Sponsorlu Bağlantılar
(Laf Sokan Sözler) ilayda: aşkın suçu yok kalbin yeteneksiz ruhun şerefsiz (Ağır Sözlü Sözler) Merve: Hani Vardırya Umutlanıp Umudunu kıranlarr.. İşte Onlar Yanlız Kaldılarr. (Laf Sokan Sözler) damla: herkesin derdi ben olmusum zamanında iyi koymuşum (Facebook Sözleri) sami gezgin.: Avrupa da her 5 kişiden birinin facebook hesabı var, Türkiye de ise 1 kişinin 5 hesabı var. YURDUM İNSANI (Dua Sözleri) zühal şentürk: çok güzel dualar yaa Allah rasülünün, sahabilerin duası ne ise bizim bütün aminlerimiz onlaradır AMİN (Geyik Laflar) kazım ank.: Bénimle çıkarmışın ? + hayır - benimle çıkarmışın ? + mobilsin herhalde iki kere yazmışsın - yoo ben yüzsüzüm :DDD (Araba Yazıları) Zülküf: SeNiN NazıN ßeNim Ara GazıM (Yürek Yakan Sözler) isimsiz: Sewmek vazgeckmekse vazgaciyorum senden (Resimli Komik Sözler) amine: bravo harika anneme de gösterdim o da çok güldü (Berat Kandili Mesajları) Sevgi: Tüm islam aleminin berat kandili mübarek olsun. arkadaşlar.

Can Alıcı Sözler Bölümünün 1. Sayfasındasınız.

Sayfamız her gün düzenli olarak güncellenmektedir. Bu nedenle en güzel Can Alıcı Sözler için sayfamızı günlük olarak ziyaret etmenizi öneririz.

Adresim oldun benim. Hep sende kalmak için geldim. Ne beni gönder, ne de benden git.
Güçlü kadınlar; içmeyeceğini kadehine, yapmayacağını diline, sevmeyeceğini gönlüne koymaz.
Aynı yere bakıyorduk, aynı şeyleri göremiyorduk. Ben hayallerimin peşindeydim, sen heveslerinin.
Kimileri soğuk su gibidir, bir zaman sonra alışıyorsun hallerine. Taki sıcak yüreklilerle tanışana kadar, anlıyorsun aradaki derece farkını.
Gitsen de artık beni bağlamaz. Hani bir laf vardır, kendi düşen ağlamaz.
Gözler vardır, sözleri yaratan. Sözler vardır, saatlerce ağlatan.
Kalpten düşen, gözden de düşer.
Taklaya gelmiş umutlarım ve gasp edilmiş, hayallerim var benim. Bana rahat ol deme güzelim, ben rahat olursam sen rahatsız olursun.
Ve son kez affet yüreğim diyorum, 'Yoruldum' diyor.
Bekliyorum... Öyle bi vakitte gel ki vazgeçmek mümkün olmasın.
Toplam 12 sayfa bulunmakta.
1
Sponsorlu Bağlantılar
Can Alıcı Sözler
caresiz:
HEP DEGER VERIRSIN AMA KAYBEDEN SEN OLURSUN ...!CANIM DAN COK SEVDIGIM DOGAN BEN GUVENDIM SANA ALDATMAZ DEDIM YAPMAZ YOKYAPMAZ DEDIM AMA EN BUYUK DARBEYI BU HAYATTA YEDIM SENDEN NEDEN NE ARADIN DISARIDA ALIP KARSINA KONUSSAYDIN IKI GUZEL KELIME EVLENINCEM
HaYaL PrEsT:
çok güzel be abi
semiha:
çok güzel bunlar yaaa bayıldım
CESUR:
ALTINDAN KUPA OLSA SUSUZ CEŞMEDEN DE DOLSA YIGIT NE KADAR MERT OLSA DUSENIN DOSTU OLMAZ

GERCEKDEN SÖZLER GUZEL
mustafa:
o zalimi unutamıyorum :(((
ay yüzlü:
Yaaa bukadar güzel seyler yazmayın gıdıp özür dileyip kendimi rezil edicem sevdigime bıde beni terketmisken
GüneSh:
adam gibi sevmeseydim adam gibi seviyo oIurdum
fazIa sevdim diye fazIa değer verdim diye ve fazIa kıskandım fazIa umursadım diye adım çıkarcıya yaIancıya çıktı
böyIe birşey varmı yaa
selin:
hepsi güzel hele kskananla sözü daha güzel eğer biri sizi kıskanıyorsa bu lafı diyenilirsiniz yani eğlenceli site başka bişey dememe gerek yok zaten süper ve tek kelimele harika ya bayıldımmmmmmmmmmmmmmm
ozlem:
En guzeli umursama yacaksin ne verirse onu yasaylcaksin umusadigin zaman diledigin hayatinimi elin verecek sanki
umid:
güzel can alıcı sözler. teşekkürler
peri:
heqiqeten can alici sozler saq olun
peri:
cox gozel sozler tsekür
Toplam 12 adet yorum bulunmakta.
1
Güvenlik Kodu: 5417
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
İlginizi Çekebilecek Diğer Güzel Sözler
Rus Atasözleri Bir kişiden ordu olmaz.
Amerikan Atasözleri Çaydanlık bakmakla kaynamaz.
Motivasyon Sözleri En Uzucu Hayatlarin Ozeti Su 3 Sozcukle Tanimlanir 1-yapabilirdim. 2-yapardım. 3-yapmalıydım.
Dünya İle İlgili Sözler Şu dünyada her şeyi istiyoruz ama bilmiyoruz ki hiçbir şeyi götüremeyeceğiz.
Umut Sözleri Benden duymuş olma da! O da senden mesaj bekliyormuş. Bekleşip durmayın bence.
Bulamadığın sözleri belki aşağıda bulabilirsin...
Uzaktan uzağa kesiştiğiniz bir...Uzaktan uzağa kesiştiğiniz birileri varsa, bırakın öyle kalsın. Yakınlaşınca çözünürlük düşüyor haberiniz olsun!
'Kalp kırılsa da sever' diyenl...'Kalp kırılsa da sever' diyenlere, Sen hiç kırık bardaktan su içtin mi? dediler. Benim de onlara cevabım -Sen bardak kırık diye, sudan vazgectin mi..
Her gece onu düşünmekten saati...Her gece onu düşünmekten saatim ilerlemez oldu. Kim sorarsa saat kaç diye. Cevabım hep aynı; O'na doğru.
Beni anlamanız için O'nu sevme...Beni anlamanız için O'nu sevmeniz lazım, buna da ben izin vermem!
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Çok merak ediyorum. Fitili ica...Çok merak ediyorum. Fitili icat eden insan bunu tıp dünyasına nasıl kabul ettirdi.
Kumanda oturduğumuz yerden bir...Kumanda oturduğumuz yerden birazcık uzaktaysa almaya üşeniriz ama dışarıda kavga sesi duysak pencereye koşma hızımız bir Hüseyin Bolt.
Hayatından mı bezdin? Ölmek mi...Hayatından mı bezdin? Ölmek mi istiyosun? O zaman annenin en yeni teflon tavasında metal kaşıkla yemek yap.
Dün gece yatağıma uzanıp yıldı...Dün gece yatağıma uzanıp yıldızlara bakarken seni düşündüm ve içimden dedim ki bu evin çatısı nerde la.
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Sponsorlu Bağlantılar
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com