Sponsorlu Bağlantılar

Ayrılık Sözleri Bölümünün 1. Sayfasındasınız.

Sayfamız her gün düzenli olarak güncellenmektedir. Bu nedenle en güzel Ayrılık Sözleri için sayfamızı günlük olarak ziyaret etmenizi öneririz.

Oturup konuşsaydık geçerdi belki, başını alıp gitmek sevdaya dahil değil!
Boşuna uğraşma doktor! Senin o yıllarını adayarak öğrendiğin tetkikler, bu ayrılıkta işe yaramaz.
Bitirdim seni ve dediğini yaptım, unuttum gitti... Şimdi istek sırası bende. Çıkma olur mu karşıma asla! Hiç karşılaşmayalım seninle. Bir daha asla alma adımı ağzına!
Çekip gidesim var buralardan bir sabah vakti nereye olursa olsun.
Kızıyordu, kıskanıyordu, çok soru soruyordu ama beni seviyordu diyeceksin...
Yılın sonuyla başı bile kavuşuyor da, biz kavuşamıyoruz.
Ayrıldıktan sonra saçma sapan hareketlerle kendinden soğutmayıp pişman eden sevgili? Yok. Hepsi iyi ki bitmiş dedirtiyor, teşekkürler.
O nasıl bir gidişti sevgili öyle... Resmen geber ulan dercesine...
Zaten her şey kötü gidiyordu, sen de giderek eşlik ettin.
Ayrılıklarda adamına göre. Kimi Allah'a havale edilir, kimi Allah'a emanet edilir.
Toplam 19 sayfa bulunmakta.
1
Sponsorlu Bağlantılar
Ayrılık Sözleri
şefikanur:
çok güzel sözler
mehmet soylu:
O bana hoscakal demeden ben ona gule gule derim cehennemin dinine kadar yolu var
fatoş:
giderken arda bile bakmıyolar... ama döndüklerinde geri pek bi tuhaf dönüyolarr ... yürümeleri bilemem değişiyor
ceren su:
Bir insan sevdigine deger verdigi haIde gidiyorsa hic sevmemistir.
oğuzCan:
Senden sonra kim canımı yakarsa ahım sana. Sen gitmeseydin onIar geImiyecekti!
abidin:
yaparsınız prg sevgi yolu hada abidinle yolculuk başladı bunlarla ilgili birşeyler yaparmısınız ki inanıyorum sizler güzel yaparsınız
Sevecen:
ayrılıklar olmasa, hiç kimse üzülmek zorunda kalmasa keşke...
Toplam 7 adet yorum bulunmakta.
1
Güvenlik Kodu: 2867
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
İlginizi Çekebilecek Diğer Güzel Sözler
Harbi Sözler Bir gün, dilin ne söylerse söylesin, gözlerinde birazcık bile pişmanlık görürsem, işte o zaman benden korkmalısın!
Fransız Atasözleri Neşeli olanlar her giriştikleri işte muvaffak olabilirler.
Polis Sözleri Polis ol, polisle ol, polislik olma.
Özel Mesajlar bugün yeni bir meyhane keşfettim mezarlığın karşısında birgün beni ararda bulamazsan ya meyhanedeyim yada tam karşısında.
Enteresan Sözler Bazıları kafasını kaybetmeden kalbini bulamaz.
Bulamadığın sözleri belki aşağıda bulabilirsin...
Kimi seviyorsun? dedi. -99 İsi...Kimi seviyorsun? dedi. -99 İsimden hangisini söyleyeceğimi bilemedim.
Oysa ben seni gözlerime yağmur...Oysa ben seni gözlerime yağmur bırakan bir bulut değil de içime huzur veren bir dua olarak hayal etmiştim.
Sana diyeceğim şu ki küçüğüm; ...Sana diyeceğim şu ki küçüğüm; Büyüme! Hayat seni de mahveder!
Uzaklarda da olsan yaşarım ben...Uzaklarda da olsan yaşarım ben seni. Dudaklarından dökülürse adım, anlarım duyarım seni. Kokunu çekemem belki içime ama, hissederim ılık nefesini.
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Sen gittikten sonra hiçbir şey...Sen gittikten sonra hiçbir şeyin tadı tuzu kalmadı... Doğru söyle, tuzluğu sen mi aldın yaa!
Evet, teknolojiye güveniyoruz ...Evet, teknolojiye güveniyoruz ama arabanın kapısını kilitledikten sonra kontrol etmeyecek kadar da değil.
Hobilerim arasında çok düşünüp...Hobilerim arasında çok düşünüp moralimi
bozmak var.
70 saniye kırmızı ışık mı olur...70 saniye kırmızı ışık mı olur ya: Tren mi geçiyor; Haçlı ordusu mu geçiyor; Kavimler göçü mü var?
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Sponsorlu Bağlantılar
(Aldatma Sözleri) zeynep: Aldatmak kolay ama buna inanmak zordur (Cezaevi Sözleri) burak karataş: çook güzel ama buyuk kucuk yazmış (Koyan Laflar) zeynep: Daha fazla olsaydi iyi olurdu... Admin: Elimizden geldiğince söz arşivimizi geliştirmeye çalışıyoruz. Siz değerli ziyaretçilerimizden de katkılar bekliyoruz :) (Cezaevi Sözleri) neriman solmaz: Alah hepsine sabir versin (Ölüm Sözleri) ömür gez: Evet cok ozIedim onu ve sanki oIcekmisim gibi hisediyorum kendimi nefesim daraIiyor (Efsane Sözler) gül: Daha yeni bişeyler yokmu arkadaşlar (Laf Sokan Sözler) ilayda: aşkın suçu yok kalbin yeteneksiz ruhun şerefsiz (Platonik Sözler) fulya: Bazan hayat okadar zor gelirki herseyi geride birakip ölmek istersib ama kiyamadiklarin okuyo iste (Kısa Aşk Sözleri) derya: Bir ömür biter sana olan sevgim asla bitmez.. (Kardeşlik Sözleri) Burak Düzer: Kardeslık, bize gidelimdir, bizde yiyelimdir, bizde kalalımdır. Bende para var sen geldir. Beraber dayak yiyip kahkahalarla seneler boyu hatırlamaktır, sevgidir .
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com