Sponsorlu Bağlantılar

Deli Sözler Bölümünün 1. Sayfasındasınız.

Sayfamız her gün düzenli olarak güncellenmektedir. Bu nedenle en güzel Deli Sözler için sayfamızı günlük olarak ziyaret etmenizi öneririz.

Hayallerimin peşinden koşsam, fotoselli kapıya çarparım. Öyle bir talih.
Asla dediğimden tereddütsüz de vazgeçebilirim. Bence sabrımı benim üzerimde denemeyin.
Anlamlı bir söz yazmaya ne gerek var, anlamsız bir hayat yaşarken.
Beni benimle yaşayan bilir, gerisi sadece söylentidir.
İyi ki leri yanlış insanlara harcayıp, doğru insanlara keşkeleri bırakıyoruz.
İnsanın hevesi kalmayınca, hiçbir şeyden ne keyif ne de tat alıyor. Çok pis bir şey, çözümü de yok.
Kötü günlerimi güzelleştirmek istemezsen, iyi günlerimi mahvetmene izin vermem.
İnsanlardan bir şey beklemiyorum, huzurumu kaçırmasınlar yeter.
Susman neyi halleder bilemiyorum ama, en azından susunca bir şey sanıyorlar seni!
Delilik, kendi halüsinasyonlarının gerçek olduğuna inanmaktır, din, başkalarının halüsinasyonlarının gerçek olduğuna inanmaktır.
Toplam 13 sayfa bulunmakta.
1
Sponsorlu Bağlantılar
Deli Sözler
Gülçin:
Güzellllll(:
ece:
harikaaaaaaa
Furkan Sert:
Bu sözler çok deli gerçekten. Arkadaşlarıma da sayfayı önereceğim :)
Toplam 3 adet yorum bulunmakta.
1
Güvenlik Kodu: 8851
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
İlginizi Çekebilecek Diğer Güzel Sözler
Af Dileme Mesajları bana artık seni sevmiyorum dediğinde çok üzülüpkırılmıstım.sana beni üzdüğün gibi seni üzecek seyler söylemiştim.bunu seni üzmek için değil aslında seni kaybettiğim için yağmıstım.ama ne olursa olsun şimdi yaptıklarım ve söylediklerim için çok pişmanım.senden özür diliyorum.beni tekrar sevmesende AFFET lütfen!!!
İftar Mesajları Bir lokma ekmegin tadı Hayatınızda olsun, içtiğiniz su gibi kabriniz temiz Olsun, Tuttuğunuz Oruç günahlarınızdan arındırsın, Hayırlı iftarlar.
Sert Sözler Sen çare arıyorken o bahane arıyorsa, aranacak bir şey kalmamıştır; Bırak gitsin!
Laf Sokucu Sözler 'Yemin ederim' senden başkasını sevmem demişti. Neyse arkadaşlar. Sıradaki 'yemin' tükürüpte yalayanlara gelsin.
Laf Sokucu Sözler Yalakalık olsun diye kimseye 'canım' demedim asla. Ama yalandan canı olduğum bir sürü insan var etrafımda!
Bulamadığın sözleri belki aşağıda bulabilirsin...
Koy başını dizimin üstüne. Sen...Koy başını dizimin üstüne. Sen rüyalarına dal, ben 'Cennet' güzelliğine...
Yüzümden düşen bin parçayı top...Yüzümden düşen bin parçayı toplayıpta, yerine kocaman bir tebessüm yerleştiren insanlar var ya, onlar iyi ki var!
Ben sözümde durdum üzmedim, te...Ben sözümde durdum üzmedim, terk etmedim, vazgeçmedim. Sadece bana ait ol diye sevdim. Sevdim diye mi terk ettin? Diğerleri gibi olmadğım için mi beni sevmedin?
O kadar masum sevdim ki seni, ...O kadar masum sevdim ki seni, gözlerine bakarken bile utandım!
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Dünyanın en gerçekçi illüzyonu...Dünyanın en gerçekçi illüzyonu, durakta beklerken uzaktan bomboş gibi görünen otobüsün yaklaştıkça içinin dolmasıdır.
Kadın olmakta ne var diyen erk...Kadın olmakta ne var diyen erkeğin bacağına yapıştıracaksın sıcak ağdayı, bi çekeceksin bak bi daha diyo mu. :)
Tıp okuyacak birisine neden co...Tıp okuyacak birisine neden coğrafya dersi verilir ki? Hastayı kaybettik ama üzülmeyin dağlar denize paralel :)
İniş izni ister gibi tepemde d...İniş izni ister gibi tepemde dönmesene lan. Odaya helikopter indi sandım. Uyuz sinek!
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Sponsorlu Bağlantılar
(Güven Sözleri) RUHİ ENVER: Kimseye fazla güvenme yani insan oğlu çığ sut emmiş unutma! (Karşılıksız Aşk Sözleri) Hasan pasa: Tam 6 senedir onu karşılıksız seviyorum kafam darma dağın (Başarı Mesajları) özgür: çok teşekkür ederim mutiş sözler (Üzüntülü Sözler) Yiğit: HaIa yitik bir kentin yıkık binaIarı gibiyiz; karışık ve fazIaIık! İnsanlarıyz (Ölüm Sözleri) bugra: süper ya (Öğrenci Sözleri) Mert Biçer: A:Baba sen hiç kemer takmazdın B:Bugün karne günü oğlum (Acı Sözler) gulcan: erkekler limona benzer bakt!kca az!m sulanr yedikce midem bulan!r .. ;) :P (İltifat Sözleri) fff: haqyt senle guzel (Resimli Komik Sözler) beyzanur: sız komix soz gormemışsnz arkadaşlar ;) (Küçük Sözler) zehra erbey: herkes kendi penceresinden bakar hayata öyIe fikrini yorumunu yapar ypck bişey yok takmıycaksın onu bunu şunu yani hiç kimseyi hayat face gibi deyiI çünkü arkandan yorum yapanın biIdirimi geImez takmıycaksın boş koy
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com