Ayrılık Sözleri Bölümünün 1. Sayfasındasınız.

Sayfamız her gün düzenli olarak güncellenmektedir. Bu nedenle en güzel Ayrılık Sözleri için sayfamızı günlük olarak ziyaret etmenizi öneririz.

Ayrılık rüzgar gibidir; küçük aşkları söndürür, büyük aşkları alevlendirir.
Bir yerden ayrılırken insanların size ne kadar iyi davrandıklarını görmek çok ilginçtir.
Gelişim gibi gidişim de asildir benim! Ne yanıma bir şey alırım, ne de geride bir şey bırakırım!
'Unut' dedi; öl deseydi acır mıydı canım böylesine...
Gelişinle hayat bulan gözlerime, gidişini izlemeyi yakıştıramıyorum.
Ayrılıklar da adamına göre. Kimi Allah'a havale edilir, kimi Allah'a emanet edilir.
Başka bir kentin sabahında unutacağım seni! Tıpkı senin beni, soğuk bir kentin ayazında, sımsıkı sararken unuttuğun gibi. Başka bir nefeste sileceğim dudaklarının izini! Tıpkı senin kokunu hissederken 'ayrılığın sözlerini' bana ezberlettiğin gibi.
Suçum yok, tahrik etti beni! Benden sana yar olmaz dedi. Ben de bütün satırlarıma serdim gidişini.
Sana bir gece ayrılık çok az bir şey görünür ama o ayrılığı bir de sen bana sor da benim için uzun çok uzun olan ayrılığa bırakma.
Birbirimizin yokluğuna alışmak mı? Oysa biz daha birbirimize doymamıştık ki...
Toplam 21 sayfa bulunmakta.
1
Sponsorlu Bağlantılar
Ayrılık Sözleri
lizoo:
biri girmiş aklına unutmuşsun beni
ece:
Çok güzeller
ilayda:
çok özledim demek zor mu
Kadir:
Aşk değil mi acı oldukça imkansızlıklar çoğaldıkça daha çok büyüyen eşsizleşen sonrasında kıyamet. Keşke hiç aşk olmasaymış ozaman acıda olmazmış...
kahpe kader:
ayrılık olmasaydı dünyada her insan mutlu olurdu ...
şefikanur:
çok güzel sözler
mehmet soylu:
O bana hoscakal demeden ben ona gule gule derim cehennemin dinine kadar yolu var
fatoş:
giderken arda bile bakmıyolar... ama döndüklerinde geri pek bi tuhaf dönüyolarr ... yürümeleri bilemem değişiyor
ceren su:
Bir insan sevdigine deger verdigi haIde gidiyorsa hic sevmemistir.
oğuzCan:
Senden sonra kim canımı yakarsa ahım sana. Sen gitmeseydin onIar geImiyecekti!
abidin:
yaparsınız prg sevgi yolu hada abidinle yolculuk başladı bunlarla ilgili birşeyler yaparmısınız ki inanıyorum sizler güzel yaparsınız
Sevecen:
ayrılıklar olmasa, hiç kimse üzülmek zorunda kalmasa keşke...
Toplam 12 adet yorum bulunmakta.
1
Güvenlik Kodu: 6565
Ağır Abi Mesajları Hüzünlü Mesajlar Güldüren Yazılar Hayat Sözleri Günaydın Sözleri Ağır Mesajlar Seni Seviyorum Mesajları Afrika Atasözleri
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Kısa Aşk Sözleri Rüyalarımın fotoğrafını çekebilseydimm, birsürü anımız olacaktı be yarim.
Kırgınlık Mesajları Ne kadar kırgın olsamda sana birşey diyemiyorum
Nefret Mesajları ßu fani dünyaya tek geldik tek gideriz, ßizi 3 kuruşa satanları ßiz ßeleşe veririz !
Yürek Yakan Sözler Sen en büyük sevgiyi hakedecek kadar mükemmel , Herkesin sevmeyi haketmeyeceği kadar özelsin.
İğneli Sözler Dün seviyorum diyenler bugün ayrılalım diyor. Soruyorum şimdi, dün mü şerefsizdin, bugün mü?
Yaşamak istediğim bir çok haya...Yaşamak istediğim bir çok hayal var ama senden başka hiç kimse yakışmıyor.
Kolay iyileşmiyor değer verdiğ...Kolay iyileşmiyor değer verdiğin insanların açtığı yaralar.
Sana da yazıklar olsun be papa...Sana da yazıklar olsun be papatya! Bir seviyor'u sığdıramadın onca yaprağının arasına!
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Oturmuş kara kara sevgilimi an...Oturmuş kara kara sevgilimi annemle nasıl tanıştıracağımı düşünürken sevgilim olmadığını fark ettim. Bi rahatlama geldi ki anlatamam.
Hiç düşündünüz mü neden hiç ka...Hiç düşündünüz mü neden hiç kadın tinerci yok? Çünkü hepsi oje, aseton ayağına hallediyor işi. :)
Annelerin bağladığı poşeti çöz...Annelerin bağladığı poşeti çözmeye çalışmak = Bomba imha uzmanlığı.
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Harbi Sözler Adam Gibi Sözler Duyulmamış Mesajlar Başarı Mesajları Değişik Mesajlar
Sponsorlu Bağlantılar
(Yalnızlık Sözleri) fatma: tabikide yalnız değilim ama pek de sayılmaz çünkü karşılıksız aşka tutuldum (Cuma Mesajları) şerife ceylan : RABBİM bizim gibi evlat etmeyi nasip etsin (Sinir Sözler) fundyyy: bu sözleri sınıfın en malına söyledim sinirden ağladı aptal. bi sözde benden çok sevenim var diye hava atma ucuz malın talibi çok olurmuş. (Aşk Esprileri) eyüp: Yatağıma kahvaltı getiren bi sevgilim olsa yatağa kırıntı döker çarpılırdım , iyiki sevgilim yok (Atarlı Sözler) 10 kolik balkes: Ölmekten Korkmadım YaŞamak Içinde Yalvarmadım Yaşımla Değil Yaşadıklarımla BÜYÜDÜM BEN....!!! (Ağlatan Sözler) Tugba Lina: Zordur.. bi zamanlar herseyin olani bugun hicbirseyin olarak gormek... - Tugba Lina (Kardeşlik Sözleri) sA.......: kardes dedigin yanuna varmaya 5dk kala cekip gidiyorsa o zaman kardeslik sorgulayacksin arkadas Hye (Seni Seviyorum Sözleri) ramazan behiye: Seni seviyom denince yerinde kudurdu be arkadaş (Resimli Güzel Sözler) mehmet klıç: Hayat bazen ağlatır be kardeş gözyaş ları mızı herne kadar tutabil sekte yureyimiz kan ağlar... (Laf Sokucu Sözler) ayşe: mal her zaman maldır
Sponsorlu Bağlantılar
Zaman Sözleri İran Atasözleri Avusturya Atasözleri Ünlü Sözler Kırgınlık Sözleri Duygusal Sözler İğneli Sözler Hüzünlü Mesajlar
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com