimle değil olurya akıl unutur kalp durur bu yüzden seni ruhumla seewiyorum o ne unutur nede durur... (Galatasaray Mesajları) aleyna nasuh: herkes fenerli dogar aklı başına gelince galatasaraylı olur (Resimli Güzel Sözler) Emrahbozoom: Valla yek kelimeyle süper ötesi (Yürek Yakan Sözler) YAĞMUR REMZİYE ALİM: HAYATTA 4 YANLIŞ YAPTIM, DOĞMAK, BÜYÜMEK, YAŞAMAK VE UMUTLARA SARILMAK 1 TEK DOĞRU YAPTIM O DA SENİ SEVMEK, AMA UNUTMUŞUM GÜZELİM 4 YANLIŞ 1 DOĞRUYU GÖTÜRDÜ..... (Almanca Sözler) Seyyah: tercüme/mantık hataları var - Du hast mir sehr gefehlt Anlamı = Senden hoşlandım, hoşuma gittin... değil: Eksikliğini hissettim/özledim... demektir -Die Männar sind Lügner Anlamı = Erkekler sahtekârdır... değil: Erkekler yalancıdır... demektir bilginize (Yeni Yıl Mesajları) dilek: herkese mutlu yeni yıllar dilerim. inşallah 2016 yeni yılımız hepimiz için hayırlı olur.
Sponsorlu Bağlantılar
Şizofrenik Sözler İsyankar Sözler İğneli Sözler Erkekler İçin Sözler Bağışlama Sözleri Minibüs Sözleri Pişmanlık Sözleri Serseri Sözler
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com