Sponsorlu Bağlantılar

Yalan Sözler Bölümünün 1. Sayfasındasınız.

Sayfamız her gün düzenli olarak güncellenmektedir. Bu nedenle en güzel Yalan Sözler için sayfamızı günlük olarak ziyaret etmenizi öneririz.

Yalanlarla ileri gidebilirsin ama artık geri gidemezsin.
Yalan gürültü yapar. Hakikat sakindir.
Yalan öyle nüfuz etmiş ki insanların diline, doğru söylemek gerekirse diye bir cümle var.
Aslında insan yalan söyleyerek sadece kendini kandırıyor. Çünkü yalan iki ya da üç kişilik değil bir kişiliktir. Kaybedilen ise sadece kişiliktir.
Yalan söyleyip yücelmektense doğruyu söyleyip alçalırım daha iyi.
Her şey iyi hoş da yalanın ağırlığı kaldırılmıyor.
Gerçek ne kadar acı olursa olsun, hiçbir şey yalan kadar insanı yaralamaz!
Bazı yalanlar vardır, söyleyeni üzse de duyanı mutlu eden.
Hiçbir mesafe bir 'yalan' kadar uzak değildir.
Bir insanın yalan söylediğini fark edince, ne kadar değersiz biri olduğunu, yalanına devam etmesine izin vererek gösteriyorum.
Toplam 7 sayfa bulunmakta.
1
Sponsorlu Bağlantılar
Yalan Sözler
cengiz aircool:
Yalan soyliyen kendidini goremiyen aynasiz varliktir...
Zilan18:
insanlar yalan söyleyerek sadece kendilerini kandırırIar bence başka kimseyi değil
Sero:
Yalancı sevgilime gelsin tüm bu sözler Mizgin e, affetmeyeceğim asla onu aslaaaaa.
Sabina:
bi kere yalan en kötü şeydir ALLAH tüm yalan söyliyenlere büyük ceza versin AMİN İNŞALLAH
Aysima:
bu sözler o kadar doğru ki üstüne bi şey denmez. yalan söylemenin ne kadar kötü olduğunu anlatmışlar.
Toplam 5 adet yorum bulunmakta.
1
Güvenlik Kodu: 4486
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
İlginizi Çekebilecek Diğer Güzel Sözler
Facebook Sözleri İçime bi sevinç geliyor. 'Dur, otur, ne içersin?' demeye kalmadan, bi bakmışım pırrr gitmiş.
Güldüren Sözler Erkek dediğin sert olacak... Elini masaya vurup 'Bu akşam bulaşıkları ben yıkayacağım lan. O kadar!' diyebilmeli.
Dertli Mesajlar Aşk ve arkadaşlık bir gün yolda karsılaşırlar. aşk kendinden emin bir şekilde sorar: ben senden daha candan ve daha yakınım. sen niye varsın ki bu dünyada? arkadaşlık cevap verir: sen gittikten sonra arkanda bıraktığın gözyaşlarını silmek için?
Kadir Gecesi Sözleri Bu gece bin aydan daha hayırlı olan Kadir gecesi Kulun Rabbine yakın olduğu gecelerin en önemlisi? Kendisine dua edenleri geri çevirmeyen, günahları bağışlayan, her şeyi bilen, gören ve duyan Yüce Allah tüm dualarımızı kabul etsin
Yürek Yakan Sözler Bu kadar canımı yakmana rağmen, hiçbir zaman yanlış insan olduğunu düşünmedim.
Bulamadığın sözleri belki aşağıda bulabilirsin...
Sırat'ımsın senden geçemiyorum...Sırat'ımsın senden geçemiyorum. O yüzdendir böylesi cehennem yangınlarım.
İster yakın, ister uzak ama ya...İster yakın, ister uzak ama yalnızca sen ol. Varsın gerisini hayat düşünsün...
Bir yüreğe dokunurken 'Bismill...Bir yüreğe dokunurken 'Bismillah' de. Bilmezmisin ki orası Kabe değerindedir.
Kopan bir ipe düğüm atarsanız,...Kopan bir ipe düğüm atarsanız, ipin en sağlam yeri orası olur. Ama ipe her dokunduğunuzda canınızı yakan nokta da orasıdır.
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Az önce pc'de takılırken eve h...Az önce pc'de takılırken eve hırsız girdi, daha uyumadık dedim. Tamam deyip gitti.
Kız bir çizme giymiş sanırsın ...Kız bir çizme giymiş sanırsın çiftlikte tezek atlıyor, sanırsın inşaatta harç karıyor.
Hoca 'sınavda adını, soyadını ...Hoca 'sınavda adını, soyadını yazana 5 puan vereceğim' dedi. Ben de kağıdın her yerine adımı soyadımı yazdım 100 bekliyorum. Yine zehir gibiyim!
Önce saati annem geri almış so...Önce saati annem geri almış sonra abim sonra ablam, kardeşim falan derken ben fark etmesem 1990'a dönecektik.
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Sponsorlu Bağlantılar
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com