Sponsorlu Bağlantılar

Deli Sözler Bölümünün 1. Sayfasındasınız.

Sayfamız her gün düzenli olarak güncellenmektedir. Bu nedenle en güzel Deli Sözler için sayfamızı günlük olarak ziyaret etmenizi öneririz.

Delilik, kendi halüsinasyonlarının gerçek olduğuna inanmaktır, din, başkalarının halüsinasyonlarının gerçek olduğuna inanmaktır.
Sorgulamak varken, inanmak aptallıktır!
Delilik öyle kolay olmuyor, ben yıllarımı verdim :)
Biz, tilki dönmesin diye dükkanı ateşe verenlerdeniz. Herkes rahatına baksın!
Birinden hoşlanırsanız 'tamam ulan tamam lanet olsun, seninim' dedirtmeden pes etmeyin.
Bir gün keşkelerimle, kendimi boğacam diye çok tırsıyorum.
Şu yaşıma geldim hala ben ne yapıyorum, ne ediyorum, ne oldum cidden hiçbir fikrim yok.
Size yanlış yapan insanları hayatınızda tutun, işleri düştüğü zaman onları görmek çok keyifli.
Bakmıyorsa gözünün yaşına, takmayacaksın taç diye başına.
Deli tarafıma denk gelme, orada ben bile hükümsüzüm!
Toplam 12 sayfa bulunmakta.
1
Sponsorlu Bağlantılar
Deli Sözler
ece:
harikaaaaaaa
Furkan Sert:
Bu sözler çok deli gerçekten. Arkadaşlarıma da sayfayı önereceğim :)
Toplam 2 adet yorum bulunmakta.
1
Güvenlik Kodu: 4241
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
İlginizi Çekebilecek Diğer Güzel Sözler
İhanet Sözleri Biraz ilgi göster önce hepsi oynasın, kıvırsın ve sırtından bıçaklasın. Sonra işi düşen olursa buyursun gelsin yüzüme sırıtsın.
Sevgi Mesajları Nasıl ki uzaktaki yıldız parlak gelirse insana, uzakta olduğun için tutkunum sana! Hani en güzel aşklar imkansız gelir ya insana, imkansız olduğun için tutkunum sana.
Ölümsüz Sözler Kimseye anlatamadığın şeyler yaşıyorsan; ya yalnızlığın dibindesin, ya mutluluğun zirvesinde.
Ölümsüz Sözler W. Penn: ölümsüz olmaya karar verenler, ölümden korkmazlar.
Araba Sözleri Şoförler de sever.
Bulamadığın sözleri belki aşağıda bulabilirsin...
Benim sevdam mezara kadar deği...Benim sevdam mezara kadar değil 'şeytan secde edene kadar'.
Öyle bir öldün ki bende, artık...Öyle bir öldün ki bende, artık gözümde bile canlandıramıyorum!
Ya sırtımıza alıp taşıyoruz, y...Ya sırtımıza alıp taşıyoruz, ya ayağımızın altına alıp çiğniyoruz, Öğrenemedik bi türlü yan yana yürümeyi.
Yürek ay gibidir, vakti gelinc...Yürek ay gibidir, vakti gelince Tutulur.
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Kanka tikim yok ama sen parmağ...Kanka tikim yok ama sen parmağını böbreğime kadar sokunca bırak da tepki veriyim!
İki gündür mutfakta gezen bi s...İki gündür mutfakta gezen bi sinek var, bi kere bile gelip orama burama konmadı veya vızıltısıyla rahatsız etmedi. Helal olsun, ekmeğinin peşinde koşan delikanlı sineklerdenmiş.
Yılbaşı öncesi: Olum alemlere ...Yılbaşı öncesi: Olum alemlere akıcaz lan. Yılbaşı gecesi: Anne bak havai fişek. :)
+ Anne arkadaşım iftara çağırd...+ Anne arkadaşım iftara çağırdı gidebilir miyim ? - Tamam ama akşam ezanından önce evde ol.
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Sponsorlu Bağlantılar
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com